Ja de beelden als Zeeland overstroomt waren prachtig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef Biancavia het volgende:
Hij was best goed hoor. Het verhaal was matig en het einde was kut.
Maar de beelden waren mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder matig verhaal maar mooie film geeft goed weer hoe het werkt(e) in de bible belt. En hoe bekrompen de nederlanders zijn/waren. Ook denk ik dat dit een generatie aanboort die nog nooit van de watersnoodsramp hebben gehoord en zo kun je ze goed een stukje geschiedenis bijbrengen. Ook vond ik dat ze het best mooi hebben gedaan eerst een storm (maar 1 dag relatief kort dus ook weinig plek voor in de film niet zoals die overdreven amerikaanse films perfect storm enzo) en dan het dwijlen met de kraan open.
Het verhaal is idd slap maar je kunt zo'n film ook niet zonder verhaal maken dan wordt het een nep docu en dat is helemaal stom.
En de beelden zijn erg mooi en tenminste niet zo CGI
Ik vond het wel een 7 waard
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Gelukkig,, iemand die me misschien kan helpen om dit trauma te verwerkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh die heb ik vorige week gezien![]()
![]()
Jij kijkt de film al thuis voordat je naar de bioscoop gaat of wat ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef Masegate het volgende:
Zoiets weet je van tevoren toch al? Waarom ga je er dan nog heen!?
Hallo boswachter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hoi allemaal !111!!
Wat een enerverend leven heb je toch ookquote:Nou ik ben dus gisteren naar de film "De Storm" geweest.
Ruim je het zelf even op?quote:Wat een kutfilm zeg![]()
![]()
![]()
Ach.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef Lonker het volgende:
Gelukkig,, iemand die me misschien kan helpen om dit trauma te verwerken
Je wist toch dat het een Nederlandse film was?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij kijkt de film al thuis voordat je naar de bioscoop gaat of wat ?
En nee, op recenties ga ik niet af. Wil het zelf meemaken voordat ik een oordeel vel.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach.
Ik had tijdens die film tenminste wel een klein stijfje toen Adam Sandler dat sletje van achteren nam.
Dat kon ik van "De Storm" niet zeggen.
Nee eigenlijk niet. Dacht dat het een soort van goed verfilmde documentaire was over de watersnoodramp ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:58 schreef ehqo. het volgende:
Dit vermoedde je op voorhand niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |