Loop je daarmeequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar, Er zijn hier mensen die zijn veel meer een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
btw dit is een Balenciaga![]()
Dat mag ik hopen voor hem van nietquote:
quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan wa sjij mooi in een tijd waar je er ook iets aan had
Bij mij wordt het andersom, ben ik mooi als ik 80 ben!
Waarom weet je dan de namen/merken van een handtasquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar, Er zijn hier mensen die zijn veel meer een handtas![]()
![]()
[ afbeelding ]
btw dit is een Balenciaga![]()
Omdat ik vriendinnen heb die daar geinteresseerd in zijn en natuurlijk is het ook de mensen die ik ken. En nee, ik heb daar niets mee, maar ongemerkt weet ik wel veel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom weet je dan de namen/merken van een handtas
Ik ken ook Jimmy Choo en Manoloquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom weet je dan de namen/merken van een handtas
Ja maar, dan heb je teveel naar SATC gekekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ook Jimmy Choo en Manolo
Loop er toch echt niet op!
Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, eerst ontbijten. Leuk die twitter bullshit.
[ afbeelding ]
Waar is Stroekie met mijn nespresso?![]()
![]()
Eggs Benedictquote:
wij zijn allemaal heel hard aan het werk, alleen jij nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eggs Benedict![]()
Moet jij niet werken? Of ben je vrij?
ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zijn allemaal heel hard aan het werk, alleen jij niet
Bestel jij zelf eens gewoon zo'n machine bij meneer Clooneyquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
![]()
![]()
Nespresso bitte![]()
![]()
Manolo zat al in Legally Blondquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja maar, dan heb je teveel naar SATC gekeken
Ik werk niet voor dat bedrijfquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, eerst ontbijten. Leuk die twitter bullshit.
[ afbeelding ]
Waar is Stroekie met mijn nespresso?![]()
![]()
en naast de werkpaarden en luxe paarden ben jij de ezelquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden.![]()
Nee, ik zit nu even between jobs. Ben al wel aan het zoeken.
ik ben vrijquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Eggs Benedict![]()
Moet jij niet werken? Of ben je vrij?
Maar voor Baltar maak je wel een uitzondering. Met zijn cappuccino bullshit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bestel jij zelf eens gewoon zo'n machine bij meneer Clooney
wellicht komt hij hem persoonlijk thuis installeren
En wat maakt dat jou dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en naast de werkpaarden en luxe paarden ben jij de ezel
je kan koffie krijgen ja, maar jij moet weer specifieke merken shit hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar voor Baltar maak je wel een uitzondering. Met zijn cappuccino bullshit.
Are we playing favorites?![]()
Ik ga wel naar Clooney
Ik ben het belgische trekpaard ook wel knol genaamdquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wat maakt dat jou dan?
miauw mix nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |