Juistquote:
quote:
quote:
dyonvbaal + 1quote:
Patch +1quote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef Patch het volgende:
Zero de spookhond van Jack Skellington in A Nightmare Before Christmas
dyonvbaal + 1quote:Op woensdag 23 september 2009 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou denken Anaconda, lijkt op Ice cube die vastgebonden is
Precies, daarom heb ik ook geen filmtitel genoemdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef Patch het volgende:
wellicht hetzelfde als de filmtitel? > Mighty Ducks dus?
Attack of the Amish?quote:
quote:
quote:
Tja... Hoe gaan we dat oplossen dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Little NIcky
Maar ik moet naar huis
Waarom geef je antwoord als je daarna geen nieuwe vraag kan stellen! Zo schiet het niet op natuurlijk...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Little NIcky
Maar ik moet naar huis
Fair.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef Patch het volgende:
Geen nieuwe vraag binnen 2 uur, geen punt dan maar?
Nieuwe regel?
Ik ga akkoord!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:00 schreef Patch het volgende:
Geen nieuwe vraag binnen 2 uur, geen punt dan maar?
Nieuwe regel?
Dit moet aangepast worden. Aangezien het vaker voor komt dat er antwoorden gegeven die zeker kloppen maar waar geen punt op gegeven word. En de persoon met het goede antwoord dan wel al een nieuwe vraag stelt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:43 schreef Patch het volgende:
* De Regels:
[ afbeelding ]Opzoeken is ten strengste verboden! Hieronder vallen uiteraard Google, IMDb, RateYourMusic/Movies maar ook een DVD'tje opzetten of een filmblad doorbladeren Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd Het is niet toegestaan je antwoorden te editten, als ze eenmaal geplaatst zijn Bij onduidelijkheid over wie het goede antwoord heeft gegeven, beslist de vraagsteller wie het punt krijgt Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen.
Dat is een drogreden. En alsof het alleen maar om de punten gaat..... Je doet je plicht niet dus verdien je ook geen punt. En je dwingt een ander om een vraag te verzinnen zonder dat die een punt krijgt. Dat is wel fair?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind van niet. Het komt wel eens voor, maar iedereen komt wel eens in tijdnood. Zonde om daarvoor je punt te verliezen.
zegt me niksquote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind van niet. Het komt wel eens voor, maar iedereen komt wel eens in tijdnood. Zonde om daarvoor je punt te verliezen.
Zeven films waar deze man aan heeft meegewerkt!
[ afbeelding ]
Niet mee eens...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je krijgt het punt voor het beantwoorden van de vraag, niet voor het stellen van een nieuwe. Als het aangepast wordt, dan krijgt niemand een punt, maar moet er alsnog een nieuwe vraag door iemand anders gesteld worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een drogreden. En alsof het alleen maar om de punten gaat..... Je doet je plicht niet dus verdien je ook geen punt. En je dwingt een ander om een vraag te verzinnen zonder dat die een punt krijgt. Dat is wel fair?
Das eerlijker dan dat er iemand is die alleen maar vragen komt beantwoorden en geen nieuwe vragen stelt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je krijgt het punt voor het beantwoorden van de vraag, niet voor het stellen van een nieuwe. Als het aangepast wordt, dan krijgt niemand een punt, maar moet er alsnog een nieuwe vraag door iemand anders gesteld worden.
Dat komt echt niet zo heel veel voor hoor. Vaak staat er wel een vraag maar is de vraagsteller niet meer aanwezig. Dat er dan een opstartvraag komt is natuurlijk niet te wijten aan de vraagsteller. Het probleem is denk ik dat mr_anonimous en Patch vaak die opstarters doen (waarvoor hulde uiteraardquote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das eerlijker dan dat er iemand is die alleen maar vragen komt beantwoorden en geen nieuwe vragen stelt.
Dat zou ik eerder veranderen in: "...dan iemand die een vraag beantwoord en geen nieuwe vraag stelt''....quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das eerlijker dan dat er iemand is die alleen maar vragen komt beantwoorden en geen nieuwe vragen stelt.
Als je op iemand specifiek doelt, moet je wel de naam noemen natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder veranderen in: "...dan iemand die een vraag beantwoord en geen nieuwe vraag stelt''....
Als er maar een vraag staat !quote:Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat komt echt niet zo heel veel voor hoor. Vaak staat er wel een vraag maar is de vraagsteller niet meer aanwezig. Dat er dan een opstartvraag komt is natuurlijk niet te wijten aan de vraagsteller. Het probleem is denk ik dat mr_anonimous en Patch vaak die opstarters doen (waarvoor hulde uiteraard) en het hen daardoor lijkt op te vallen.
Dat gebeurt dus ook met de vragenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Als je klaar bent met dobbelen, dan geef je ze toch door aan de volgende?
Ik doel op niemand specifiek??quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je op iemand specifiek doelt, moet je wel de naam noemen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |