Zolang hij op "optimaliseren voor snelle verwijdering" staat (en dat staat hij standaard) kan dat ook gewoon. Als je niet snapt waar ik het over heb dan kan je hem er gewoon uit trekken zonder gezeurquote:Op maandag 28 september 2009 17:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ruk 'm er ook altijd gewoon uit en heb nog nooit problemen mee gehad....
Ahhhhhh, daarom klapte m'n stripe er uit toen ik een raptor verwijderde.quote:Op maandag 28 september 2009 17:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang hij op "optimaliseren voor snelle verwijdering" staat (en dat staat hij standaard) kan dat ook gewoon. Als je niet snapt waar ik het over heb dan kan je hem er gewoon uit trekken zonder gezeur.
Als hij op "optimaliseren voor prestaties" staat dan moet je 't wel met dat 'veilig-verwijderen'-icoontje doen.
Formatteer 'm eens in je camera en probeer het dan nog eens...quote:Op maandag 28 september 2009 17:59 schreef Chanty het volgende:
Nog even geprobeerd maar het kaartje is er met geen mogelijkheid op een andere manier in te krijgen. En foto's wegschrijven naar een intern geheugen doet ie ook niet
Mja dan zijn de foto's als ze er toch nog ergens op staan ook weg toch? Kaartje werkt nu in elk geval weer prima, maar de foto's zijn nergens te vindenquote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ahhhhhh, daarom klapte m'n stripe er uit toen ik een raptor verwijderde.
[..]
Formatteer 'm eens in je camera en probeer het dan nog eens...
Daar is Rob nu mee bezig ja. Typisch...quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Xilantof het volgende:
Misschien is er met recovery-software nog wat terug te vinden?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:01 schreef HMaster-II het volgende:Vrijdag een crematie. De moeder van een goede vriend van mij is gistermorgen overleden. Toch wel erg onverwacht.
Ondertussen wel 2 foto opdrachten, verdeeld over 1 opdracht van één middag en 1 opdracht bestaande uit 2 losse dagen in Nederland en 1 lang weekend in Engeland.
Sterkte manquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:01 schreef HMaster-II het volgende:
Vrijdag een crematie. De moeder van een goede vriend van mij is gistermorgen overleden. Toch wel erg onverwacht.
Ze zijn om op te vretenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef RonaldV het volgende:
En zo hoor je om te gaan met een Canon.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef RonaldV het volgende:
En zo hoor je om te gaan met een Canon.
Pantertje isquote:
ah dat is wel rot.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
, beestje is
ja .
Overigens heb ik zojuist te horen gekregen dat ik minstens een half jaar studievertraging oploop![]()
. En ja, 't is helemaal m'n eigen schuld, en ja, ik zag 't aankomen, en ja, ik baal er toch stiekem van
.
quote:
Of juist net ergens in een haven, snel naar een internetcafé gerendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Waar hang je dit keer uit? Ergens op zee?
Had hem ook even bekekenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
Geheel offtopic
ISO and Sensitivity: Part 2
http://www.dpreview.com/news/0909/09092904dynamicrangearticle.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |