Een schouderklopje.quote:Op zondag 27 september 2009 12:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik spot een R1, een ducati monster, een yamaha thundercat en een honda cb500 ofzo.
Wat win ik?
Ziet er geinig uit. Wat ga je allemaal aan elkaar knopen? TV ziet er trouwens nogal dik uit of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:56 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
begin van mijn eigen domotica setje
(nee niet onze woonkamer dit, heb zo niet een plaatje van wat voor iets het is,)
bijna alles werkt, nu nog rs232 commando's zoeken voor mijn dvd-speler
Whehe, mijn kennis gaat net zover als wat men me het verteld. Voor de R1 en Duc kan ik je dus gelijk punten toekennen, de rest is ook voor mij een vraagteken. En wie weet, als prijs een keertje mee of zo met zo'n shoot? Zit nu te duimen of de shoot met de R1 en een apache helicopter op een vliegbasis door gaatquote:Op zondag 27 september 2009 12:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik spot een R1, een ducati monster, een yamaha thundercat en een honda cb500 ofzo.
Wat win ik?
momenteel alleen versterker, dvd, cable-tuner, en tv.quote:Op zondag 27 september 2009 16:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ziet er geinig uit. Wat ga je allemaal aan elkaar knopen? TV ziet er trouwens nogal dik uit of ligt dat aan mij?
[..]
Jaquote:
zou kunnen, maar ik hou het denk ik redelijk separaat.quote:Op zondag 27 september 2009 23:09 schreef freud het volgende:
Klinkt goed! Ook je tv met DLNA bestoken?
Koop een ps3 en stream.quote:Op zondag 27 september 2009 23:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik hou het denk ik redelijk separaat.
misschien wel een HD aan de controler, kan ik iig al mijn bestanden kwijt.
maar om het nu te koppelen met iets wat niet noodzakelijk aan staat.. dan moet ik nog opstaan om iets gedaan te krijgen. en daar wil ik juist vanaf.
oplossingen zijn er zat, das probleem niet,quote:Op maandag 28 september 2009 07:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koop een ps3 en stream.
Die kan wel remote aangestuurd worden.
Coolquote:Op maandag 28 september 2009 11:24 schreef PKfotografie het volgende:
aan/ uit play stop pauze en nog wat werken
![]()
rest kan ik niet testen mis een hdmi cable
Ben benieuwd.quote:Op maandag 28 september 2009 17:23 schreef Chanty het volgende:
Landde er net een papegaai hier in het boompje voor ons raam. Raam open gemaakt en hij bleef gewoon zitten. Snel rugzak gepakt met cam en toen kwam het hele riedeltje: cam eruit, groothoek eraf, tele erop, accu erin, kut geen cf kaatje, cf kaartje zoeken en erin, instellingen controleren...
En toen zat ie daar nog altijdEens kijken of ik ook nog een beetje kan fotograferen
Ze staan niet op het cf-kaartjequote:
Crap...quote:Op maandag 28 september 2009 17:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze staan niet op het cf-kaartje
Iemand enig idee hoe dit kan??
Wel het CF kaartje netjes teruggespoeld?quote:Op maandag 28 september 2009 17:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze staan niet op het cf-kaartje
Iemand enig idee hoe dit kan??
lol hij kan er maar op een manier in sowieso en heb m er ook uitgehaald dus weet zeker dat ie erin zat. De cam geeft aan als er geen kaartje in zit, je kunt dan ook gewoon geen foto's maken. En hij drukte gewoon af en allesquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Crap...
Weet je heel zeker dat je 'm er goed ingedaan hebt?
Of dat je 'm er uberhaupt in gedaan hebt?
Zolang hij op "optimaliseren voor snelle verwijdering" staat (en dat staat hij standaard) kan dat ook gewoon. Als je niet snapt waar ik het over heb dan kan je hem er gewoon uit trekken zonder gezeurquote:Op maandag 28 september 2009 17:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ruk 'm er ook altijd gewoon uit en heb nog nooit problemen mee gehad....
Ahhhhhh, daarom klapte m'n stripe er uit toen ik een raptor verwijderde.quote:Op maandag 28 september 2009 17:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang hij op "optimaliseren voor snelle verwijdering" staat (en dat staat hij standaard) kan dat ook gewoon. Als je niet snapt waar ik het over heb dan kan je hem er gewoon uit trekken zonder gezeur.
Als hij op "optimaliseren voor prestaties" staat dan moet je 't wel met dat 'veilig-verwijderen'-icoontje doen.
Formatteer 'm eens in je camera en probeer het dan nog eens...quote:Op maandag 28 september 2009 17:59 schreef Chanty het volgende:
Nog even geprobeerd maar het kaartje is er met geen mogelijkheid op een andere manier in te krijgen. En foto's wegschrijven naar een intern geheugen doet ie ook niet
Mja dan zijn de foto's als ze er toch nog ergens op staan ook weg toch? Kaartje werkt nu in elk geval weer prima, maar de foto's zijn nergens te vindenquote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ahhhhhh, daarom klapte m'n stripe er uit toen ik een raptor verwijderde.
[..]
Formatteer 'm eens in je camera en probeer het dan nog eens...
Daar is Rob nu mee bezig ja. Typisch...quote:Op maandag 28 september 2009 18:31 schreef Xilantof het volgende:
Misschien is er met recovery-software nog wat terug te vinden?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:01 schreef HMaster-II het volgende:Vrijdag een crematie. De moeder van een goede vriend van mij is gistermorgen overleden. Toch wel erg onverwacht.
Ondertussen wel 2 foto opdrachten, verdeeld over 1 opdracht van één middag en 1 opdracht bestaande uit 2 losse dagen in Nederland en 1 lang weekend in Engeland.
Sterkte manquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:01 schreef HMaster-II het volgende:
Vrijdag een crematie. De moeder van een goede vriend van mij is gistermorgen overleden. Toch wel erg onverwacht.
Ze zijn om op te vretenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef RonaldV het volgende:
En zo hoor je om te gaan met een Canon.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef RonaldV het volgende:
En zo hoor je om te gaan met een Canon.
Pantertje isquote:
ah dat is wel rot.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
, beestje is
ja .
Overigens heb ik zojuist te horen gekregen dat ik minstens een half jaar studievertraging oploop![]()
. En ja, 't is helemaal m'n eigen schuld, en ja, ik zag 't aankomen, en ja, ik baal er toch stiekem van
.
quote:
Of juist net ergens in een haven, snel naar een internetcafé gerendquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Waar hang je dit keer uit? Ergens op zee?
Had hem ook even bekekenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
Geheel offtopic
ISO and Sensitivity: Part 2
http://www.dpreview.com/news/0909/09092904dynamicrangearticle.asp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |