Als je dit een matige band vind zit er toch een steekje bij je los !quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:23 schreef Chain_Reaction het volgende:
Tja, je moet als matige band toch maar weer zien dat je onder de aandacht blijft.
Dat laatste klopt. Laat ik anders zeggen dat ik bands ken die mij stukken beter bevallen, dan kun jij als ware fan ook rustig slapen.. wegdromend op maar weer een ander 13 in een dozijn plaatje van jouw grote helden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:27 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je dit een matige band vind zit er toch een steekje bij je los !
13 in een dozijn? Ze zijn sowieso niet te vergelijken met andere bands qua stemgeluid en klassieke invloeden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:31 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Laat ik anders zeggen dat ik bands ken die mij stukken beter bevallen, dan kun jij als ware fan ook rustig slapen.. wegdromend op maar weer een ander 13 in een dozijn plaatje van jouw grote helden.
Dat meen je niet ?quote:
Oja je heb nog gelijk ook. Hij heeft een bass in ze handen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:16 schreef NvM het volgende:
Matthew achter de drums, de drummer aan de basgitaar, en dus de basgitarist aan de gitaar. Ze hebben allemaal gewisseld
Ook goed. Alleen als ik dat te lang luister word ik zo sneuquote:
Jammer ik geniet van de melangolie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 02:52 schreef Goofisch het volgende:
Echt vrolijk is het allemaal niet die teksten van radiohead![]()
Wiequote:Op dinsdag 22 september 2009 03:59 schreef Koekz het volgende:
Whaha geniaal!
Maar gebeurde dit vroeger ook niet bij Carlo en Irene enzo :p Dat ook geen van de instrumenten zijn aangesloten enzo
Dat moest er nog bij komenquote:Op dinsdag 22 september 2009 04:26 schreef Koekz het volgende:
[..]
U leest het goed
Bedoel er niets kwaads mee hoor
En Carlo en dingesquote:Op dinsdag 22 september 2009 05:32 schreef Koekz het volgende:
[..]
Ja he
Eindelijk klaar met werk!!
Slaap lekker
guiding light en ...?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:31 schreef Goofisch het volgende:
Maar verder is hun nieuwe album briljant. Op 2 nummer na.
Die idd en Undisclosed Desires ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:33 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
guiding light en ...?
dat is de enige die ik kut vind
Die 2 vind ik ook kut!quote:Op dinsdag 22 september 2009 @ 23:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die idd en Undisclosed Desires ofzo.
oh die vind ik niet kut maar ik moest er wel heel erg aan wennen..quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die idd en Undisclosed Desires ofzo.
Ga maar lekker Britney Spears en Miley Cyrus luisteren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |