Dat wel, maar is het verstandig? Wat heeft de nacht dan als meerwaarde als je 's ochtends geen afspraken kan hebben omdat je ligt te slapen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:06 schreef Pretwin het volgende:
Je zit ook in een vast ritme als je elke nacht om 4 uur op bed gaat.
Dat denk ik ook altijd terwijl iedere ochtend om half acht de wekker gaat. (Door de weeks.)quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:46 schreef eight het volgende:
ik ga eigenlijk altijd om 3 of 4 uur pas slapen, waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet precies.
ik vindt dat gewoon prettiger als dat ik op een "normaal" tijdstip ga slapen.
als ik 's morgens een afspraak heb ga ik meestal ook niet eerder slapen, die paar uurtjes die ik dan minder slaap neem ik op de koop toe en 's morgens heb ik daar dan ook geen hinder van.er is voor mij dan ook niet echt een voor- of nadeel aan en ik doe 's nachts ook geen gekke dingen of zo.
het is gewoon het ritme wat ik het fijnste vind.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 06:31 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het lang opblijven heeft zeker niet altijd te maken met een voorliefde voor de nacht. Bij veel mensen heeft het minstens zoveel te maken met de aversie tegen de ochtend.
Het is 's ochtends belachelijk druk, zowel op de wegen als in de stad. Iedereen met een verplichting als werk/school begint een zo rond 8:00 / 8:30. Verder is er weinig te doen en al zeker niets op tv.. Geen relevante series en gevoetbald wordt er al zeker niet in de ochtend. Ik slaap sowieso laat en als ik vroeg in de ochtend wakker ben, ben ik dus vermoeid (en een dag duurt dan nog belachelijk lang).quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom dan?
En ik blijf altijd te laat op, maar de ochtend vind ik toch wel het mooiste gedeelte van de dag.
Zeker wanneer het heel mooi weer wordt. Het is dan nog fris maar met die belofte..
Euh... dat je 's avonds afspraken kan hebben omdat je dan niet ligt te slapen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat wel, maar is het verstandig? Wat heeft de nacht dan als meerwaarde als je 's ochtends geen afspraken kan hebben omdat je ligt te slapen?
Uitgeslapen op de middagafspraken komen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat wel, maar is het verstandig? Wat heeft de nacht dan als meerwaarde als je 's ochtends geen afspraken kan hebben omdat je ligt te slapen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |