abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73195463
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:07 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Vastgoedvrindjes
Dus we mogen concluderen dat de politici daar corrupt zijn
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_73195518
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dus we mogen concluderen dat de politici daar corrupt zijn
Dat mag.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 28 september 2009 @ 22:13:15 #128
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73195613
Je kunt iedere zeepbel of pyramide in stand houden door er steeds meer geld in te pompen of garant te staan voor steeds hogere bedragen. Maar ooit houdt het op.
The End Times are wild
pi_73195695
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef LXIV het volgende:
Je kunt iedere zeepbel of pyramide in stand houden door er steeds meer geld in te pompen of garant te staan voor steeds hogere bedragen. Maar ooit houdt het op.
De vraag is of wij de rekening gaan betalen of onze kinderen én kleinkinderen.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_73196048
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:15 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

De vraag is of wij de rekening gaan betalen of onze kinderen én kleinkinderen.
De 'oplossing' die onze verlichte leiders bedacht hebben is blijven spenderen totdat het 'beter' gaat. Dat je het vuur niet brandend kan houden met bankbiljetten komt kennelijk niet in hun verstand op. Feitelijk hebben ze gewoon geen beter plan en geven ze daarmee aan dat ze volkomen incompetent zijn. Feitelijk hebben we grote veranderingen nodig in onze hele manier van leven, niet enkel het financiele systeem loopt in de soep. Iedereen weet dit al decennia lang maar niemand wil deze manier van leven opgeven, maar ze valt niet te handhaven. Hopelijk zullen onze kinderen onze dwaasheid vergeven
I'll sing you a lullaby.
pi_73196428
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De 'oplossing' die onze verlichte leiders bedacht hebben is blijven spenderen totdat het 'beter' gaat. Dat je het vuur niet brandend kan houden met bankbiljetten komt kennelijk niet in hun verstand op. Feitelijk hebben ze gewoon geen beter plan en geven ze daarmee aan dat ze volkomen incompetent zijn. Feitelijk hebben we grote veranderingen nodig in onze hele manier van leven, niet enkel het financiele systeem loopt in de soep. Iedereen weet dit al decennia lang maar niemand wil deze manier van leven opgeven, maar ze valt niet te handhaven. Hopelijk zullen onze kinderen onze dwaasheid vergeven
Ik heb de stille hoop dat mijn kinderen wel weer een modale woning met een modaal salaris kunnen kopen.
pi_73197168
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef LXIV het volgende:
Het houdt op doordat in omringende lande vrijstaand woningen met flink grond te koop staan en iedere BB nu zijn overwaarde wil cashen, maar dan moeten ze wel wel snel zijn
  maandag 28 september 2009 @ 23:09:12 #133
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73197850
Verklaar eens dat het aantal te koop staande woningen hier in mijn regio flink aan het dalen is.
Er wordt ineens meer verkocht lijkt mij dan. Of de verkopers trekken zich terug.
pi_73197958
In mijn regio is er nog helemaal niks verkocht. Al langer dan een jaar zie ik overal dezelfde huizen te koop staan. Het betreft hier overigens wel merendeels huizen van 400k+ (volgens het prijspeil van 2007 ).
  maandag 28 september 2009 @ 23:13:39 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_73198041
Hypotheekrenteaftrek afschaffen
Overdrachtsbelasting afschaffen
Eigenwoningforfait afschaffen.

Door al dat ondoorzichtige weten we niet eens meer wat een huis precies waard is.
  maandag 28 september 2009 @ 23:15:24 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_73198107
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Verklaar eens dat het aantal te koop staande woningen hier in mijn regio flink aan het dalen is.
Er wordt ineens meer verkocht lijkt mij dan. Of de verkopers trekken zich terug.
Ik weet niet wat jouw regio is. Nationaal gezien daalt de omzet nog altijd, evenals de gemiddelde koopsom. Maar dat kan lokaal ook afwijken.
The End Times are wild
pi_73201400
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Die vraag kun je het beste zelf beantwoorden... Heb je veel verhuizingen gezien? Zo niet, hebben de verkopers wss het bordje uit de tuin gehaald.
pi_73202211
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:13 schreef Ixnay het volgende:
Hypotheekrenteaftrek afschaffen
Overdrachtsbelasting afschaffen
Eigenwoningforfait afschaffen.

Door al dat ondoorzichtige weten we niet eens meer wat een huis precies waard is.
Das wel zielig voor al die mensen die op het hoogtepunt (2008) zijn ingestapt.
Die hebben wel al die overdrachtsbelasting betaald, maar dat nog niet terugontvangen via de HRA.

Ik zie het nog gebeuren dat ze de HRA afschaffen maar dat het eigenwoningforfait gewoon blijft bestaan.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:29:23 #139
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_73217377
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:17 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gedaald tov welk kwartaal?
t.o.v. alle kwartalen. Jaar op jaar, kwartaal op kwartaal, enz. Staat allemaal in het rapport (in het Engels).
pi_73218384
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:47 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Das wel zielig voor al die mensen die op het hoogtepunt (2008) zijn ingestapt.
Die hebben sowieso een probleem.
For great justice!
pi_73218966
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Die mensen zijn de grootste slachtoffers van het pyramidespel. Ik heb ze ooit al eens bestempeld als 'sukkels'

Uiteraard blijft het triest maar het is natuurlijk wel een beetje naief om te denken dat de prijzen maar altijd blijven stijgen en van waardedaling geen sprake kan zijn. 'waarde' is op de huizenmarkt natuurlijk een heel rekbaar begrip want je betaald toch vooral voor veel lucht en mooie indianenverhalen.
I'll sing you a lullaby.
pi_73219034
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat hoeft niet vaak heeft pa en ma een deel erin gestoken dat krijgen ze met de erfenis wel terug
pi_73219084
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet.

Het enige wat ik zeg, is dat die subsidiekoeien niet de oorzaak ervan zijn dat de woningmarkt op slot zit. En ook niet ervan dat de verhouding tussen kopen en huren totaal zoek is.
Ja dat denk ik wel, die houden de grondkosten hoog door het ruimte beslag
1.500.000 koeien a 2 koeien ofwel 750.000 HA nutteloos in gebruik
pi_73219138
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:27 schreef henkway het volgende:

[..]

Dat hoeft niet vaak heeft pa en ma een deel erin gestoken dat krijgen ze met de erfenis wel terug
Vaak? hoeveel mensen ken jij die zoveel geld hebben? Als er zo veel mensen zijn met een eigen vermogen zouden we dan niet een stuk minder kredietcrisis hebben gehad? Volgens mij komt deze situatie niet zo heel erg vaak voor.
I'll sing you a lullaby.
pi_73219180
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vaak? hoeveel mensen ken jij die zoveel geld hebben? Als er zo veel mensen zijn met een eigen vermogen zouden we dan niet een stuk minder kredietcrisis hebben gehad? Volgens mij komt deze situatie niet zo heel erg vaak voor.
Wel hoor die nemen de eigen overwaarde op bij dezelfde bank, RABO ed
pi_73219197
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:28 schreef henkway het volgende:

Ja dat denk ik wel, die houden de grondkosten hoog door het ruimte beslag

We moesten kiezen: "of een hogere melkprijs, of een hoge grondprijs". Melk koop je iedere dag een huis slechts een of enkele malen in je leven, makkelijke keuze toch
I'll sing you a lullaby.
pi_73219260
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef henkway het volgende:

[..]

Wel hoor die nemen de eigen overwaarde op bij dezelfde bank, RABO ed
Je bedoelt dat ze geld lenen via hun eigen hypotheek om het vervolgens aan zoon of dochter uit te lenen?
Zelf voor bankje spelen dus?
I'll sing you a lullaby.
pi_73219592
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze geld lenen via hun eigen hypotheek om het vervolgens aan zoon of dochter uit te lenen?
Zelf voor bankje spelen dus?
juist , of garant staan voor de kinderen
pi_73219866
inderdaad bubbels lopen leeg op het moment dat we de markt zijn werk laten doen. Alleen overheden houden niet van leeglopende bubbels (heeft met politieke belangen te maken) dus blazen zei ze telkens weer op. Totdat de bubbel spat en dat gaat nu ook alweer met de Nederlandse huizenmarkt gebeuren.
pi_73219969
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

We moesten kiezen: "of een hogere melkprijs, of een hoge grondprijs". Melk koop je iedere dag een huis slechts een of enkele malen in je leven, makkelijke keuze toch
dus kiezen we voor een lage melkprijs en een hoge grondprijs, ja dat is wel zinvol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')