Second that.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:39 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja.
Ik schrik ervan, al kende hem niet persoonlijk.
RIP
Ik word er een beetje moe van.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Dus nu gaat de ene helft daar zitten, en de andere helft hier.
En er ook nog ruzie over maken.
Wat een kutverhaal.
Ik zie niemand van hier daar de boel verzieken en vind 't ook een beetje erg sneu eerlijk gezegd. Maar ja, we kunnen er weinig aan doen vrees ik behalve zoveel mogelijk negeren. Niet op reageren en hopen dat ze gewoon in hun eigen hoekje blijven.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:04 schreef ErikT het volgende:
Dus nu gaat de ene helft daar zitten, en de andere helft hier.
En er ook nog ruzie over maken.
Wat een kutverhaal.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
Die kwam hier ook regelmatig toch?
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef Danny het volgende:
En die opmerking was natuurlijk gewoon ZIEK.
Dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.
hij heeft ook een permban uiteraard.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zo ongeveer het meest walgelijke dat ik hier in al die jaren ben tegengekomen. Snap de ban-duur van slechts 2 weken dan ook niet. Zo'n figuur zou ik nooit meer op m'n forum willen hebben.
Ok prima dan. Mijn bericht was gebaseerd opquote:Op donderdag 24 september 2009 15:57 schreef Danny het volgende:
hij heeft ook een permban uiteraard.
-------quote:Op donderdag 24 september 2009 15:19 schreef remlof het volgende:
Dirty-Little-Monkey, spam en zeer ongepaste opmerking. Twee weken weg.
Het minste dat we kunnen doenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:56 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we niet een mooie TT bedenken om manu te gedenken?
Jeetje, dat is wel echt heel erg sneu. Ik bedoel, de hele zaak is verdrietig enzo, maar dan al je helden nog een keer kunnen zien en het niet halen, pfoe...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft hij dus niet gehaald.
Doe dat maarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Zal ik er gewoon "Rust zacht Manu" van maken?
Ja lijkt me een mooi gebaarquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Mooie TTquote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
top.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:13 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |