Na hem nog 5 keer bekeken te hebben heb ik inderdaad de indruk dat hij niet volledig over de lijn was. Maar goed. Kan het niemand kwalijk nemen dat ze hem gewoon tellen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij zat die bal van Demouge er niet in hoor
Wil je zeggen dat dat onterecht is dan? Die man voegt niets toe aan PSV.quote:
Jij hebt hem in de laatste duels zien spelen?quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Clough het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat onterecht is dan? Die man voegt niets toe aan PSV.
Niet alle duels, een aantal wel. Al met al voldoende om achter mijn mening te kunnen staan. Isaksson heeft geen restwaarde.quote:Op maandag 28 september 2009 20:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij hebt hem in de laatste duels zien spelen?
Misschien nu nog niet, maar op een later moment wel. Hij is niet voor niks Zweeds international.quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Clough het volgende:
Hij is niet zo slecht als veel mensen nu roepen nee, maar het valt toch niet te ontkennen dat hij niet bepaald iets extra's brengt bij een Nederlandse topclub.
Dat is dus wat ik betwijfel. Ik ben van mening dat hij aan zijn top zit.quote:Op maandag 28 september 2009 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Misschien nu nog niet, maar op een later moment wel. Hij is niet voor niks Zweeds international.
Met zijn reflex is anders niks mis. Gomes maakte in het begin ook nog wel eens blunders dacht ik...quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef Clough het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik betwijfel. Ik ben van mening dat hij aan zijn top zit.
Het gaat me niet om de blunders. Isaksson heeft nog nergens belangrijks echt uit weten te blinken. Ik wil hem helemaal niet vergelijken met Gomes, maar omdat jij de voorzet nu geeft voel ik me gedwongen te zeggen dat Gomes beschikte over een flinke dosis talent. Bij Isaksson is dat minder aanwezig. Dat is verder ook geen schande, daar hij het nu ook niet onaardig doet, maar ik kan er gewoon niet omheen dat hij nooit iets extra's zal brengen. Geen slechte keeper, maar ook geen goede. Hij voegt dus niets toe, en dan gaat menig voetbalsupporter nu eenmaal morren.quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met zijn reflex is anders niks mis. Gomes maakte in het begin ook nog wel eens blunders dacht ik...
en in zijn laatste seizoen had hij een zwak eerste deel van het seizoenquote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met zijn reflex is anders niks mis. Gomes maakte in het begin ook nog wel eens blunders dacht ik...
Het gaat mij niet om iets wat jij gezegd hebt of over de fouten uit duels zoals tegen Ajax, maar vanwege het feit dat RijstNatie er bij voorbaat al vanuit gaat dat Isaksson tegen Utrecht een fout maakt.quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef Clough het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat dat onterecht is dan? Die man voegt niets toe aan PSV.
Waterreus ook.quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in.. maar ik verwacht niet dat we ff winnen.. daar is Utrecht te sterk voor.. dus er zal wel iets voor gedaan moeten worden..quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef psv2105 het volgende:
psv wint donderdag wel , en zondag ff tegen utrecht winnen ,
Ik vrees nog steeds voor onderschatting, hopelijk hebben de spelers door dat je sowieso nooit makkelijk van een Oostblok club wint.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef psv2105 het volgende:
psv wint donderdag wel , en zondag ff tegen utrecht winnen ,
Ik had iets gehoord over Chelseaquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds voor onderschatting, hopelijk hebben de spelers door dat je sowieso nooit makkelijk van een Oostblok club wint.
Cluj, dat is toch die club die vorig jaar in de CL Roma ruim heeft verslagen? Of ben ik nou in de war met een andere oostblok club?
Ze wonnen van Roma en speelden daarna 0-0 tegen Chelsea. Daarna was het volgens mij ook meteen klaar en bleven ze op 4 punten staan...quote:Op woensdag 30 september 2009 00:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had iets gehoord over Chelsea
Dan zal er toch echt geen sprake van onderschatting zijn dus.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vrees nog steeds voor onderschatting, hopelijk hebben de spelers door dat je sowieso nooit makkelijk van een Oostblok club wint.
Cluj, dat is toch die club die vorig jaar in de CL Roma ruim heeft verslagen? Of ben ik nou in de war met een andere oostblok club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |