Erasmus is waarschijnlijk in Rotterdam geboren. Met weet het niet precies, ook zijn geboorte jaar is onduidelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef Aap_2 het volgende:
Waarom is hij dan als een van grootste belgen verkozen![]()
als die aap nou geen uitleg nodig had gehad, had ik nu een puntquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Hanoi?
juistquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Burnett het volgende:
neutronenbom
Wat isquote:Deis een kleine boom uit de pruikenboomfamilie. De minder gebruikte Nederlandse naam is pimpernoot.
Eigenlijk Kalfstong...is heel wat kleiner dan de Rundertong...quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:39 schreef PhysicsRules het volgende:
rundertong![]()
van het vocht kun je ook een heerlijke soep koken. Elke keer verversen is zonde
De boom heet pistache.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef skittelman het volgende:
mm hij vroeg naar de boom, pistaceboom?
en in de reboundquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef tomtomaat het volgende:
helsinki?
Gokje. Ik wist dat ze daar 2 keer gehouden waren. Een paar jaar geleden met goud voor Rens Blom en een keer eerder.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Aap_2 het volgende:
Ohnee... Ik moet nog een half uur....![]()
![]()
Alan Parsons Project.
Scott +1quote:
dank PR, morgen komt de ziggo monteur langs. wellicht dat hij de connectie kan fixen, dit is niet handig...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
en in de rebound
tomtomaat +1
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef Aap_2 het volgende:
Tadzjikistan, als tom al kirgizië heeft
Spees_Eend +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |