oeps. had over het woord Minister heengelezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Minister president is toch premier?
Correct! Hawaii +1quote:
Je stond niet in die van 1738. Die staan er allemaal bij... Hoeveel punten zou je meoten hebben?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:37 schreef U het volgende:
Hee, mijn puntje uit topic 1737 is er niet bijgekomen... Volgens mij zijn een aantal van de vorige topics niet bij de punten opgeteld, kan dat?
Als je de OP van 1738 kijkt zie je dat er maar tot 1735 was opgeteld, dus zijn nogal luie openingsposters geweest. Volgens mij missen we nu alle punten uit 1736 en 1737 in de totaalstand.. (Ik zou +1 moeten hebben uit 1737)quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:40 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Je stond niet in die van 1738. Die staan er allemaal bij... Hoeveel punten zou je meoten hebben?
(soort) beschuitquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens het lied moet je een man met baard zijn om ranzige tweebak te lusten. Maar wat is tweebak?
Het bijwerken van dat nummertje wordt nogal eens vergeten. Voor het aanmaken van een nieuw topic moet je een aantal handelingen doen (zoals het aanpassen van de image tags, vorige topic plaatsen, quote tags verwijderen), als dit gedaan is worden de punten er altijd bij opgeteld. Vaak wordt het zinnetje 'de stand na topic 1735' vergeten te veranderen naar het volgende topic.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:41 schreef U het volgende:
[..]
Als je de OP van 1738 kijkt zie je dat er maar tot 1735 was opgeteld, dus zijn nogal luie openingsposters geweest. Volgens mij missen we nu alle punten uit 1736 en 1737 in de totaalstand.. (Ik zou +1 moeten hebben uit 1737)
quote:
Ik vond het al zo vreemd dat ik niets gestegen was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:41 schreef U het volgende:
[..]
Als je de OP van 1738 kijkt zie je dat er maar tot 1735 was opgeteld, dus zijn nogal luie openingsposters geweest. Volgens mij missen we nu alle punten uit 1736 en 1737 in de totaalstand.. (Ik zou +1 moeten hebben uit 1737)
In het Duits heet beschuit nog altijd Zwiebackquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]De link in woorden is biscuit
ja, volgens mij moeten ze alleen ff van 1735 1738 maken. Onoplettendheid met het c/pen lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef tomtomaat het volgende:
Volgens mij zijn ze wel bijgewerkt...
Er zijn geen punten bijgekomen in dat topic, ik heb al tientallen topics 2 punten, en heb in 1737 een punt gescoord. Dus die is in ieder geval niet goed gegaan...quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:48 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Het bijwerken van dat nummertje wordt nogal eens vergeten. Voor het aanmaken van een nieuw topic moet je een aantal handelingen doen (zoals het aanpassen van de image tags, vorige topic plaatsen, quote tags verwijderen), als dit gedaan is worden de punten er altijd bij opgeteld. Vaak wordt het zinnetje 'de stand na topic 1735' vergeten te veranderen naar het volgende topic.
Naast jouw naam stond overigens toen ik dit topic opende wel een smiley, wat betekent dat je in het vorige topic punten heb gescoord... Dus ik denk dat de punten prima zijn bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |