Kreeg hem een dag van te voren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:20 schreef Netsplitter het volgende:
Wie heeft er trouwens een badge toegestuurd gekregen na registratie?
Ik heb die van mij niet gehad en heb meerdere mensen gesproken die 'm ook niet gehad hadden....
Zal ik je nog wat ergers vertellen... Ik heb dat verhaal twee keer moeten aanhoren. Stond voor de w7 secrets sessie, even te wachten bij de intel stand, ivm de verloting van die laptop, ging die eikel aan mij het hele verhaal vertellen. Daarna kreeg ik het verhaal nog een keer, tijdens de sessie. Een keer was wel genoeg,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die zucht was geweldig idd.
Wat een idioot was dat zeg, tering.
En het verbaasd me niks dat Acer niet weet wat ze moeten doen.
Kan je vertellen als je je key krijgt? Ik krijg namelijk geen antwoord als ik om een key vraagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Khadgar het volgende:
Zo, windows 7 binnen van MA3D.com (soort Academic Alliance), nu is het wachten tot de key binnenkomt... (tis legaal, maar wel traag af en toe)
Die key krijg ik vlak voor of na het downloaden van de iso, die ik overigens dan gewoon uit mijn temp-map plukquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:08 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kan je vertellen als je je key krijgt? Ik krijg namelijk geen antwoord als ik om een key vraag
Das waar ook, daar stond diezelfde prutser ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kreeg hem een dag van te voren.
[..]
Zal ik je nog wat ergers vertellen... Ik heb dat verhaal twee keer moeten aanhoren. Stond voor de w7 secrets sessie, even te wachten bij de intel stand, ivm de verloting van die laptop, ging die eikel aan mij het hele verhaal vertellen. Daarna kreeg ik het verhaal nog een keer, tijdens de sessie. Een keer was wel genoeg,
Maar voor de rest wel een leuke dag. Die 2008r2 sessies waren goed.
Mail je naar info@ma3d of naar key@ma3d? Ik heb net de 2e geprobeerd. Je moet ook in de subject duidelijk je username van MA3D gebruiken en mailen vanaf je aanmeld-emailadres. En het is nu wel weekend natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:08 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kan je vertellen als je je key krijgt? Ik krijg namelijk geen antwoord als ik om een key vraag
http://www.g2play.net/store/Windows-7quote:
Das t probleem, iedereen kan het lekker heel goedkoop krijgen maar ik weet nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.g2play.net/store/Windows-7
heb overigens nog geen windows 7 aankoop daar gedaan... wel andere aankopen en dat heeft mij flink wat centen bespaard (zeker in vergelijking met de prijzen in steam)
nu jij ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef Ammi het volgende:
[..]
Das t probleem, iedereen kan het lekker heel goedkoop krijgen maar ik weet niet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef bravo het volgende:
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn icoontjes. De iconen op het bureaublad en in mijn startbalk werken prima, maar de kleine iconen (van microsoft word of adobe acrobat) werken niet.
Ik krijg dit te zien:
[ link | afbeelding ]
Hoe kan ik dit repareren?
Ik heb info@ma3d.com en keys@ma3d.com geprobeerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mail je naar info@ma3d of naar key@ma3d? Ik heb net de 2e geprobeerd. Je moet ook in de subject duidelijk je username van MA3D gebruiken en mailen vanaf je aanmeld-emailadres. En het is nu wel weekend natuurlijk
Klinkt misschien logish, maar heb je ook daadwerkelijk programma's geinstalleerd die met die bestanden om kunnen gaan?quote:
http://www.microsoft.com/(...)upgrade-advisor.aspxquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Ammi het volgende:
Hoe kan ik erachter komen of mijn laptopje geschikt is voor Windows 7?
http://windows.microsoft.(...)/system-requirementsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Ammi het volgende:
Hoe kan ik erachter komen of mijn laptopje geschikt is voor Windows 7?
quote:Windows 7 system requirements
If you want to run Windows 7 on your PC, here's what it takes:
*
1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
*
1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
*
16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
*
DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
Additional requirements to use certain features:
*
Internet access (fees may apply)
*
Depending on resolution, video playback may require additional memory and advanced graphics hardware
*
Some games and programs might require a graphics card compatible with DirectX 10 or higher for optimal performance
*
For some Windows Media Center functionality a TV tuner and additional hardware may be required
*
Windows Touch and Tablet PCs require specific hardware
*
HomeGroup requires a network and PCs running Windows 7
*
DVD/CD authoring requires a compatible optical drive
*
BitLocker requires Trusted Platform Module (TPM) 1.2
*
BitLocker To Go requires a USB flash drive
*
Windows XP Mode requires an additional 1 GB of RAM, an additional 15 GB of available hard disk space, and a processor capable of hardware virtualization with Intel VT or AMD-V turned on
*
Music and sound require audio output
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |