Kan je vertellen als je je key krijgt? Ik krijg namelijk geen antwoord als ik om een key vraagquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:45 schreef Khadgar het volgende:
Zo, windows 7 binnen van MA3D.com (soort Academic Alliance), nu is het wachten tot de key binnenkomt... (tis legaal, maar wel traag af en toe)
Die key krijg ik vlak voor of na het downloaden van de iso, die ik overigens dan gewoon uit mijn temp-map plukquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:08 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kan je vertellen als je je key krijgt? Ik krijg namelijk geen antwoord als ik om een key vraag
Das waar ook, daar stond diezelfde prutser ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:22 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kreeg hem een dag van te voren.
[..]
Zal ik je nog wat ergers vertellen... Ik heb dat verhaal twee keer moeten aanhoren. Stond voor de w7 secrets sessie, even te wachten bij de intel stand, ivm de verloting van die laptop, ging die eikel aan mij het hele verhaal vertellen. Daarna kreeg ik het verhaal nog een keer, tijdens de sessie. Een keer was wel genoeg,
Maar voor de rest wel een leuke dag. Die 2008r2 sessies waren goed.
Mail je naar info@ma3d of naar key@ma3d? Ik heb net de 2e geprobeerd. Je moet ook in de subject duidelijk je username van MA3D gebruiken en mailen vanaf je aanmeld-emailadres. En het is nu wel weekend natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:08 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Kan je vertellen als je je key krijgt? Ik krijg namelijk geen antwoord als ik om een key vraag
http://www.g2play.net/store/Windows-7quote:
Das t probleem, iedereen kan het lekker heel goedkoop krijgen maar ik weet nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.g2play.net/store/Windows-7
heb overigens nog geen windows 7 aankoop daar gedaan... wel andere aankopen en dat heeft mij flink wat centen bespaard (zeker in vergelijking met de prijzen in steam)
nu jij ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:26 schreef Ammi het volgende:
[..]
Das t probleem, iedereen kan het lekker heel goedkoop krijgen maar ik weet niet
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:37 schreef bravo het volgende:
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn icoontjes. De iconen op het bureaublad en in mijn startbalk werken prima, maar de kleine iconen (van microsoft word of adobe acrobat) werken niet.
Ik krijg dit te zien:
[ link | afbeelding ]
Hoe kan ik dit repareren?
Ik heb info@ma3d.com en keys@ma3d.com geprobeerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Mail je naar info@ma3d of naar key@ma3d? Ik heb net de 2e geprobeerd. Je moet ook in de subject duidelijk je username van MA3D gebruiken en mailen vanaf je aanmeld-emailadres. En het is nu wel weekend natuurlijk
Klinkt misschien logish, maar heb je ook daadwerkelijk programma's geinstalleerd die met die bestanden om kunnen gaan?quote:
http://www.microsoft.com/(...)upgrade-advisor.aspxquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Ammi het volgende:
Hoe kan ik erachter komen of mijn laptopje geschikt is voor Windows 7?
http://windows.microsoft.(...)/system-requirementsquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Ammi het volgende:
Hoe kan ik erachter komen of mijn laptopje geschikt is voor Windows 7?
quote:Windows 7 system requirements
If you want to run Windows 7 on your PC, here's what it takes:
*
1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
*
1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)
*
16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)
*
DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
Additional requirements to use certain features:
*
Internet access (fees may apply)
*
Depending on resolution, video playback may require additional memory and advanced graphics hardware
*
Some games and programs might require a graphics card compatible with DirectX 10 or higher for optimal performance
*
For some Windows Media Center functionality a TV tuner and additional hardware may be required
*
Windows Touch and Tablet PCs require specific hardware
*
HomeGroup requires a network and PCs running Windows 7
*
DVD/CD authoring requires a compatible optical drive
*
BitLocker requires Trusted Platform Module (TPM) 1.2
*
BitLocker To Go requires a USB flash drive
*
Windows XP Mode requires an additional 1 GB of RAM, an additional 15 GB of available hard disk space, and a processor capable of hardware virtualization with Intel VT or AMD-V turned on
*
Music and sound require audio output
Ik had een hele waslijst in XP, gaat hier niet werkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef Khadgar het volgende:
@isdatzo, de quicklaunch is nu echt veel beter met het pinnen van programma's aan je taskbar!
Dat msn je custom smilies niet pakt is vrij logisch omdat ze custom zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, vandaag ook maar eens windows 7 (professional, van msdnaa) op een aparte partitie geïnstalleerd. Bevalt op zich wel goed, 't is nog ff wennen.
Stom: msn die een aantal custom smileys niet pakt, zoals "".
Stom: ik mis m'n oude quick-launch.
Stom (!): in opera 10 zien de letters er niet uit als cleartype enabled staat. En in opera zelf kan ik 't volgens mij nergens uitzetten. Als ik hier niets op vind ga ik weer lekker terug naar XP.
Nou, ik heb ze nog niet geprobeerd op die manier te 'importeren'. Ik bedoel dat ik ze niet toe kan voegen als iemand anders ze gebruikt. En sommige pakt hij wel. De Fok-quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat msn je custom smilies niet pakt is vrij logisch omdat ze custom zijn.
En op een compleet andere partitie staan.
Is Ms niet aan te rekenen vind ik.
Wat dacht je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef KarnSuk het volgende:
Hallo,
Ik heb een Dell Dimension 8400. Ik wil hierop Windows 7 installeren, maar krijg ik dan geen gekloot met drivers enzo?
Oh shit, ik zie net dat ik het in twee verschillende topics had gepost. Sorry, mijn fout.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat dacht je?
Als ik in een topic geen antwoord krijg probeer ik het anders ook even voor het gemak??
Windows 7 oem
heb je een keytje over, want ik ben er nog steeds niet uit waar ik die shit op de TU/e moet aanvragenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef ThaRooP het volgende:
Haha, ik had inmiddels drie mailtjes gestuurd naar MA3D.
Nu zijn ze alle drie beantwoord in 10 minuten tijd en nu heb ik dus drie keys voor Windows 7 Professional
Morgen maar is de RTM installeren!
ik bied een tientje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef ThaRooP het volgende:
Nu zijn ze alle drie beantwoord in 10 minuten tijd en nu heb ik dus drie keys voor Windows 7 Professional
Ik durf het bijna niet te vragen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef ThaRooP het volgende:
De jouwe ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
eigenlijk mag dit niet trouwensmaar mijn PM staat open
Lekker voorbeeldquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
eigenlijk mag dit niet trouwensmaar mijn PM staat open
Het is geen wharezquote:
Je kan het ook via andere wegen proberen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef KarnSuk het volgende:
Damn, als ik via MSDNAA Windows 7 wil downloaden krijg ik de melding ''Inventory is not available''. Meer mensen hier last van?
Wuh wuh wat? Voor die prijs wil ik hem ook wel! Hoe?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef mschol het volgende:
al kan ik em al via digitale download (officiele download van microsoft) krijgen voor 119 euro (ultimate engels)
Eh, ja dat is het wel.quote:
Ik zou het niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:56 schreef Prutzenberg het volgende:
Het is mogelijk om W7 Ultimate aan te schaffen voor $100,- volgens deze en deze site.
wat denken jullie, is dat betrouwbaar?
Het gaat mij om de licentiesleutels. Een veilige DVD is vrij makkelijk te verkrijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou het niet vertrouwen.
Zeker die download site niet.
Dan ben je eigenlijk verplicht om meteen na de download een hash check te doen om te kijken of het wel echt is en of er niet mee gerotzooid is.
Dan zou ik er wat meer voor neerleggen in de winkel en de zekerheid hebben dat het goed zit.
21 okt geloof ik.quote:
that's what I wanted to know, thanksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
21 okt geloof ik.
Voor consumenten athans.
22quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
21 okt geloof ik.
Voor consumenten athans.
OKquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eh, ja dat is het wel.
Het uitwisselen van keys hier niet aub. Het is niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |