De Nvidia drivers staat er al op?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sinds vanmiddag Windows 7 draaiende op m'n laptop, alleen krijg ik m'n videokaart maar niet fatsoenlijk geïnstalleerd en ook nog geen directe oplossing gevonden.
Iemand 'n tip voor me die wellicht aanslaat?
Specs:
HP Pavilion DV 9000 serie
NVidia GeForce Go 7600
M'n schermbeveiliging kan niet eens draaien
Volgens mij begrijpen we elkaar nu even niet, er staat daar geen beta of niets tussen voor mijn kaart. Ik heb al verschillende versies geprobeerd. Ik ga nu nog eens proberen 'n Vista-driver te installeren in compatibiliteitsmodus. Zoals ik gelezen heb, zijn er meer notebooks met dit probleem.quote:
Ik bedoelde inderdaad meer of je het deed met de default driver van windows of dat je hem al van de nvidia site af had. gaf de default windows ook problemen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar nu even niet, er staat daar geen beta of niets tussen voor mijn kaart. Ik heb al verschillende versies geprobeerd. Ik ga nu nog eens proberen 'n Vista-driver te installeren in compatibiliteitsmodus. Zoals ik gelezen heb, zijn er meer notebooks met dit probleem.
Yup, maar ik heb 't nu dus op de manier gedaan zoals hierboven beschreven en nu werkt 't ineensquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad meer of je het deed met de default driver van windows of dat je hem al van de nvidia site af had. gaf de default windows ook problemen?
Dat kan niet dus dat kan kloppen. Die is verdwenen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
kan ik trouwens gewoon 't klassieke startmenu instellen? Kan 't nergens vinden
quote:
Kan wel alleen je moet daarvoor wat dieper in de instellingen graven....quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan niet dus dat kan kloppen. Die is verdwenen.
Kun je me op weg helpen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan wel alleen je moet daarvoor wat dieper in de instellingen graven....
knap.. de code van het oude startmenu is volledig weggehaald (en vervangen met de nieuwe code) als ik google moet gelovenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan wel alleen je moet daarvoor wat dieper in de instellingen graven....
Ja hoor. Ik vind ze allemaal half en net niks maar als je graag een beetje wil klooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |