Nouja, gratis...quote:Op maandag 21 september 2009 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een gratis versie van Nero 9 die geen bloatware is toch?
quote:Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nouja, gratis...
Ik gebruik hier Nero v9.2.6.0 Micro build 2.0 NL.
Vast wel ergens vandaan te plukken....
Ok nice, dat wist ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.nero.com/enu/nero9-introduction.html.
Nooit geweten hoe dat werkte..quote:Op maandag 21 september 2009 23:25 schreef Adolecens het volgende:
TVP'tje!
Draai het nu zelf ook al een aantal maanden en ik ben over. Was een echte XP fan, maar in Win7 heb ik een waardige opvolger gevonden.
Vooral die XP mode is grappig
Uit de OP:quote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Nooit geweten hoe dat werkte..
Hoe duur is die via school?
quote:# Windows XP Mode De Windows XP Mode is hier te downloaden. Het vereist echter wel de functie "hardware virtualization". Deze functie moet je inschakelen in je BIOS. Kun je deze functie niet inschakelen? Jammer, maar dan kun je Windows XP Mode helaas niet gebruiken.
Ik ben via mijn school aangemeld bij MSDN Academic Alliance (MSDNAA) en daar is het inderdaad gratis. Kan er misschien dus aanliggen waar je bent aangemeld, maar ik gok dat het gratis is. Probeer het anders te downloaden, ik zie dan namelijk FREE als prijs staan.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:
Trouwens als ik hem via de uni haal gewoon he Zargon, dan hoef ik toch helemaal niks te betalen (en ook niet die 20 euro voor die gratis update Home Premium..)
En dan heb je ook meteen Pro of Ultimate toch?
Of heeft zo een school download toch nadelen?
Downloaden via andere wegen is ook een optiequote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Hm ik denk dat Universiteit Leiden dat niet heeft want ze hebben surfspot, wat korting geeft en waar je het nog niet kan krijgen.
Ja, bij SURFspot krijg je korting, maar is het niet gratis geloof ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Hm ik denk dat Universiteit Leiden dat niet heeft want ze hebben surfspot, wat korting geeft en waar je het nog niet kan krijgen.
Downloaden op zich is het probleem meestal niet, een legale key wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Downloaden via andere wegen is ook een optie
Dat is ook een optie maar het zuigt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Downloaden via andere wegen is ook een optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |