idd. Zelfs Jef en Isabella hadden meer chemiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Miam het volgende:
Totaal geen chemie tussen Janine en Jack.
wat dat betreft is het jammer dat Janine en Ludo geen koppel meer vormen in de serie...
komt wel weer denk ik. Als Janine jaloers wordt op Liesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Miam het volgende:
Totaal geen chemie tussen Janine en Jack.
wat dat betreft is het jammer dat Janine en Ludo geen koppel meer vormen in de serie...
Ieuwww.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan jack met. . .eh. . .Barbara
Ze is ertoe aangezet door Sil die bij zijn harttransplantatie het hart van een overleden dief heeft gekregen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef Perico het volgende:
Ik vind het wel curieus dat we niets te weten zijn gekomen na een week waarom Rikki die spullen stal.
Dat lijkt me toch een heel logische verhaallijn. Slordigheid van de scriptflansers?
Dat komt misschien nog?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:42 schreef Perico het volgende:
Ik vind het wel curieus dat we niets te weten zijn gekomen na een week waarom Rikki die spullen stal.
Dat lijkt me toch een heel logische verhaallijn. Slordigheid van de scriptflansers?
"Oeh. SEX!"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef Miam het volgende:
En Lucas vond ik best grappig.met name toen hij de kamer inliep bij Nina en Dex.
Charlie zou ik echt al 10x tegen dr gezicht gemept hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef Miam het volgende:
Charlie, je zou d'r wat aandoen gewoon.
oh en Ronja ook. wat een kreng zeg!
En Lucas vond ik best grappig.met name toen hij de kamer inliep bij Nina en Dex.
Martijn, Barbara en Irene boeien me niet.
Jaa, ik schoot in de lach toen ik`m dat hoorde zeggen, meesterlijk bijna!quote:
quote:
anders ik wel, enkele reis australie, naar die surf dude, de vader van krulliequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:11 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Waarom word Barbara zo zielig neergezet nu![]()
Ze kunnen toch wel iets voor haar verzinnen?
Ja, effetjes lekker Charlie en Ronja afrossen, wat voelt dat lekker. Ik heb met afgrijzen vandaag gekeken. Lijkt wel een poppenkast voorstelling. En die horen te eindigen met een pak slaag!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef DjinN het volgende:
Charlie zou ik echt al 10x tegen dr gezicht gemept hebbenIrritante domme koe
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |