Nu maak je jezelf belachelijk. En dat weet je.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:16 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Cijfers uit 2003![]()
En dan nog zie ik nergens staan dat bepaalde bevolkingsgroepen grotere players zijn die een meisje zwanger laten zitten? Want je ziet alleen de afkomst van de moeder en niet van de vader/verwekker, dus je cijfers zeggen vrij weinig.
Die cijfers zeggen vrij veel, en dat weet jij ook wel. Maar als je op deze toer gaat, heb ik niet zoveel zin verder met je van gedachten te wisselen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:16 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Cijfers uit 2003![]()
En dan nog zie ik nergens staan dat bepaalde bevolkingsgroepen grotere players zijn die een meisje zwanger laten zitten? Want je ziet alleen de afkomst van de moeder en niet van de vader/verwekker, dus je cijfers zeggen vrij weinig.
Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk. Deze cijfers tonen niet aan wat jij beweert, dat is echt geen enkele wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu maak je jezelf belachelijk. En dat weet je.
Niemand valt jou of jouw partnerkeuze persoonlijk aan. Waarom kun je de feitelijke situatie en de statistieken niet accepteren?
Maar waar zie jij staan dan dat al die blanke en niet-westerse meisjes zijn bezwangerd door een stel Antillianen/Surinamers?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die cijfers zeggen vrij veel, en dat weet jij ook wel. Maar als je op deze toer gaat, heb ik niet zoveel zin verder met je van gedachten te wisselen.
Waar héb je het in godesnaam over. Stereotomy stelt juist dat niemand je persoonlijke partnerkeuze aanvalt, maar je komt met een reply die veronderstelt dat hij dat wel doet. Heel raadselachtig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:25 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Ik maak mezelf helemaal niet belachelijk. Deze cijfers tonen niet aan wat jij beweert, dat is echt geen enkele wetenschappelijke onderbouwing.
En het gaat me helemaal niet om mijn keus, maar ik vind het raar en kortzichtig om te stellen dat je per definitie een hoer bent als je met een Marrokaan/Surinamer/Antilliaan neukt. Is een man ook een hoer dan, als hij met een vrouw uit een van die bevolkingsgroepen neukt?
Of is het de 'zij hebben vast een grotere pik' nijd? Troost je: dat is wél wetenschappelijk onderzocht en bewezen, negroïde mannen hebben idd een iets grotere, maar het verschil is vooral het grootst in slappe toestand. In erectie toestand is het verschil met een blanke sabel nagenoeg te verwaarlozen.
Oh okee, je voelt je dus wel aangevallen ofzo dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:25 schreef Wazeggie het volgende:
maar ik vind het raar en kortzichtig om te stellen dat je per definitie een hoer bent als je met een Marrokaan/Surinamer/Antilliaan neukt.
Leuk, maar dat gaat Wazeggie dus weer helemaal persoonlijk opvatten, terwijl niemand het over haar heeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:30 schreef Synthesist het volgende:
lengte van penissen doet er wellicht toe wanneer je verplicht moet douchen op school na de gymles, maar volwassen mensen die over 'penisnijd' beginnen lezen te veel vrouwenblaadjes
statistieken hebben allemaal geen betekenis. kijk voor de lol eens naar zo'n tvprogramma als "grenzeloos verliefd" bewijst ook maar weer dat sommige vrouwen zich maar al te graag aanbieden om van hun racistische 'schuldgevoelens' af te komen.
blablablabla. schenkstroop, je bent echt een sufkut. al die achterlijke vooronderstellingen in elk van je posts. ik kan er niets aan doen dat ik dit zegquote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb er als aziaat totaal geen problemen mee als indo-aziatische meisjes met nederlandse jongens gaan. Ze mogen flikvlooien recht voor mijn neus het doet mij helemaal niks. "Gelukkig" voel ik er geen afgunst bij. Ik heb er wel een hekel aan als ik surinamers met mooie blanke meisjes zie rondlopen. Ik denk dan steeds dat het de meisjes om de hype of 'de trend'' te doen is. Want wat zien zij in die jongens. De meesten kunnen nieteens accentloos Nederlands praten, zijn vrij onbeschoft, schreewerig, heel aards. En dan denk ik wat zien zij toch in dat soort jongens tewijl zij altijd rechts lopen te lullen "ik wil een lieve jongen, eentje die luistert, eentje die blablabla". En dan denk ik watte?
Jij hebt het goed geformuleerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, je voelt je dus wel aangevallen ofzo dan?Het is jammer dat je dit zo persoonlijk aantrekt, en bevordert de discussie niet als je met drogargumenten komt als 'joh, dat was 2003, het is nu heel anders'.
Ten eerste: niemand zegt dat je per definitie een hoer bent als je met een gekleurde medelander nuecksexxt. Tenzij je er geld voor vraagt, maar dat ís de definitie.
Ten tweede: dit gaat niet over jou of jouw keuzes. Dat je toevallig iets hebt met iemand van een bevolkingsgroep / cultuur waarin tienerzwangerschappen statistisch gezien vaker voorkomen, maakt jouw partner natuurlijk nog geen onbetrouwbare man.
Maar op de een of andere manier krijg ik het gevoel alsof je heeeeel graag wil dat wij dat tweede allemaal over jou en je man denken ofzo?Om je dan vervolgens te moeten verdedigen dat het niet zo is?
nou er zijn best wel knappe negers die ook best wel gentleman kunnen zijnquote:Op maandag 30 november 2009 22:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb er als aziaat totaal geen problemen mee als indo-aziatische meisjes met nederlandse jongens gaan. Ze mogen flikvlooien recht voor mijn neus het doet mij helemaal niks. "Gelukkig" voel ik er geen afgunst bij. Ik heb er wel een hekel aan als ik surinamers met mooie blanke meisjes zie rondlopen. Ik denk dan steeds dat het de meisjes om de hype of 'de trend'' te doen is. Want wat zien zij in die jongens. De meesten kunnen nieteens accentloos Nederlands praten, zijn vrij onbeschoft, schreewerig, heel aards. En dan denk ik wat zien zij toch in dat soort jongens tewijl zij altijd rechts lopen te lullen "ik wil een lieve jongen, eentje die luistert, eentje die blablabla". En dan denk ik watte?
Bedoel je niet in deze discussie: 'Overwegend negatieve connotaties die relatief vaker voorkomen bij een bevolkingsgroep ten opzichte van de referentiegroep (autochtone Nederlanders), maar die niet betrekking hoeven te hebben op een individu uit die bevolkingsgroep' ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:17 schreef Barbusse het volgende:
Wat een vooroordelen allemaal zeg.....
Je hebt gelijk hoor. Ik vind het alleen zo jammer dat voornamelijk negatieve dingen naar voren komen in deze discussie. Blijkt hieruit nou dat wij voornamelijk zeikerds zijn die alleen maar de problemen kunnen zien?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bedoel je niet in deze discussie: 'Overwegend negatieve connotaties die relatief vaker voorkomen bij een bevolkingsgroep ten opzichte van de referentiegroep (autochtone Nederlanders), maar die niet betrekking hoeven te hebben op een individu uit die bevolkingsgroep' ?
Neem het bovenstaande voorbeeld van vaker voorkomende tienerzwangerschappen bij Antilliaanse meisjes ten opzichte van autochtone meisjes. Je hoeft toch niet te ontkennen dat die er zijn?
Er zitten verschillen in culturen - daarom gaan we ook op vakanties enzo, om cultuur te proeven - en soms pakken die negatief uit en soms positief. De bedoeling is om daarover te kunnen discussieren, zonder alles onder hetzelfde tapijt te schuiven onder de noemer 'nee joh, er zijn geen verschillen'.
Bovendien zijn er uiteraard positieve dingen te noemen, maar het ligt blijkbaar in de aard van de discussie om vooral negatieve dingen naar boven te halen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Ik vind het alleen zo jammer dat voornamelijk negatieve dingen naar voren komen in deze discussie. Blijkt hieruit nou dat wij voornamelijk zeikerds zijn die alleen maar de problemen kunnen zien?
In dat geval ga ik maar eens op zoek naar een leuke niet-westerse meid. Eentje die ook van koken houdt. Leer ik haar de Frans/Italiaanse keuken, leert zij mij de "waar-ze-ook-vandaan-komt"-keuken.quote:
Zo'n vriendin heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ik heb eenbvriendin die een zeldzaam talent heeft om hele foute negers uit te zoeken, waarbij ik aan het begin al kan zeggen dat het een hele foute gast is.
Idem.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef Ripley het volgende:
Ik denk wel dat er meer interraciale relaties mis gaan ivm cultuurverschillen, maar ik ken ook zeker veel interraciale relaties die wel goed gaan.
Lokale cuisine is denk ik wel een van de leukere aspecten van interraciale relacties!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval ga ik maar eens op zoek naar een leuke niet-westerse meid. Eentje die ook van koken houdt. Leer ik haar de Frans/Italiaanse keuken, leert zij mij de "waar-ze-ook-vandaan-komt"-keuken.En samen leefden we nog dik, lang en gelukkig.
Heb je die kennis opgedaan bij empirisch onderzoek met n > 1000?quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:25 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Of is het de 'zij hebben vast een grotere pik' nijd? Troost je: dat is wél wetenschappelijk onderzocht en bewezen, negroïde mannen hebben idd een iets grotere, maar het verschil is vooral het grootst in slappe toestand. In erectie toestand is het verschil met een blanke sabel nagenoeg te verwaarlozen.
Ik zeg niet dat het heel anders is nu, maar in mijn opinie ging het over interraciale relaties en niet om tienerzwangerschappen bij allochtone meisjes? Ik nam aan dat we het hadden over het laakbare gedrag (volgens sommigen) van de mannen, en dáárom vind ik in dat opzicht de statistieken niet echt relevant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh okee, je voelt je dus wel aangevallen ofzo dan?Het is jammer dat je dit zo persoonlijk aantrekt, en bevordert de discussie niet als je met drogargumenten komt als 'joh, dat was 2003, het is nu heel anders'.
Ten eerste: niemand zegt dat je per definitie een hoer bent als je met een gekleurde medelander nuecksexxt. Tenzij je er geld voor vraagt, maar dat ís de definitie.
Ten tweede: dit gaat niet over jou of jouw keuzes. Dat je toevallig iets hebt met iemand van een bevolkingsgroep / cultuur waarin tienerzwangerschappen statistisch gezien vaker voorkomen, maakt jouw partner natuurlijk nog geen onbetrouwbare man.
Maar op de een of andere manier krijg ik het gevoel alsof je heeeeel graag wil dat wij dat tweede allemaal over jou en je man denken ofzo?Om je dan vervolgens te moeten verdedigen dat het niet zo is?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:20 schreef Son_of_Ron het volgende:
NL vrouw met Anti man is per definitie een hoer!![]()
[/quote
[quote]Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef Synthesist het volgende:
hoe domme hoer ben je nou als je jezelf laat uitwonen door zo'n mohammed. dan vraag je gewoon om loverboypraktijken of alleenstaande moeder te worden
Dit soort dingen vind ik dus belachelijk en eigenlijk triest genoeg om van te huilen. Vreselijke zet van je oom.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Ripley het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat soms die vooroordelen een relatie onmogelijk maken.
Mijn oom heeft mijn nichtje letterlijk opgedragen dat ze haar relatie met een surinaamse jongen moest opzeggen, puur om zijn afkomst. Terwijl het notabene een geadopteerde jongen was met Nederlandse ouders, die heel serieus met school en sport (judo) bezig was, en dus geen onbetrouwbare antilliaan met 36 kinderen uit de bijlmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |