abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 november 2009 @ 01:09:29 #226
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75132265
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen. Er zijn zat negroïde vrouwen met een westers gezicht en stijl haar.
Heb weleens een donkere dame gezien die er op het kleurtje na heel westers uitzag en haar vond ik toevallig wel aantrekkelijk. Je komt ze alleen niet vaak tegen.

Maargoed, dit is een non-discussie verder, want over smaak valt niet te twisten en partnerkeuze valt w.m.b. ook onder die noemer.
quote:
Op zondag 29 november 2009 16:50 schreef Tuvai.net het volgende:
Laten we anders deze leuke foto nemen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/ca23cba9_ANP_11257318.jpg

Welke daarvan spreekt je het meest aan? In mijn geval toch wel Denemarken (tweede van rechts).
Dankzij die climate change is het wel warm genoeg voor deze grietjes om semi-naakt rond te lopen, dus wat zeuren ze nou? Hup, koken!

[ Bericht 41% gewijzigd door Heremeteit op 30-11-2009 01:16:35 ]
  maandag 30 november 2009 @ 02:10:44 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75132865
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:03 schreef aychelle het volgende:

[..]

amerika en z'n one drop rule , ach het racisme zit bij veel amerikanen in de genen.
'Zwarten' zijn ook behoorlijk racistisch hoor. Mijn moeder is in suriname opgegroeid en heeft daardoor lange tijd in NL surinaamse contacten gehad. Ik verstond surinaams en weet dus heel goed wat Surinamers over aziaten en anderen zeiden. En hoe surinamers discriminatie bedrijven zeg maar. Discriminatie uit zich per volk net even wat anders. Heel gek. Nijd en racisme tussen volkeren is er altijd meen ik. het is geen concept dat is voorbehouden aan blanken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 30 november 2009 @ 02:14:34 #228
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75132886
quote:
Op maandag 30 november 2009 02:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

'Zwarten' zijn ook behoorlijk racistisch hoor. Mijn moeder is in suriname opgegroeid en heeft daardoor lange tijd in NL surinaamse contacten gehad. Ik verstond surinaams en weet dus heel goed wat Surinamers over aziaten en anderen zeiden. En hoe surinamers discriminatie bedrijven zeg maar. Discriminatie uit zich per volk net even wat anders. Heel gek.
Overal zitten racistiese mensen tussen ik wed zelfs bij de eskimos zitten ze nog
  maandag 30 november 2009 @ 02:16:47 #229
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_75132898
Ik begon met mijn laatste zin, toen heb ik het weggehaald, en vergeten weer bij te zetten. Precies wat jij zegt dus. racisme heb je overal.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 30 november 2009 @ 02:20:15 #230
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75132915
quote:
Op maandag 30 november 2009 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik begon met mijn laatste zin, toen heb ik het weggehaald, en vergeten weer bij te zetten. Precies wat jij zegt dus. racisme heb je overal.
Wat ik wel jammer vind is dat ik het gevoel heb.Dat het steeds erger word:( .Maarja racisme is zowiezo dom hoop dat we dat met zijn alle ook snel inzien
pi_75133900
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Toch vallen mensen over de verschillende kenmerken tussen deze 3 'rassen' bij het uitkiezen van een partner. Voorkeur is volgens mij heel natuurlijk en kan je denk ik niet afschuiven op sociaal-maatschappelijke discriminatie. Ik ben er zelf ook van overtuigd dat 'witten' meer die gulden snede hebben in hun uiterlijk. En dat overal ter wereld dat door elk ras als vanzelfsprekend mooi wordt beschouwd.
De gulden sneden hebben 'witten' zelf gecreeerd en zij profiteren ervan dat iedereen er nog in gelooft ook. Niets is vanzelfsprekend mooi.
pi_75134617
Wat ik wel zwaar irritant vind is dat mensen je zo zitten aan te gapen als je samen over straat loopt :/, vooral Afrikanen in ons geval.. alsof ze me met hun blik direct om willen leggen ofzo, maarja je doet er vrij weinig aan denk ik, want alle mensen zijn tot op zekere hoogte wel racistisch, hoe erg je ook zegt dat je het niet ben.. (ook tegen je eigen ras kan je racistisch zijn), ik ben er bijvoorbeeld echt niet trots op wat er de blanke mens allemaal heeft veroorzaakt in de wereld en heb eigenlijk ook een zekere afkeer ontwikkeld tegen bepaalde gewoontes/instellingen van blanke personen..
  maandag 30 november 2009 @ 09:28:29 #233
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75134903
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:09 schreef Bob23 het volgende:
ik ben er bijvoorbeeld echt niet trots op wat er de blanke mens allemaal heeft veroorzaakt in de wereld en heb eigenlijk ook een zekere afkeer ontwikkeld tegen bepaalde gewoontes/instellingen van blanke personen..
dat geld net zo goed voor het 'zwarte' ras..
Je leeft maar één keer...
pi_75135023
quote:
ik ben er bijvoorbeeld echt niet trots op wat er de blanke mens allemaal heeft veroorzaakt in de wereld en heb eigenlijk ook een zekere afkeer ontwikkeld tegen bepaalde gewoontes/instellingen van blanke personen..
Over welke gewoonten spreken we dan?
pi_75135318
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:36 schreef katerwater het volgende:

[..]

Over welke gewoonten spreken we dan?
ff een voorbeeldje, van het weekend stond ik in een friettent, daar zat een groepje (blanke) mensen.. En die hadden daar een lol omdat ze hun moeders belachelijk lopen te maken, marokanen af zitten te zeiken, de meest belachelijke onzin kwam eruit.. Dan begin ik echt bij mezelf af te vragen waar het nou mis is gegaan met 'de autochtone Nederlander'..
Ik stond me daar bijna te schamen voor die lui..

Dus de gewoonte waar ik over spreek is gewoon dat denken dat ze onaantastbaar zijn ofzo en zomaar alles kunnen maken zonder daar ooit enige concequenties van te zien, want ik kan me HEEL goed voorstellen dat een groot deel van de wereld zo'n hekel heeft aan 'het westen'. Ik weet dat dit natuurlijk niet alleen voor blanke mensen geldt, maar ik vind dat we met zn allen maar eens moeten nadenken over waar we vandaan komen. Hollanders lijken nogal eens hun afkomst/cultuur te verwaarlozen... misschien als gevolg van ijdelheid?
pi_75138858
quote:
Op maandag 30 november 2009 09:51 schreef Bob23 het volgende:

[..]
Hollanders lijken nogal eens hun afkomst/cultuur te verwaarlozen... misschien als gevolg van ijdelheid?
Mij lijkt dat je je afkomst juist niet verwaarloost uit ijdelheid? Jij schiet mss een beetje door, ik ga me er absoluut niet voor schamen dat ik blank ben, kom op zeg. Mijn lief noemt me juist altijd de Arische übermensch (ik ben blank, blonde haren, blauwe ogen) haha.
Ik ben trots op wie ik ben en wat ik ben, ik ben er trots op Nederlander te zijn. Daar is helemaal niets mis mee, zolang je anderen ook in hun waarde laat en hen trots laat zijn op hun roots.
pi_75139629
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:12 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Mij lijkt dat je je afkomst juist niet verwaarloost uit ijdelheid? Jij schiet mss een beetje door, ik ga me er absoluut niet voor schamen dat ik blank ben, kom op zeg. Mijn lief noemt me juist altijd de Arische übermensch (ik ben blank, blonde haren, blauwe ogen) haha.
Ik ben trots op wie ik ben en wat ik ben, ik ben er trots op Nederlander te zijn. Daar is helemaal niets mis mee,
Ik zeg ook niet dat je niet trots mag zijn, Nederland heeft heel veel bereikt, maar over de ruggen van andere (en daar stoot ik mijn schenen een beetje tegen en haalt veel van die trots weg eerlijk gezegd.) Met die ijdelheid bedoel ik eigenlijk dat veel mensen zich eigenlijk anders wil voordoen dan dat ze zijn en zo eigenlijk vergeten dat ze gewoon nederlands zijn :/:

'witte dude: Eej mattie, check die chickies, AIGHT noh!' <-- zulk soort gevallen bedoel ik :/ Das toch niet echt nederlands en naar mijn mening alleen maar bedoeld om stoer te doen of meiden te scoren.. Ik heb eigenlijk wel een aantal vrienden die zo praten, maar ben er eigenlijk nooit in meegegaan, ik sta daar als enige abn te lullen
quote:
zolang je anderen ook in hun waarde laat en hen trots laat zijn op hun roots.
Zeker waar!

Maar laten we on-topic verder gaan :p
  maandag 30 november 2009 @ 15:14:17 #238
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_75144509
quote:
Maar daar ben jij ook helemaal niet voor verantwoordelijk (zullen we maar even aannemen ). We zijn tenslotte allemaal individuen en wat mij betreft ben je alleen verantwoordelijk voor je eigen daden, zowel positief als negatief. Zo ben ik ook niet trots op de ontdekkingen van Einstein omdat de man toevallig ook blank was.

Racisme is een vorm van generalisatie en gaat rechtstreeks tegen het individualisme in. Vrijwel iedereen is in zeker opzicht wel racistisch, het is een menselijk trekje, maar wel een tekortkoming.
  maandag 30 november 2009 @ 15:44:08 #239
279131 Deliciousedition
i can be your wifey ;$
pi_75145550
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:14 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Maar daar ben jij ook helemaal niet voor verantwoordelijk (zullen we maar even aannemen ). We zijn tenslotte allemaal individuen en wat mij betreft ben je alleen verantwoordelijk voor je eigen daden, zowel positief als negatief. Zo ben ik ook niet trots op de ontdekkingen van Einstein omdat de man toevallig ook blank was.

Racisme is een vorm van generalisatie en gaat rechtstreeks tegen het individualisme in. Vrijwel iedereen is in zeker opzicht wel racistisch, het is een menselijk trekje, maar wel een tekortkoming.

precies , ik ben half antiliaans kwart moluks kwart nl en ik moet toegeven ik ben soms ook wel racistisch over sommige dingen
  maandag 30 november 2009 @ 16:15:49 #240
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_75146793
quote:
Je moet je niet teveel in de daderrol laten duwen. Het is gezond de andere kant van het verhaal ook eens te belichten:

Grootschalige, goedbedoelde ontwikkelingshulp (of het effectief is, is een ander verhaal), oeverloze opvang van vluchtelingen uit de hele wereld, acties als Live Aid of Live8, de lange lijst goede doelen waarop nog altijd grif gestort wordt, etc, ik zie dergelijke initiatieven niet of nauwelijks buiten de Westerse wereld.

Daarbij was er bijvoorbeeld in Afrika al op grote schaal een levendige handel in slaven voordat het Westen dat overnam en ook ging doen. Ook landjepik door de machtigste tov de zwakste is geen Westerse uitvinding. De schaal waarop het Westen dat in het verleden heeft gedaan, had niet te maken met de extra slechte inborst van blanken, maar gewoon met de hegemonie die 'we' hadden over andere volkeren. Elk ander volk had destijds hetzelfde gedaan, en zeer waarschijnlijk nóg minder humaan dan de - rationele - Westerling.

Ik praat hiermee niks goed, maar het afschilderen van blanken als louter wrede agressor - en de rest van de volkeren als louter slachtoffer - staat me altijd erg tegen. De werkelijkheid is veel genuanceerder.
Stop the world, I want to get out.
pi_75147688
quote:
Op zondag 29 november 2009 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Maar waarom voel jij je als Surinamer je over het algemeen niet aangetrokken tot een negerin als ik vragen mag? Is 't het uiterlijk, of zijn het meer de karaktereigenschappen?
Nee ik voel me totaal niet aangetrokken tot negerinnen. ik zou meer zeggen dat het karakter eigenschappen zijn dan wat anders. Ik kom uit een familie waaruit 8/10 vrouwen zijn en ze hebben allemaal hun mondje wel klaar (Niet op zo'n blaaskaak manier wat de meeste hedendaagse negerinnen hebben) en ze zijn gewoon verschrikkelijk. Ik weet dat het een bevooroordeling is maarja meet my family.

Daarnaast ben ik ook een heel kieskeurige persoon als het om een getinte vriendin betreft. Dus ja val er gewoon niet voor.
quote:
Op maandag 30 november 2009 02:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

'Zwarten' zijn ook behoorlijk racistisch hoor. Mijn moeder is in suriname opgegroeid en heeft daardoor lange tijd in NL surinaamse contacten gehad. Ik verstond surinaams en weet dus heel goed wat Surinamers over aziaten en anderen zeiden. En hoe surinamers discriminatie bedrijven zeg maar. Discriminatie uit zich per volk net even wat anders. Heel gek. Nijd en racisme tussen volkeren is er altijd meen ik. het is geen concept dat is voorbehouden aan blanken.
Racisme in suriname is iets wat veel voorkom alleen is de racisme in suriname meer vanuit de rijke naar arme mensen dan huidskleur.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_75148564
het is allemaal zo hypocriet. al die jonge allochtonen die het normaal vinden om nederlandse meisjes te bespringen, maar als het andersom is voelen ze zich aangegrepen. doorgaans verachten ze blanke mensen en hebben ze er scheldnaampjes voor, maar van blanke meisjes kunnen ze maar niet afblijven, triest. ik ben geen voorstander van multiraciale relaties, het verschil is vaak te groot.

hoe domme hoer ben je nou als je jezelf laat uitwonen door zo'n mohammed. dan vraag je gewoon om loverboypraktijken of alleenstaande moeder te worden
  maandag 30 november 2009 @ 16:54:44 #243
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75148609
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef Synthesist het volgende:
..
Dit soort verhalen hebben altijd een hele jaloerse ondertoon.
  maandag 30 november 2009 @ 17:03:45 #244
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75148995
quote:
het is allemaal zo hypocriet. al die jonge allochtonen die het normaal vinden om nederlandse meisjes te bespringen, maar als het andersom is voelen ze zich aangegrepen. doorgaans verachten ze blanke mensen en hebben ze er scheldnaampjes voor, maar van blanke meisjes kunnen ze maar niet afblijven, triest. ik ben geen voorstander van multiraciale relaties, het verschil is vaak te groot.

[ afbeelding ]

hoe domme hoer ben je nou als je jezelf laat uitwonen door zo'n mohammed. dan vraag je gewoon om loverboypraktijken of alleenstaande moeder te worden

Hoezo racisties
pi_75149218
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:54 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Dit soort verhalen hebben altijd een hele jaloerse ondertoon.
als je die marokkaanse gasten hoort "oh, maar ik wil wel een maagd hoor" en stereotype toyboy negers met een diploma vreemdgaan. statistieken slagingskansen gemengde huwelijken, al die alleenstaande (tiener)moeders, best een hoge prijs voor zo'n exotisch avontuur
  maandag 30 november 2009 @ 17:13:26 #246
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75149424
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Synthesist het volgende:

[..]

als je die marokkaanse gasten hoort "oh, maar ik wil wel een maagd hoor" en stereotype toyboy negers met een diploma vreemdgaan. statistieken slagingskansen gemengde huwelijken, al die alleenstaande (tiener)moeders, best een hoge prijs voor zo'n exotisch avontuur

Zuht.. jij gelooft alles wat je leest
  maandag 30 november 2009 @ 17:21:15 #247
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75149830
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ohja, dat komt dor hun huidskleur en afkomst
Check dit maar is

Deze dulden geen 'buitenlanders' maar zijn echt geen haar beter; Tienermoeder geen werk .. kansloos gedoe allemaal.
pi_75150153
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Ohja, dat komt dor hun huidskleur en afkomst
Check dit maar is

Deze dulden geen 'buitenlanders' maar zijn echt geen haar beter; Tienermoeder geen werk .. kansloos gedoe allemaal.
nu koppel je het grootste boeren losertuig van Nederland aan de gemiddelde antilliaanse/marokkaanse rondneuker het gaat ook niet om incidenten maar om verbanden
pi_75158511
quote:

[ afbeelding ]

Mohammed staat niet voor een ras maar voor een geloof.
Leer dat onderscheid tussen ras en cultuur nu eens te maken!
pi_75158620
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:34 schreef otacon het volgende:

[..]

Nee ik voel me totaal niet aangetrokken tot negerinnen. ik zou meer zeggen dat het karakter eigenschappen zijn dan wat anders. Ik kom uit een familie waaruit 8/10 vrouwen zijn en ze hebben allemaal hun mondje wel klaar (Niet op zo'n blaaskaak manier wat de meeste hedendaagse negerinnen hebben) en ze zijn gewoon verschrikkelijk. Ik weet dat het een bevooroordeling is maarja meet my family.

Daarnaast ben ik ook een heel kieskeurige persoon als het om een getinte vriendin betreft. Dus ja val er gewoon niet voor.
[..]

Racisme in suriname is iets wat veel voorkom alleen is de racisme in suriname meer vanuit de rijke naar arme mensen dan huidskleur.
Waarom?
Kieskeurigheid is op zich geen slecht ding, maar waarom je dan kieskeuriger bent naar donkere vrouwen tov blanke vrouwen vind ik vreemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')