abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 19:38:16 #1
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_72977048
quote:
Britse lerares cel in voor seks met leerlinge
Uitgegeven: 21 september 2009 17:21
Laatst gewijzigd: 21 september 2009 17:21
AMSTERDAM – Een trompetlerares uit Londen moet voor vijftien maanden de cel in, omdat ze een lesbische relatie zou hebben met een vijftienjarige leerlinge.
© www.gezondheidsnet.nl

De vrouw werd in haar huis opgepakt, na een anonieme tip aan de politie, zo meldt de Britse krant The Sun.

De rechter verklaarde het een moeilijke zaak te vinden. “Het bewijs is er dat je maandenlang een seksuele relatie onderhield met het meisje. Dat meisje verklaarde dat de relatie volledig vrijwillig was en dat ze bovendien zelf het initiatief heeft genomen.”

“Seksuele relaties met minderjarigen zijn verboden, ook wanneer het gevoel wederzijds is. De tenlasteleggingen staan dus op zichzelf.”

Jazz lady

De ‘jazz lady’, zoals ze door haar leerlingen wordt genoemd, bekende zes keer seksueel contact met de tiener te hebben gehad. Tijdens een huiszoeking zijn er meerdere seksspeeltjes gevonden, waaronder vibrators en ‘pluizige handboeien’, zo meldt The Sun.

Het meisje bleef ’s nachts slapen bij haar lerares en zij zouden van een romantisch weekend in Parijs hebben genoten.
© NU.nl/Ivo Buigues
http://www.nu.nl/algemeen(...)s-met-leerlinge.html

Maar als het een leraar was zouden we het allemaal hartstikke erg gevonden hebben. Ik kan me alleen niet voorstellen dat een meisje bij seks met een lerares psychische schade zou kunnen oplopen. Maar als het een mannelijke leerkracht zou zijn, zou ik me wel kunnen voorstellen dat ze daar psychisch onder zou leiden.
Jesus hates you.
pi_72977252
Pics
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 21 september 2009 @ 19:50:15 #3
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72977519
Volgens mij had het in Spanje wel gemogen. Daar is de leeftijd 14 of 13 zelfs. Verschilt nogal binnen Europa.
Stop the world, I want to get out.
  maandag 21 september 2009 @ 19:52:24 #4
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_72977592
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar als het een leraar was zouden we het allemaal hartstikke erg gevonden hebben.
Dit is niet erg dan?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  maandag 21 september 2009 @ 19:54:10 #5
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72977672
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik kan me alleen niet voorstellen dat een meisje bij seks met een lerares psychische schade zou kunnen oplopen. Maar als het een mannelijke leerkracht zou zijn, zou ik me wel kunnen voorstellen dat ze daar psychisch onder zou leiden.
Wat is dit voor rare discriminatie op seksuele voorkeur?
  maandag 21 september 2009 @ 20:09:01 #6
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_72978258
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Mikkie het volgende:
Pics
Zou ik ook wel willen. Post ze als je ze kunt vinden.
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dit is niet erg dan?
Voor mijn gevoel is het niet zo heel erg, maar misschien zie jij dat als vrouw heel anders.
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:54 schreef Lkw het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare discriminatie op seksuele voorkeur?
Ik heb inderdaad een dubbele moraal, maar het gaat mij vooral om het geslacht van de lera(a)r(es) en niet om de seksuele voorkeur.
Jesus hates you.
pi_72978287
Nice
pi_72978321
Nice

Voor alle south park adepten op het forum
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 september 2009 @ 20:10:36 #9
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_72978328
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb inderdaad een dubbele moraal
  maandag 21 september 2009 @ 20:12:32 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_72978412
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dit is niet erg dan?
Nee, natuurlijk niet

"Nice"
pi_72978785
Nice
Noot noot.
pi_73009799
Ik kwam het nieuws bij de BBC tegen.

De betreffende docente:

Het BBC bericht:
quote:
Teacher jailed for sex with pupil

A private school teacher who admitted having an unlawful relationship with a 15-year-old pupil has been jailed for 15 months at Southwark Crown Court.

Helen Goddard, 26, taught music at a prestigious central London school before her arrest in July.

Goddard, of Thornham Street, Greenwich, south-east London, pleaded guilty to six counts of sexual activity with a female child under 16.

She has also been ordered to sign the sex offenders register.

Goddard, who was known as the "jazz lady", became close to the youngster as they met over coffee after classes but was "pressured" into the relationship by the pupil, the court was told.

Their relationship became sexual and during their five-month affair the two spent a weekend in Paris, during which they attended the Gay Pride March, and nights at Goddard's home.

An impact statement from the girl's parents said the teacher went "out of her way" to befriend them and their "vulnerable" daughter.

"However, under the guise of helping her we now understand that for over five months she was betraying our trust and our daughter's," they said.

"She did not stay true to her professional responsibility."

They felt "particularly betrayed" by the weekend in Paris, and added: "We are deeply upset by the impact on our daughter by Ms Goddard's actions, which has serious and enduring consequences."

Sentencing Goddard, Judge Anthony Pitts said: "This is a difficult case. The evidence showed you were having a full-on sexual relationship with the girl for many months.

"She has made it clear that the sexual contact between you was consensual and she says in her statement that in fact it was instigated by her.

"It is, of course, against the law to engage in sexual activity with a person under 16, even with her consent."

'Draconian' order

He said the "particularly aggravating feature" of the case was that Goddard continued to teach the girl music throughout their affair.

The judge added: "The relationship involved a fair degree of deception not only in respect of the school but also to the girl's parents."

The school was made aware of the affair through an anonymous e-mail tip-off, the court heard.

The judge, who was told the girl and the teacher were genuinely in love, did not uphold the prosecution's request for a sexual offences prevention order as it would be "draconian and unnecessarily cruel" to the girl as well.

Goddard admitted six sample counts of sexual activity with the girl between February and July this year.

Goddard, a child prodigy, was one of five young musicians from England invited to play at the Sydney Olympics opening ceremony in 2000.

Anthony Heaton-Armstrong, defending, said Goddard was "very remorseful" and stressed she was "not in any sense a sexual predator".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73011342
Ik zou haar geven
pi_73013943
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:36 schreef Monolith het volgende:
Ik kwam het nieuws bij de BBC tegen.

De betreffende docente:

[ afbeelding ]

Het BBC bericht:
[..]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73014049
Nogmaals:

Nice.
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:26:49 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73014194
Nice idd . Wou dat ik zo'n lerares had gehad op m'n 15e .

Maar moreel is het verwerpelijk natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_73022788
South park imitatie:
Niiiiiceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Maar ja, wat ik eigenlijk vreemder vind is dat de 15 jarige met de lerares mee mocht naar parijs van haar ouders?
pi_73037896
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik zou haar geven
Maar zij zou jou niet nemen want ze is lesbisch.
Here we are now, entertain us.
pi_73043511
26 en 15. Niet netjes, maar wereldschokkend, nou nee.

The Sun vindt natuurlijk van wel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')