Omdat het niet precies een huisgenootje is, we wonen weer met meer mensen in een huis en verdiepingsgenootje klinkt niet echt. Het is een term die we hier meerdere malen per dag gebruiken en waar ik niet echt een Nederlands woord voor weet te verzinnen. Ik doe het vooral bij de terminologie die hier gebruikelijk is en die we heel vaak gebruiken. Daarnaast is een woord als offcampus makkelijker in gebruik dan 'niet behorend bij de campus' En ik gebruikte eigenlijk al best vaak engelse termen zoals anywayquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woorden als suitemate vind ik een beetje onnatuurlijk ja, waarom niet gewoon huisgenootje? Ik hou gewoon niet zo van allemaal talen door elkaar gooien, komt een beetje pocherig over. En ik snap dat PS dat niet is want ik ken haar maar zo zou het op mij normaal gesproken overkomen.
Ik geloof - als ik het goed heb meegekregenquote:
Ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat het niet precies een huisgenootje is, we wonen weer met meer mensen in een huis en verdiepingsgenootje klinkt niet echt. Het is een term die we hier meerdere malen per dag gebruiken en waar ik niet echt een Nederlands woord voor weet te verzinnen. Ik doe het vooral bij de terminologie die hier gebruikelijk is en die we heel vaak gebruiken. Daarnaast is een woord als offcampus makkelijker in gebruik dan 'niet behorend bij de campus' En ik gebruikte eigenlijk al best vaak engelse termen zoals anyway
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
ben ook niet helemaal mezelf op het moment
Ben ziekig en ontzettend moequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Heb nog niet bijgelezen, dus misschien staat de uitleg wel ergens boven deze post...
Ik snap het johquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeldmisschien komt het ook omdat ik die terminologie niet ken en het daarom ook wat meer opvalt. Maar zo leer ik het amerikaanse systeem ook beter kennen
bedoelde het ook niet lullig hoor, ben ook niet helemaal mezelf op het moment
Sehr gut, und mit dich?quote:
quote:
Joa, es geht.quote:
Pfff... leven is crappy als je niet over sport mag praten.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Pfff... leven is crappy als je niet mag sporten......
Ik had stiekem op wat meer gehoopt qua tanjaa in mc uniform fotoquote:Op maandag 21 september 2009 18:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Goed...Ik ben eindelijk niet naamloos meer! ( Sinds gisteren )
Aanschouw mijn prachtige badge:
[ afbeelding ]
Toevallig deze week bij de BK gegeten op leiden cs. Ligt er een beetje aan wat je neemt... dat euro menu van bk heeft zeker wel value.quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de prijzen wel gelijk. Alleen zijn bij BK de burgers wel groter.
Ojah die zou ik nog maken!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had stiekem op wat meer gehoopt qua tanjaa in mc uniform foto
[..]
Dat ook maar ik moet nu aan de kant staan.....en dat doet meer pijn.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Pfff... leven is crappy als je niet over sport mag praten.....
Ik ben vandaag (mede vanwege blessuregevoeligheid in het verleden) maar weer even gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ook maar ik moet nu aan de kant staan.....en dat doet meer pijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |