Griep dus.quote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik voel warm, maar heb het koud....
Vrees het ook. Nou ja, werkdag is voorbij en ik hoef vrijdag pas weer te werken, alleen woensdag even naar Zwolle voor de cursus. Nu naar huisquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Hier een eventuele mexicaanse grieppatientIemand van de groep van gisteren blijkt het te hebben, dus er is een kans dat ik het ook krijg
Hé een nieuwe in de SC.quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Tanjaa het volgende:
Na drie weken heb ik eeeindelijk een mailtje terug![]()
Een nieuwe?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Een nieuwe?
Ik ben 3 weken niet online geweest omdat ik mn wachtwoord maar niet terugkreeg en dan ben ik nieuw?![]()
Gaat snel hier![]()
Ahah..quote:
Nou zeg.quote:
quote:
Goede raad.quote:Op maandag 21 september 2009 08:49 schreef LadyBlack het volgende:
1 goeie raad: ga NIET de hele tijd die loser in de gaten zitten houdenof je afvragen waarom hij zus of zo doet
Gewoon lekker genieten van je suitemates en het leven daar!
Wat nou zeg?quote:
Dat dus...quote:
Goed...quote:Op maandag 21 september 2009 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat dus...
Hoe is het op het werk?
Dat scheelt weer rondvragen als er een SC'er bij jou in de zaak komt.quote:Op maandag 21 september 2009 18:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Goed... ^^ Ik ben eindelijk niet naamloos meer!
Aanschouw:
[ afbeelding ]
Jupquote:Op maandag 21 september 2009 18:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat scheelt weer rondvragen als er een SC'er bij jou in de zaak komt.
quote:Op maandag 21 september 2009 18:14 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
JupMaar volgens mij wonen er niet zo veel SC'ers bij mcDrek&geleen.
![]()
Ik voel me trouwens dik onderbetaaldVoor hetzelfde werk word in belgië 4 euro meer betaald!
Ik zou het wel willen.. maar dat word dan anderhalf uur fietsen aangezien ik nog geen brommer heb en mn moeder me écht niet wil brengen.. en daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n groot verschil!?
Kun je dan idd niet in België bij een slap aftreksel van Burger King McD gaan werken? Of Duitsland?
Daar heb je gelijk in. Anderhalf uur fietsen is wel iets te lang.quote:Op maandag 21 september 2009 18:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen.. maar dat word dan anderhalf uur fietsen aangezien ik nog geen brommer heb en mn moeder me écht niet wil brengen.. en daar heb ik geen zin introuwens.. het is geen slap aftreksel van burger king! Burger king kwam pas 15 jaar later!
Neeh, je mag wel drinken pakkenquote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Anderhalf uur fietsen is wel iets te lang.
Mag je trouwens gewoon eten pakken als je trek hebt?
Zelfs Ronald eet ergens anders.quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neeh, je mag wel drinken pakken![]()
In de pauze krijg je wel op alles 60% korting. Maar ik eet daar bijna nooit, dat is niet goed voor mn buikje denk ik ^^
Nou zeg, ik werk er alleen maar hoorquote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs Ronald eet ergens anders.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden die twee samen moeten gaan. De burgers van BK en de friet en milkshakes van McD.quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou zeg, ik werk er alleen maar hoorHet vlees van burger king is smaakloos!
Dat ben k niet met je eensquote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou zeg, ik werk er alleen maar hoorBovendien, de patties van de whoppers zijn echt smaakloos!
Uienringen mogen van de BK komen, niet de burgers. En dan nog de wraps van kfcquote:Op maandag 21 september 2009 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die twee samen moeten gaan. De burgers van BK en de friet en milkshakes van McD.
Jij durft dus echt te zeggen dat de burgers van McD beter zijn dan die van de BK?quote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Uienringen mogen van de BK komen, niet de burgers. En dan nog de wraps van kfcAl zijn die van de mc ook best lekker.
Ik zeg niet dat ze beter zijn maar ik vind ze persoonlijker lekkerder smakenquote:Op maandag 21 september 2009 18:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij durft dus echt te zeggen dat de burgers van McD beter zijn dan die van de BK?
Ah, dat verklaart een boel.quote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze beter zijn maar ik vind ze persoonlijker lekkerder smakenmaar ik kom niet zo heel vaak bij de BK aangezien die ver weg ligt.. dus het is al een hele tijd geleden.
Ik heb geen pas.. In het verleden werd er veel misbruik van gemaakt, ze leenden die pas ook uit aan vrienden enzo is die pas nu weg. We moeten nu gewoon aan de kassa een Crewmeal afrekenen. Dus dat gaat jammer genoeg nietquote:Op maandag 21 september 2009 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een boel.![]()
Je moet toch eens proberen of je met je McD pas ook 60% korting bij de BK krijgt.
Mocht ik in de buurt van de McD in Geleen zijn dan zal ik die zeker proberen. En mocht jij er dan niet zijn dan roep ik wel hard door de zaak dat ik speciaal op jou aanraden 200 km heb gereden om dat ding te proberen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:56 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb geen pas.. In het verleden werd er veel misbruik van gemaakt, ze leenden die pas ook uit aan vrienden enzo is die pas nu weg. We moeten nu gewoon aan de kassa een Crewmeal afrekenen. Dus dat gaat jammer genoeg niet![]()
Je moet de chilli chicken wrap van de mc eens proberen trouwens!
Thijs is altijd blij met roepende mensenquote:Op maandag 21 september 2009 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht ik in de buurt van de McD in Geleen zijn dan zal ik die zeker proberen. En mocht jij er dan niet zijn dan roep ik wel hard door de zaak dat ik speciaal op jou aanraden 200 km heb gereden om dat ding te proberen.
Maar dan pas na jullie die twee naar buiten hebben geschopt?quote:Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Thijs is altijd blij met roepende mensen![]()
Gisteren nog, 2 dronken mongolen helemaal heibel gemaakt omdat het kassameisje hun het eten niet wou brengen. Daarna zijn ze achter de toonbank ingelopen en hebben allemaal burgers uit de bin gepaktIk ik moest het bier dat ze op de grond hadden gegooid opdweilen
Nou ze gingen vanzelf al naar buiten, thijs kon ze niet tegen houden ( tis nogal een dun mannetje en die twee jongens waren nogal groot en gespierd) Dus heeft hij maar hun kentekenbewijs opgeschreven en aangifte gedaan ^^quote:Op maandag 21 september 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan pas na jullie die twee naar buiten hebben geschopt?
Heb je die post van Tanjaa nu vertaald, of heeft ze het zelf veranderd in iets minder begrijpelijks?quote:Op maandag 21 september 2009 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die twee samen moeten gaan. De burgers van BK en de friet en milkshakes van McD.
Dat was idd een edit door Tanjaa.quote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je die post van Tanjaa nu vertaald, of heeft ze het zelf veranderd in iets minder begrijpelijks?
quote:
quote:
Ik ben nou eenmaal onbegrijpelijk..quote:Op maandag 21 september 2009 19:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je die post van Tanjaa nu vertaald, of heeft ze het zelf veranderd in iets minder begrijpelijks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |