ik geloof je meteenquote:Op maandag 21 september 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de eerste uit dit topic die ermee reisde (27 december 2001, red.).
maar het is ook zo lekker...quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een goede reden om het niet te eten.
ik geloof dat ik even moet gaan klagen bij onze mods over spammenquote:
Ik ben meer fan van Sushi......quote:
Heb je tijdens het lopen tijd voor een saffie?quote:Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef MaJo het volgende:
Zo, net weer wakker![]()
zou zo verder kunnen slapen maar ga toch maar even naar de appie om wat eten te halen.
Wat je wilquote:Op maandag 21 september 2009 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik geloof dat ik even moet gaan klagen bij onze mods over spammen
Ik vind het niet zo lekker..quote:Op maandag 21 september 2009 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Sushi......
Weet niet of mijn keel dat leuk vindt maar is wel het proberen waardquote:Op maandag 21 september 2009 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je tijdens het lopen tijd voor een saffie?
Dat mag.quote:
Hoe gaat t trouwens met je werk/sollicitatie?quote:
Jij hebt keuze zat in de omgeving van Lush. Daar zitten er zeker 4.quote:Op maandag 21 september 2009 20:02 schreef MaJo het volgende:
Ik ben mc fan![]()
eet er bijna elke week
heerlijk na een lange dag werken
![]()
Ok, kom op. Dan gaan we het proberen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet niet of mijn keel dat leuk vindt maar is wel het proberen waard
Ik ga volgende week werken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoe gaat t trouwens met je werk/sollicitatie?
Okeequote:Op maandag 21 september 2009 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga volgende week werken.Als concierge.
Dank je meis!quote:
Hoe lang moet je werken elke dag dan? en waar?quote:Op maandag 21 september 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je meis!![]()
Maar kan dan wel weer minder online zijn.....
Bij een overslagbedrijf. Gewoon 8 uur op een dag, maar ik sport ook veel.quote:Op maandag 21 september 2009 20:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Hoe lang moet je werken elke dag dan? en waar?
Ja kloptquote:Op maandag 21 september 2009 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt keuze zat in de omgeving van Lush. Daar zitten er zeker 4.En maar één BK geloof ik?
Ah jaquote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij een overslagbedrijf. Gewoon 8 uur op een dag, maar ik sport ook veel.
Met bbq saus zeker?quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja klopten ik ga nooit naar de BK want ik hou niet van burgers
ik neem altijd kippenuggets
quote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah jaIk ga ook weinig online komen.. dat huiswerk + werk + sport + gitaarles slokt toch wel veel van mn tijd op.
Misschien toch maar een cursus Time Management volgen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ah jaIk ga ook weinig online komen.. dat huiswerk + werk + sport + gitaarles slokt toch wel veel van mn tijd op.
Ik moet zowieso eens wat minder kleppen..quote:Op maandag 21 september 2009 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus nu kunnen we niet zo vaak meer hele pagina's vol kleppen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |