Ja hequote:
Jah maar als je weet dat hun ouders het niet zo tof vinden dat zij daarheen kijken.. kun je het beter achterwege laten. Tenzij ze al wat ouder zijnquote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal nooit veranderen. Ik doe aan vechtsport en mijn neefjes en nichtjes vinden dat tof.
Ik heb daar al met haar een hoop mot over. Ze wil niet dat haar kinderen aan geweld worden blootgesteld. Maar ik zeg altijd dat het geen geweld is maar sport. Geweld zien ze later wel als ze gaan stappen....quote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De reactie van je nicht kan ik ergens wel begrijpen.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaat lekker hier.
2 cheesburgers en een kleine milkshake aardbei aub.
Is de burger king eigenlijk ook zo duur? Want dat zou ongeveer 4/5 euro kosten bij de Mc.quote:Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij liggen de prijzen wel gelijk. Alleen zijn bij BK de burgers wel groter.quote:Op maandag 21 september 2009 19:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Is de burger king eigenlijk ook zo duur? Want dat zou ongeveer 4/5 euro kosten bij de Mc.
Ach hun moeder vind het niet zo leuk hun vader wel. Maar als ze gaan kijken of het is op tv dan zijn ze tenminste allemaal rustig.....quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah maar als je weet dat hun ouders het niet zo tof vinden dat zij daarheen kijken.. kun je het beter achterwege laten. Tenzij ze al wat ouder zijn
Daar moet ik je gelijk in geven, al zijn de patties van de ciabatta en de tasty ook best groot.quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij liggen de prijzen wel gelijk. Alleen zijn bij BK de burgers wel groter.
Ik eet haast nooit bij McDonalds of BK.....quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven, al zijn de patties van de ciabatta en de tasty ook best groot.
ja, soms traag laden, soms normaalquote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Is fok bij jullie ook traag en beroerd?
Neequote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Zijn dat geen tijdelijk dingen?quote:Op maandag 21 september 2009 19:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven, al zijn de patties van de ciabatta en de tasty ook best groot.
Ik ook.quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is dat ik al gegeten heb, maar als ik dat zie krijg je toch wel trek
ik ook niet, alleen als het een keer zo uitkomt in t weekend.quote:Op maandag 21 september 2009 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik eet haast nooit bij McDonalds of BK.....
Ciabatta welquote:
big tasty is wel lekker trouwensquote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ciabatta welBig tasty zit al best lang vast in het menu.
En sinds ik fastfood nation heb gezien hoef het voor mij ook niet meer zo nodig.....quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ook niet, alleen als het een keer zo uitkomt in t weekend.
Fok traag!quote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik eet er eigenlijk ook nooit.. Alleen als ik langer moet werken neem ik daarna wel eens een burger ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En sinds ik fastfood nation heb gezien hoef het voor mij ook niet meer zo nodig.....
Volgens mij ben ik de eerste uit dit topic die ermee reisde (27 december 2001, red.).quote:Op maandag 21 september 2009 07:00 schreef iamredleader het volgende:mogguh vanuit de Zuidtangent (bus 300)
Dat is inderdaad ook een goede reden om het niet te eten.quote:Op maandag 21 september 2009 19:53 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik eet er eigenlijk ook nooit.. Alleen als ik langer moet werken neem ik daarna wel eens een burger ofzohet is zo ongezond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |