Goed nieuws!quote:Op zondag 20 september 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Concierge bij een overslagbedrijf, bijna hetzelfde maar op iets kleinere schaal. Gewoon 36 uur per week.
Euh, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB, ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar zou je die link hier wel neerzetten?
Daar wil ik ook nog weer eens heenquote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Burgers' Zoo was mooi, vermoeiend, leuk en gezellig
Gezellig.quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen morgen om 7:00 wordt mijn nichtje bij me gedumpt......
Jaa, dat weet ik nog.quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
1 Klacht: heuveltje op, heuveltje af, heuveltje op, heuveltje af![]()
En neem je tijdGa op tijd weg, er is erg veel te zien
Het aquariumgedeelte is zó mooi
Vrijdag was het warmer ja, (smidags dan)quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Moet zeggen dat ik dat nog mee vond vallenMaar we hadden het weer erg mee, het was buiten niet al te warm
Nee, het waren vrij geavanceerde brillen met een of ander elektronisch systeem. Tussen de brillenglazen (recht boven je neus) zat een soort lensje voor een sensor. Als je je vinger voor die lens hield (moest wel vrij recht er voor) zag je het beeld gelijk weer alsof je de bril niet op hadquote:Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met zo'n gekleurd brilletje op zitten dus?
1 goeie raad: ga NIET de hele tijd die loser in de gaten zitten houdenquote:Op maandag 21 september 2009 02:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het voetbalteam heeft gewonnen, voor het eerstIk heb de hele wedstrijd gezien, ook voor het eerst. En de klootzak heeft helemaal niet gespeeld
![]()
Maar hij doet wel maf, hij gaat de hele tijd zo zitten dat ik hem wel moet zien enzo
Wat wil die nou? En eh... hij kon het zich niet meer herinneren
Laat het me even weten dan als je wilt. Ik heb het vrijdag verzonden, dus ik dacht dat het er zaterdag wel moest zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog niet, maar die zullen dan morgen wel komen.![]()
Ik moet gaatjes bij laten maken in m'n riem, omdat hij te los zit.
Hoi! Gefeli met de familieverjaardag!!quote:Op maandag 21 september 2009 07:00 schreef iamredleader het volgende:mogguh vanuit de Zuidtangent (bus 300)
Dat lijkt me nog minderquote:Op maandag 21 september 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Balen etc. Zo ben ik al twee dagen verkouden.. en gisteren had ik ook nog hoofdpijn. Verkoudheid komt denk ik van allergie ofzo, ik ruik ook constant allemaal geurtjs (parfum enz.) en daar kan ik niet goed tegen. Het is dus erg om 's morgens in een overvolle trein te zitten.
Mogguh.quote:
het is ook niet fijn, moet heel vaak niezen... net even neusspray gehaald en gebruikt maar het werkt nog niet echt. Buiten heb ik er minder last van dan binnen. Nou ja gaat wel weer over...quote:Op maandag 21 september 2009 13:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog minder
Gisteren was er iemand bij die ziek was: griep. Al dan niet tacohoestDus als ik volgende week ziek ben, weet ik wie de schuldige is
Das minder. Een leuk muziekje zodat je je wat beter voelt?quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef MaJo het volgende:hoe is het hier? Mij nog gemist?
ik nog roddels gemist?
ik lig ziek op bed![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef MaJo het volgende:hoe is het hier? Mij nog gemist?
ik nog roddels gemist?
ik lig ziek op bed![]()
En hier één om de gedachte aan een vroeg pensioen te torpederen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef Neleos het volgende:
Das minder. Een leuk muziekje zodat je je wat beter voelt?
Heb je te weinig tijd voor de dingen die jij doet of doe je te veel dingen in de tijd die je hebt?quote:Op maandag 21 september 2009 16:20 schreef MaJo het volgende:
Mijn rug valt nu wel mee, meer grieperig, keelpijn, hoofdpijn en verschrikkelijk moe.wilde gister allemaal leuke dingen doen maar ik bleef maar in slaap vallen
![]()
nu ook weer helemaal kapot dus ik ga weer een tukkie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |