Arme tong80.quote:
Is erg simpel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef MaJo het volgende:
Bleh stress slaat toe voor een presentatie die ik donderdag moet houden
Een subforum over 2 x 11 personen die achter een bal aanhollen en als ze 'm hebben dan weer weg schoppen.quote:
Nu al! Ik heb dat altijd pas een uur vantevorenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:33 schreef MaJo het volgende:
Bleh stress slaat toe voor een presentatie die ik donderdag moet houden
En dan heb je nog de mannen in het blauw die door verschillende users voor 'blinde tyfushond' worden uitgemaakt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een subforum over 2 x 11 personen die achter een bal aanhollen en als ze 'm hebben dan weer weg schoppen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan heb je nog de mannen in het blauw die door verschillende users voor 'blinde tyfushond' worden uitgemaakt.
En de users beweren dat ze dan 'naar typetje' hebben gezegd.
Een gedeelte van Fok waar ik al maanden niet meer kwam ivm weinig gezelligheid.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een subforum over 2 x 11 personen die achter een bal aanhollen en als ze 'm hebben dan weer weg schoppen.
Normaal is iedereen "In before the lock". Jij hebt het zinkende schip dus op tijd verlaten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een gedeelte van Fok waar ik al maanden niet meer kwam ivm weinig gezelligheid.
Inderdaad. Er komen daar veel iets te fanatieke vaders......quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Normaal is iedereen "In before the lock". Jij hebt het zinkende schip dus op tijd verlaten.
zullen wij er hier dan eentje startenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar het is wel gemeen! Ik mis alle grote rellen op Fok!
Maar we moeten wel, namens de SC, een rouwkaart naar tong sturen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Er komen daar veel iets te fanatieke vaders......
Tong kennende zit hij nu in andere subfora te spammen over voetbal.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar we moeten wel, namens de SC, een rouwkaart naar tong sturen.
Of een doos kleenex. Hij zal wel zitten te janken.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen wij er hier dan eentje starten
Niet alleen iets te fanatieke vaders, ook jonge hoolies en PTSS-voetbalfans.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Er komen daar veel iets te fanatieke vaders......
En de dames en heren uit de aandelenwereld weten een verlies te creëren......quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet alleen iets te fanatieke vaders, ook jonge hoolies en PTSS-voetbalfans.
Dan heb ik toch meer ontzag voor de mannen en vrouwen van Defensie, daar weet men wel met verlies om te gaan.
Wil je ons aub niet met die gasten vergelijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En de dames en heren uit de aandelenwereld weten een verlies te creëren......
Deed ik ook niet. Ik vergeleek hun met die Fanatici uit VBL.....quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je ons aub niet met die gasten vergelijken.
Ik schrok al. Omdat je reageerde op de opmerking van Ofyles over (o.a.) Defensie personeel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Deed ik ook niet. Ik vergeleek hun met die Fanatici uit VBL.....
Ik borduurde daar op voort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik schrok al. Omdat je reageerde op de opmerking van Ofyles over (o.a.) Defensie personeel.
Dat is idd al een flinke lijst.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
De lijst gebande VBL'ers stijgt wel met de minuut geloof ik......
Is Peaceman ook geband?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef Diaan73 het volgende:goedenavond.
Ik ben gelukkig weer wat opgeknapt... over voetbal gesproken... dat staat hier nu op de tv, dus ik even achter de laptop.
SCH zelfs een Permban..... Dat is Tong's maatje.....quote:
Hoi Diaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef Diaan73 het volgende:goedenavond.
Ik ben gelukkig weer wat opgeknapt... over voetbal gesproken... dat staat hier nu op de tv, dus ik even achter de laptop.
Toch geband dus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hij is ook niet meer zoveel op Fok!
Truste Cobraquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee niet om die reden.... hij is meer bezig met pokerstars.
Hoi Hawaiiquote:
Ja die hooligans moeten toch ergens rel trappen.....quote:
Om ergens te gaan pokeren? Dat denk ik niet, hij pokert evt. alleen met de buurman + vriend en evt. B52.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeg maar tegen hem dat ik binnenkort aan een toernooitje ga deelnemen. Misschien kan ik hem ook binnenkrijgen.....dat online pokeren is voor wankers.....
Watje!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Om ergens te gaan pokeren? Dat denk ik niet, hij pokert evt. alleen met de buurman + vriend en evt. B52.
heey TM![]()
Je woont ook wel een klein beetje veel uit de buurt hoor....quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Watje!Hartstikke leuk zo'n toernooi.
Ook hoi Trade
JULLIE HOREN HET TRADEMARKIE GEEFT EEN FEESTJE EN DE HELE SC IS INVITED!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, net even de puntjes op de i gezet voor een feestje dat ik volgende week met 3 vrienden geef, gaat leuk worden
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
JULLIE HOREN HET TRADEMARKIE GEEFT EEN FEESTJE EN DE HELE SC IS INVITED!
MARKIE IS OKAY OLÉ OLÉ !
Oh crap nu heb ik je verrassing gespoiled?quote:
Met Nem als fotograaf!quote:
En misschien gaat de politie ook wel schieten net als in Hoek van Holland, nu de hooligans weten dat er een feestje is.......quote:
Zo'n feestje is het niet hoorquote:
Nog heel even en dan kunnen we met een gerust hart in VBL reageren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
De lijst gebande VBL'ers stijgt wel met de minuut geloof ik......
Dat zou inderdaad wel eens lekker zijn. Gewoon een leuke discussie voeren ipv gescheld en gedreig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog heel even en dan kunnen we met een gerust hart in VBL reageren.
Af en toe opspelende emoties, maar het wordt nooit meer zo ruig als vroeger.
Ik heb een van Nem's foto's nog gebruikt voor een schoolopdrachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zo'n feestje is het niet hoor
10 minuten voor de presentatie je foto in het ppt bestand vervangen voor goatse en/of video 2girls1cup was geen optie ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een van Nem's foto's nog gebruikt voor een schoolopdracht. Ik moest een nieuw tijdschrift bedenken en ik ben gegaan voor een soort FHM-kloon. Een foto van Nem is bij mij op school (toen heette het zelfs nog Christelijke Hogeschool) heel groot via een beamer geprojecteerd
Als je een goed cijfer nodig hebt niet gok ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
10 minuten voor de presentatie je foto in het ppt bestand vervangen voor goatse en/of video 2girls1cup was geen optie ?
2G1C was toen nog niet bekend en goatse leek me geen goed idee, ook omdat het een individuele presentatie wasquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
10 minuten voor de presentatie je foto in het ppt bestand vervangen voor goatse en/of video 2girls1cup was geen optie ?
Hello pencil sharpeningquote:
lolbroekquote:
What? I farlanguaged it only but!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
What? I farlanguaged it only but!
Ik ben altijd de liefheid zelvequote:Op woensdag 23 september 2009 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh MaJo
Doe je morgen wel lief tegen Jack?
Gewoon op het media park?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben altijd de liefheid zelve![]()
wanneer kom je langs? Morgen en volgende week nemen we op vanuit hilversum, dat is misschien makkelijker voor je
Dat scheelt wel een stukje reizen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
NCIS & NCIS LA worden nu gedownload![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er zin inWas volgens mij om die reden al om 9u wakker
Het is echt erg
En toen bleek internet het niet te doen ofcourse
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er zin inWas volgens mij om die reden al om 9u wakker
Het is echt erg
En toen bleek internet het niet te doen ofcourse
Dat kwam dan goed uit.quote:
Wie!?quote:
Kan ik nog niks over zeggen tot het helemaal officieel isquote:
Oh.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik nog niks over zeggen tot het helemaal officieel is
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet toegezegd!
Schepr +1quote:Op woensdag 23 september 2009 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet toegezegd!
Voor morgenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.![]()
En is het voor morgen of komende week?
Dus morgen komen Jack en Wouter?quote:
Nopequote:Op woensdag 23 september 2009 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus morgen komen Jack en Wouter?![]()
Jack en Bea?quote:
Ik zal de foto maar niet plaatsen.. is best iewquote:ROTTERDAM - Zelfmoordterrorist Abdullah Hassan Tali al-Asiri heeft tevergeefs geprobeerd een Saoedische prins te vermoorden. De kamikaze was voorbij de bewaking gekomen omdat hij de explosieven in zijn anus had verstopt.
De bom ontplofte, maar de prins liep enkel lichte verwondingen op aan zijn hand. De terrorist is omgekomen. Dat meldt de tv-zender Al-Arabiya.
Prins Mohammed Bin Nayef is het hoofd van de veiligheidsdienst in Saoedi-Arabië. Zijn belager, een van de meest gezochte terroristen, kon een afspraak regelen met de prins nadat hij bij hoog en bij laag had beweerd dat hij het terrorisme had afgezworen.
Dat bleek een fabeltje. Door de explosieven in zijn anus te verstoppen, kon hij de veiligheidsagenten van de prins verschalken. Verondersteld wordt dat de bom elektronisch is ontstoken.
Veiligheidsexperten zeggen dat ze dergelijke handelwijze nog nooit hebben meegemaakt. Dat de terrorist zijn doel heeft gemist, wordt toegeschreven aan het feit dat het lichaam van de dader de kracht van de ontploffing heeft afgeremd. (BVDL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |