Gewoon op het media park?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben altijd de liefheid zelve![]()
wanneer kom je langs? Morgen en volgende week nemen we op vanuit hilversum, dat is misschien makkelijker voor je
Dat scheelt wel een stukje reizen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:31 schreef Etcetera het volgende:
NCIS & NCIS LA worden nu gedownload![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er zin inWas volgens mij om die reden al om 9u wakker
Het is echt erg
En toen bleek internet het niet te doen ofcourse
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er zin inWas volgens mij om die reden al om 9u wakker
Het is echt erg
En toen bleek internet het niet te doen ofcourse
Dat kwam dan goed uit.quote:
Wie!?quote:
Kan ik nog niks over zeggen tot het helemaal officieel isquote:
Oh.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik nog niks over zeggen tot het helemaal officieel is
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet toegezegd!
Schepr +1quote:Op woensdag 23 september 2009 11:30 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet toegezegd!
Voor morgenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.![]()
En is het voor morgen of komende week?
Dus morgen komen Jack en Wouter?quote:
Nopequote:Op woensdag 23 september 2009 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus morgen komen Jack en Wouter?![]()
Jack en Bea?quote:
Ik zal de foto maar niet plaatsen.. is best iewquote:ROTTERDAM - Zelfmoordterrorist Abdullah Hassan Tali al-Asiri heeft tevergeefs geprobeerd een Saoedische prins te vermoorden. De kamikaze was voorbij de bewaking gekomen omdat hij de explosieven in zijn anus had verstopt.
De bom ontplofte, maar de prins liep enkel lichte verwondingen op aan zijn hand. De terrorist is omgekomen. Dat meldt de tv-zender Al-Arabiya.
Prins Mohammed Bin Nayef is het hoofd van de veiligheidsdienst in Saoedi-Arabië. Zijn belager, een van de meest gezochte terroristen, kon een afspraak regelen met de prins nadat hij bij hoog en bij laag had beweerd dat hij het terrorisme had afgezworen.
Dat bleek een fabeltje. Door de explosieven in zijn anus te verstoppen, kon hij de veiligheidsagenten van de prins verschalken. Verondersteld wordt dat de bom elektronisch is ontstoken.
Veiligheidsexperten zeggen dat ze dergelijke handelwijze nog nooit hebben meegemaakt. Dat de terrorist zijn doel heeft gemist, wordt toegeschreven aan het feit dat het lichaam van de dader de kracht van de ontploffing heeft afgeremd. (BVDL)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |