Dit is één van de vele voorbeelden wat er tegenwoordig gaande is in Nederland. In Amsterdam was het ook al bal, en heb je al is geprobeerd door Rotterdam 's avonds laat te lopen in bepaalde wijken?quote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Neroje het volgende:
"Verloedering van de maatschappij" en dan kom je met één voorbeeldje waar hooguit 100 idioten bij betrokken zijn
Die 100 idioten hebben het dan wel erg druk, of zijn ze met een busje op tournee door het hele landquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Neroje het volgende:
"Verloedering van de maatschappij" en dan kom je met één voorbeeldje waar hooguit 100 idioten bij betrokken zijn
Maar als dit het beste voorbeeld is waarmee je kunt komen valt het wel mee toch?quote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef bewust het volgende:
[..]
Dit is één van de vele voorbeelden wat er tegenwoordig gaande is in Nederland. In Amsterdam was het ook al bal, en heb je al is geprobeerd door Rotterdam 's avonds laat te lopen in bepaalde wijken?
Helaas moesten alle films afgelast worden door de relletjes. Dus het was alweer snel leeg:Pquote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef 3keernix het volgende:
Bioscopen in A'dam en R'dam zaten wel lekker vol
Dit is niet het beste voorbeeld maar hetgene wat mij definitief de hoop heeft doen opgeven. Als je kijkt naar de afgelopen tijd met bijvoorbeeld ook Hoek van Holland waar ook bijna geen mensen zijn opgepakt. Wat ik hier mee wil aan geven is dat als je tegenwoordig je als een randdebiel wil gedragen en de openbare orde wil verstoren hier niks tegen gedaan word. De burgemeesters willen het allemaal niet uit de hand laten lopen maar doordat mensen wegkomen met dit debiele gedrag durven ze dit weer in de toekomst omdat er toch geen sancties zullen zijn en als je gepakt wordt je amper een straf zult krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef Neroje het volgende:
[..]
Maar als dit het beste voorbeeld is waarmee je kunt komen valt het wel mee toch?
Overigens verloederd de maatschappij inderdaad wel, alleen je redenering slaat helemaal nergens op
Ok, maar waarom dan Wilders?quote:Op maandag 21 september 2009 19:14 schreef bewust het volgende:
[..]
Dit is niet het beste voorbeeld maar hetgene wat mij definitief de hoop heeft doen opgeven. Als je kijkt naar de afgelopen tijd met bijvoorbeeld ook Hoek van Holland waar ook bijna geen mensen zijn opgepakt. Wat ik hier mee wil aan geven is dat als je tegenwoordig je als een randdebiel wil gedragen en de openbare orde wil verstoren hier niks tegen gedaan word. De burgemeesters willen het allemaal niet uit de hand laten lopen maar doordat mensen wegkomen met dit debiele gedrag durven ze dit weer in de toekomst omdat er toch geen sancties zullen zijn en als je gepakt wordt je amper een straf zult krijgen.
Omdat van de huidige politieke partijen er niemand is die hier een stevig punt van durft te maken. Ik denk dat voor Nederland op dit moment het mooie oude spreekwoordt zachte heelmeesters maken stinkende wonden opgaat. Deze zachte heelmeesters zijn de traditionele partijen. Zij hebben hun kans gehad en ik denk dat het tijd is voor een frisse wind die geen oude linkse achterban heeft die verandering van de mentaliteit van deze partijen probeert tegen te houdenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:22 schreef bewust het volgende:
[..]
Omdat van de huidige politieke partijen er niemand is die hier een stevig punt van durft te maken. Ik denk dat voor Nederland op dit moment het mooie oude spreekwoordt zachte heelmeesters maken stinkende wonden opgaat. Deze zachte heelmeesters zijn de traditionele partijen. Zij hebben hun kans gehad en ik denk dat het tijd is voor een frisse wind die geen oude linkse achterban heeft die verandering van de mentaliteit van deze partijen probeert tegen te houden
Dit heeft voor mij niks met anti-islam te maken, ik haal ook het voorbeeld van Hoek van Holland aan waar de blanke tokkies de boel verzieken. Het gaat mij er vooral om dat Nederland verloedert en dat er gewoon veel strenger opgetreden moet worden tegen mensen die de openbare orde verzieken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef quatara het volgende:
Ik ben het met je eens dat de overheid wel strenger mag optreden tegenover de probleemjongeren, maar door anti-islam te doen los je al helemaal niks op. Kijk hier op het forum over Suikerfeest dan krijg je al tig reacties hoe achterlijk en belachelijk het is, jullie denken dat jullie open-minded zijn maar dat zijn jullie totaal niet.
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef quatara het volgende:
Ik ben het met je eens dat de overheid wel strenger mag optreden tegenover de probleemjongeren, maar door anti-islam te doen los je al helemaal niks op. Kijk hier op het forum over Suikerfeest dan krijg je al tig reacties hoe achterlijk en belachelijk het is, jullie denken dat jullie open-minded zijn maar dat zijn jullie totaal niet.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.
Dat jullie een link leggen tussen moslims en probleemjongeren is wiens schuld?quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders zijn wel degelijk openminded. Alleen niet jegens Moslims. De oorzaak hiervan kunnen Moslims bij zichzelf zoeken.
hahaha, iemand die nog in de jaren 60 leeftquote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, een topic vol moslimhaat en woorden als "linkse kerk", de Telegraaf is ook weer aanwezig
eerste goede post van dit topicquote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef FF_Serieus het volgende:
Alleen die grotekutsteden
verloederen. Op het platteland leven we nog gemoedelijk met voldoende (gez
nde) sociale controle om wantoestanden tijdig de kop
in te drukken.
Ham-kaas tosti's zijn zo lekker he.quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
eerste goede post van dit topic![]()
platteland = prima leven
en jij hebt een kop als een trekhaakquote:Op maandag 21 september 2009 19:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ham-kaas tosti's zijn zo lekker he.
met al die zuipketen waar kinderen zich vanaf hun 12e elk weekend laveloos zuipen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef FF_Serieus het volgende:
Alleen die grotekutsteden
verloederen. Op het platteland leven we nog gemoedelijk met voldoende (gez
nde) sociale controle om wantoestanden tijdig de kop
in te drukken.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:38 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
en jij hebt een kop als een trekhaak
Gelukkig wordt in de steden nooit veel gedronkenquote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
met al die zuipketen waar kinderen zich vanaf hun 12e elk weekend laveloos zuipen.
dat komt de ontwikkeling v/d hersenen niet ten goede...vandaar dat het platteland ook altijd onderontwikkeld gebied zal blijven.
maar goed..als jullie het daar maar naar jullie zin hebben he![]()
Wat mij betreft mogen ze alle Brusselse burgervaders vervolgen voor medeplichtigheid. Jongeren een vrijbrief geven om de stad 'te vernieuwen'.quote:Op maandag 21 september 2009 19:50 schreef Revolution-NL het volgende:
In Brussel hetzelfde liedje. Daar mag de politie ook niet optreden
Te walgelijk voor woorden
quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef thewhiteguy het volgende:
Ja, en als er dan een hardcore-feest is in rotterdam word het ingekort vanwege "rellen-dreiging", nou met als die woestijnratten daar in rotterdam weet je ook dat het suikerfeest rellen word, dus dan kort je dat toch ook in!!!
Ja, en Nederlanders mag je uitlokken door 500 agenten op een feest te laten lopen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:36 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zo gaat dat niet in Nederland.
Moslims moet je met een fluwele handschoen aanpakken.
Als je weggaat stijgt het gemiddelde IQ een beetje.quote:Op maandag 21 september 2009 21:55 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik dacht dat er op FOK! toch wat intelligentere mensen zaten. Blijkbaar heeft het proletariaat de weg ook gevonden.
Je hebt de oplossing gevonden! Gefeliciteerd! Mister Kopvoddentax himself als oplossing tegen de verloedering. Dit getuigt van een scherpe blik. What's next? Lucas Bols voor de geheelonthouding?quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef bewust het volgende:
Na alle berichten al weer gelezen te hebben over het "succesvol" verlopen suikerfeest van gisteren is mijn hoop voor de maatschappij verloren gegaan. Ik kan er niet meer tegen als ik zie hoe Nederland aan het verloederen is en niemand er wat schijnt tegen te doen. In Rotterdam gisteren weer rellen in de bios en er is maar één iemand opgepakt voor belediging. Dat er verder geen mensen worden opgepakt is ongelooflijk. Aboutaleb praat het weer goed door niemand op te pakken om zo de rust te bewaren. Wat word ik ziek van deze mentaliteit in de maatschappij. Als het zo doorgaat moet ik toch maar gaan stemmen op Wilders omdat het de rest allemaal schijnbaar geen reet kan boeien.
Een lege opmerking en dat weet je.quote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je weggaat stijgt het gemiddelde IQ een beetje.
Als we weer iemand krijgen die alles wil wegzetten met woorden en nieuwe clubhuizen maar geen harde aanpak wil gebruiken tegen dit tuig dan gaat het probleem nooit meer gestopt worden. Af en toe moet je vuur met vuur bestrijden.quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Je hebt de oplossing gevonden! Gefeliciteerd! Mister Kopvoddentax himself als oplossing tegen de verloedering. Dit getuigt van een scherpe blik. What's next? Lucas Bols voor de geheelonthouding?
woonde jij niet in twente?quote:Op maandag 21 september 2009 19:32 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, een topic vol moslimhaat en woorden als "linkse kerk", de Telegraaf is ook weer aanwezig
Idd want de Koran verbiedt alcohol, daarom.quote:Op maandag 21 september 2009 19:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig wordt in de steden nooit veel gedronken
Dat heeft veel met het moslim-zijn te maken jaquote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef hiveminds het volgende:
Ja, anti-moslim mensen zijn niet openminded genoegKijk van mij mag je zo moslim zijn als je wilt, als je je maar verder normaal gedraagd. En niet met z'n alle de hele pathe op stelten te zetten. Maar dat kunnen ze blijkbaar niet.
Inderdaadquote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heeft veel met het moslim-zijn te maken ja
Moslimsquote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef quatara het volgende:
[..]
Dat jullie een link leggen tussen moslims en probleemjongeren is wiens schuld?
Is Carnaval dan ook verloedering? dat is ook een gelovig feest en daarbij worden veel meer mensen opgepakt.quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef bewust het volgende:
Na alle berichten al weer gelezen te hebben over het "succesvol" verlopen suikerfeest van gisteren is mijn hoop voor de maatschappij verloren gegaan. Ik kan er niet meer tegen als ik zie hoe Nederland aan het verloederen is en niemand er wat schijnt tegen te doen. In Rotterdam gisteren weer rellen in de bios en er is maar één iemand opgepakt voor belediging. Dat er verder geen mensen worden opgepakt is ongelooflijk. Aboutaleb praat het weer goed door niemand op te pakken om zo de rust te bewaren. Wat word ik ziek van deze mentaliteit in de maatschappij. Als het zo doorgaat moet ik toch maar gaan stemmen op Wilders omdat het de rest allemaal schijnbaar geen reet kan boeien.
Het gaat mij puur om de verloedering van de maatschappij, als er mensen zich debiel gedragen bij carnaval moeten die ook gewoon opgepakt worden en hard worden gestraft. Ik heb helemaal nergens het aspect geloof bijgehaald. Ik haal een voorbeeld aan waarin de openbare orde verstoord wordt en er weer geen arrestaties zijn of enige vorm van straffen zullen zijn. Ik haal eerder ook al het voorbeeld van Hoek van Holland aan. Maar als jij al zo reageert omdat ik dit als voorbeeld erbij haal dan hoop ik dat jij lekker hallal gaat eten omdat jij dit gedrag dus niet aan de kaak gesteld wilt zien worden, je bent al een goede moslima want je verwijst gelijk naar een ander kwaad als een kind van 4 "maar hij doet het ook", dit maakt het nog steeds niet goed. Ik wil gewoon dat alle debielen die zulke dingen uithalen aangepakt worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is Carnaval dan ook verloedering? dat is ook een gelovig feest en daarbij worden veel meer mensen opgepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |