Heb jij z'n telefoonnummer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:09 schreef _Mike_ het volgende:
Ik zou het een ban best wel waard vinden als ik Danny even verrot mag schelden om dit...
Vertel mij wat. 2 Dagen mee bezig geweest. Bleek dat ik het moest starten als administratorquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:07 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat een zooi die nieuwe MSN.
Maar hij doet het wel weer eindelijk.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:
Misschien kunnen we als een soort steunbetuiging met compleet VBL (op de mods na) Ray's user-icon aannemen?
Hij heeft ook gelijk allemaal vage programma's erop gepleurd, fotoalbum etc..quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Vertel mij wat. 2 Dagen mee bezig geweest. Bleek dat ik het moest starten als administrator
Nah ja, ik vind dat een beetje het hyves idee. Toen onder het motto Apeldoorn nooit meer bijvoorbeeld.quote:
Het ziet er zo schattig uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, ik vind dat een beetje het hyves idee. Toen onder het motto Apeldoorn nooit meer bijvoorbeeld.
Ray weet heus wel dat elk weldenkend mens (en die zijn er op dit forum dan wel niet zoveel) dit belachelijk vind en het belachelijk vind. Maar om nou allemaal dezelfde UI te gaan gebruiken.
Ik denk continu dat Ray wat post, ook nog
Die heeft zichzelf vanochtend uitgelogd om te voorkomen dat ie er helemaal klaar mee zou raken, toch?quote:
Op zijn werk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef Grulez het volgende:
Waar is Ray eigenlijk?
Sjimz, kloont.quote:
Dat is wel wat ik ervan begreep net.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:20 schreef Riro het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf vanochtend uitgelogd om te voorkomen dat ie er helemaal klaar mee zou raken, toch?
het deed bij mij zelfs zeer bij het lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gister mijn knieschijf uit de kom gehad...
Ach je hoeft alleen je UI te veranderenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
En volgens mij heb ik wat gemist.
Oi! Sterkte.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inderdaad, als vervanging van Ray heb je minsten 3 anderen nodig.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Check de topics van Ray eens; die statistieken, de bingo-plaatje, al die quizzen, raad-het-fragment, talloze wedstrijd-topics, waarvan de een wat geslaagder dan de ander.
Die krijg je niet meer terug met welke mod dan ook hoor, minder topics, minder discussie, minder nieuwe aanwas.
Natuurlijk blijven de club-topics lopen, de live-topics, maar het wordt op een gegeven moment wel minder, wanneer de 'duwers' van het forum weggaan en dat niet wordt overgenomen.
checkquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Is er iemand hier Duits van afkomst?
Robinhoo, maar die heeft een ban.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
*insert willekeurige Danny opmerking*quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
checkquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ray uitte kritiek in HOOLS op wat modjes/ FOK, vervolgens ontneemt Danny hem zijn modrechten zonder enig overleg. Daarna wat relletjes waarbij iedereen met kritiek een ban kreeg en toen werd het weer wat rustiger.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:53 schreef Superheld het volgende:
Okay, wie kan me een uitleg geven wat er is gebeurt? + eventueel linkjes?
Het is voor jou beter dat we dat nu even weghalen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Superheld het volgende:
Den, ben je nou niet een beetje te ver aan het gaan? Dat stuk weg halen.
Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:
Wat een teringbende krijg je ervan. Overal kloons en gezeik.
Nikkie Plessenquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is voor jou beter dat we dat nu even weghalen.
Omdat Ray geen mod meer mag zijn van danny.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:10 schreef Palmboom313 het volgende:
waarom heeft iedereen een smurf als usericon?????????
Lijkt meer op Patricia Paayquote:
kloons, waar???quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:
Wat een teringbende krijg je ervan. Overal kloons en gezeik.
Inderdaad.quote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat Ray geen mod meer mag zijn van danny.
Ga je vanavond nog zwaaien naar me?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:16 schreef Riro het volgende:
Zo, maar even ontbeten. Het houd je wel bezig zoiets zeg.
Natuurlijk! Als ik je kan vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog zwaaien naar me?
Ik heb een spandoekquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Natuurlijk! Als ik je kan vinden.Er zullen wel minder rolstoellers zijn dan bij een competitiewedstrijd tegen az denk ik, dus dat moet het wel iets makkelijker maken. Moet je je wel even omdraaien richting het uitvak he.
Dan moet het helemaal lukken!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb een spandoek016 ARMY staat er op
Een blauwe smurf je niet klein.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Grulez het volgende:
Iemand al een mooie tt in gedachten?
Kopbal en robinhoo ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef Bananenman het volgende:
Het wordt wel rustig in de SC zo? Sjimz weg, SCH weg, Silenus weg, etc?
Dit topic komt nog wel vol, maar daarna...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef Bananenman het volgende:
Het wordt wel rustig in de SC zo? Sjimz weg, SCH weg, Silenus weg, etc?
quote:Smurfenlied
Waar komen jullie toch vandaan?
Waar de smurfenhuisjes staan
Hebben jullie ook een eigen taal?
Ja, die spreken wij allemaal
Doen jullie iets wat wij niet durven?
Ja, want wij zijn echte smurfen
Dit is een lied met een leuk refrein
Jullie zijn groot en wij zijn klein
Refrein:
Ja zing maar na
LA la lalalalalalalala
La la lalalalalalalala
La la lalalalalalalalalala
En nu de tweede stem
La la lalalalalalalala
La la lalalalalalalala
La la lalalalalalalalalala
En nu allemaal
La la ....
Kunnen jullie door een waterkraan ?
Wij kunnen door een waterkraan
En ook door een sleutelgat?
Ja ook door een sleutelgat
Kunnen jullie op een blokfluit spelen?
Ja daar kunnen wij ook op spelen
Vinden smurfen dansen fijn?
Ja maar alleen op dit refrein
Refrein
Waarom zijn de smurfen klein?
Omdat jullie groter zijn
Gaan jullie met die muts naar bed?
Ja, die wordt nooit afgezet
Gaan jullie net als wij ook slapen?
Nee, wij moeten driemaal gapen
Wat is jullie grootste wens?
Smurfen maar dat snapt geen mens
Of gewoon Smurf aan Danny.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een blauwe smurf je niet klein.
iets van waarde is weerloosquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
Daar hoorden zij smurfen smurfen?
en hij was nog wel het eerste slachtofferquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Breach het volgende:
Toch wel grappig dat iedereen treurt om het feit dat Kopbal weg is
Hij heeft zich opgeofferd voor een beter VBLquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en hij was nog wel het eerste slachtoffer
Opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Breach het volgende:
Toch wel grappig dat iedereen treurt om het feit dat Kopbal weg is
Als Prosac zodadelijk weg is wordt hij ook gebandquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:54 schreef Suijk het volgende:
Kopbal is verder toch ook wel ok? Net als de rest trouwens, sjimz hoort hier ook gewoon bij. Net weg, nu al geband.SCH is ook meubilair en Silenus zorgt er in z'n eentje voor dat het Ajax topic soms nog interessant was om te lezen. En Robinhoo moet maar gewoon gaan studeren, is misschien wel beter zo.
Ik zou gaan leren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch een mooie dinsdagmiddag zo.
Jij bent de volgende hoor BS, dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch een mooie dinsdagmiddag zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |