abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 18:38:14 #1
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72974802
hier maar weer verder huilen met z'n allen
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb geen hoop meer, absoluut nul komma nul. Ze heeft vanaf het begin gezegd dat ze er helemaal klaar mee is, en niks meer voor mij voelt. Nu, twee maanden later behandelt ze me een beetje zoals je iemand van marktplaats behandelt waar je net een 2e hands stoel ofzo van hebt gekocht. Zakelijk, afstandelijk en kortaf.

Compleet bizar.... maar helaas realiteit voor mij. Dus ja, zo zal ze dan uit mijn leven verdwijnen, van het een op het andere moment.... klik, licht uit, klaar.

Naja het positieve wat ik hier iig uit kan halen is dat het qua verwerking wel gewoon duidelijk is. Ik zit niet met hoop of wat dan ook voor verwarrende gevoelens.
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Qwuartz het volgende:
Hebben mensen nog steeds hoop terwijl het duidelijk is dat het nooit meer goed komt?
Ik weet namelijk niet hoe ik dat uit mijn kop kan rammen, want zo kom ik natuurlijk nooit los van hem.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mordreth op 21-09-2009 22:28:59 ]
  maandag 21 september 2009 @ 18:47:24 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72975106
tvp
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72980220
TVP.

Praat nu met haar op msn, heel oppervlakkig gesprek. Voel me zo opgelaten dat ik iig weer wat van haar heb gehoord (ik weet het, zal voor jullie moeilijk te begrijpen zijn) maar ik ben toch bijna over haar heen voor mn gevoel. Dan kan je het contact toch weer oppakken?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72981736
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:51 schreef dreamzk het volgende:
TVP.

Praat nu met haar op msn, heel oppervlakkig gesprek. Voel me zo opgelaten dat ik iig weer wat van haar heb gehoord (ik weet het, zal voor jullie moeilijk te begrijpen zijn) maar ik ben toch bijna over haar heen voor mn gevoel. Dan kan je het contact toch weer oppakken?
Lijkt mij op zich geen probleem, maar waak ervoor dat je niet opnieuw gevoelens of zo gaat krijgen voor d'r.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72982038
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lijkt mij op zich geen probleem, maar waak ervoor dat je niet opnieuw gevoelens of zo gaat krijgen voor d'r.
Haha ik zal mn best doen Nee ik wil haar graag laten zien dat hoe laag ze mij ook heeft geholpen dat ik er als een sterker man ben uitgekomen, dat ik nu weer wat van mn leven maak en dat allemaal zonder haar. Klinkt logisch voor mij, mischien minder voor jullie. Doet mij iig weer goed dat ik wat contact van haar kant krijg. Mischien is dit het begin van het opnieuw opbouwen van een VRIENDschappelijke relatie, we will see. Ik overhaast niks iig
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72982245
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:32 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha ik zal mn best doen Nee ik wil haar graag laten zien dat hoe laag ze mij ook heeft geholpen dat ik er als een sterker man ben uitgekomen, dat ik nu weer wat van mn leven maak en dat allemaal zonder haar. Klinkt logisch voor mij, mischien minder voor jullie. Doet mij iig weer goed dat ik wat contact van haar kant krijg. Mischien is dit het begin van het opnieuw opbouwen van een VRIENDschappelijke relatie, we will see. Ik overhaast niks iig
Ik proef toch een snufje wraakgevoelens voor iemand die een vriendschappelijke relatie voorstaat. No pun intended.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 21:38:10 #7
Dick Laurent Is Dead
pi_72982313
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

inderdaad...... gevaarlijk. Pas op dat je niet valse hoop/verwachtingen krijgt
pi_72982640
In het belang van ons zoontje wil ik ook wel weer een vriendshappelijke band met m'n ex opbouwen, maar ik weet dat het daar nu in ieder geval nog veel te vroeg voor is. Ik mag alle verwijten, woede en frustratie dan wel in de ijskast gezet hebben, daarmee zijn ze nog niet verdwenen.
Ik ben eerst aan de beurt, dan m'n zoontje, en dan zie ik wel of zij weer eens aan de beurt komt. (no pun intendended ofc)

Me niet lekker voelen in m'n werk vandaag (ik moet juist datgene doen waardoor het helemaal misgegaan is met me, maar het kan even niet anders) helpt ook niet echt om het goede gevoel van voor het weekend weer te pakken te krijgen. Door stress koppijn gekregen en dat veroorzaakt dan weer een kort lontje. Ben bek af maar bang nog niet te kunnen slapen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72983138
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef JoeBravo het volgende:
In het belang van ons zoontje wil ik ook wel weer een vriendshappelijke band met m'n ex opbouwen, maar ik weet dat het daar nu in ieder geval nog veel te vroeg voor is. Ik mag alle verwijten, woede en frustratie dan wel in de ijskast gezet hebben, daarmee zijn ze nog niet verdwenen.
Ik ben eerst aan de beurt, dan m'n zoontje, en dan zie ik wel of zij weer eens aan de beurt komt. (no pun intendended ofc)

Me niet lekker voelen in m'n werk vandaag (ik moet juist datgene doen waardoor het helemaal misgegaan is met me, maar het kan even niet anders) helpt ook niet echt om het goede gevoel van voor het weekend weer te pakken te krijgen. Door stress koppijn gekregen en dat veroorzaakt dan weer een kort lontje. Ben bek af maar bang nog niet te kunnen slapen.
Ik ga zo een wandelingetje maken. Meestal krijg ik daar wel een leeg hoofd van.
pi_72983971
Zo gesprek is klaar, beetje praten over de koetjes en kalfjes. Voelde wel weer goed. Merk wel dat ik nu weer aan haar denk, dus ik moet het echt rustig aanpakken voordat gevoelens weer boven komen drijven. Maar ik voel me goed
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 22:16:33 #11
Dick Laurent Is Dead
pi_72984030
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:15 schreef dreamzk het volgende:
Zo gesprek is klaar, beetje praten over de koetjes en kalfjes. Voelde wel weer goed. Merk wel dat ik nu weer aan haar denk, dus ik moet het echt rustig aanpakken voordat gevoelens weer boven komen drijven. Maar ik voel me goed
zo lang je je maar goed voelt he
pi_72984416
Heb ooit iemand horen zeggen: De beste wraak die je kan nemen is door te laten zien dat je je leven goed leid en gelukkig ben met alleen jezelf
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72984723
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:32 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Klinkt wel logisch! Kun je als wraak opvatten, maar met dit soort wraak is niks mis mee. Gewoon laten zien dat je nog steeds sterk bent, dat je doorgaat met je leven en dat je ook gelukkig kunt zijn zonder haar. Is ook een lekkere boost voor je zelfvertrouwen!
pi_72984882
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:30 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Klinkt wel logisch! Kun je als wraak opvatten, maar met dit soort wraak is niks mis mee. Gewoon laten zien dat je nog steeds sterk bent, dat je doorgaat met je leven en dat je ook gelukkig kunt zijn zonder haar. Is ook een lekkere boost voor je zelfvertrouwen!
Inderdaad. Als je maar zorgt dat je niet nog een keer voor d'r valt, en dat het contact goed is kan alleen maar lekker voelen!

En dit:
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:24 schreef Chev het volgende:
Heb ooit iemand horen zeggen: De beste wraak die je kan nemen is door te laten zien dat je je leven goed leid en gelukkig ben met alleen jezelf
is natuurlijk ook helemaal waar! Alhoewel ik eigenlijk nog wel graag m'n ex wil zieken...
  maandag 21 september 2009 @ 22:42:47 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72985170
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alhoewel ik eigenlijk nog wel graag m'n ex wil zieken...
Hear hear.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72985414
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hear hear.
Wat we dus ook met volle overtuiging gaan doen!
  maandag 21 september 2009 @ 22:49:51 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72985528
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat we dus ook met volle overtuiging gaan doen!
Dat heb ik ook al heel lang gedaan.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 22:50:18 #18
Dick Laurent Is Dead
pi_72985550
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Hear hear.
Mja, ik heb ook al genoeg wraak gedachten gehad.... maar ik heb er niks mee gedaan, en ik ga er niks mee doen. Je komt namelijk altijd als sukkel uit de verf als je gaat lopen zieken.
We houden de eer aan ons zelf! jawohl!
pi_72985985
Ik haat me Ex ... die mag van mij apart , in een rolstoel belanden!!
en toch bekijk ik elke dag zijn profiel ... dan voel ik me daarna een loser

Ik vraag me af , wanneer ik genezen ben van deze Obsessie!!
An eye for an eye makes the whole world blind.
I hate mankind, for I think myself one of the best of them,
and I know how bad I am.
pi_72986076
Als je je ex loopt te sarren sta dan niet verbaast als hij/zji dat terug doet.
En dan heb je snel een oorlog, ook niet echt wat je wilt toch?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72986807
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef Chev het volgende:
Als je je ex loopt te sarren sta dan niet verbaast als hij/zji dat terug doet.
En dan heb je snel een oorlog, ook niet echt wat je wilt toch?
In het geval van Barbusse is het de ex die begon met compleet irrationele acties. Dat Barbusse haar terug wil/gaat zieken heeft ze zelf opgezocht en ik geef hem groot gelijk. Soms is het geoorloofd
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  Moderator maandag 21 september 2009 @ 23:24:17 #22
Dick Laurent Is Dead
pi_72986941
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:20 schreef dreamzk het volgende:

[..]

In het geval van Barbusse is het de ex die begon met compleet irrationele acties. Dat Barbusse haar terug wil/gaat zieken heeft ze zelf opgezocht en ik geef hem groot gelijk. Soms is het geoorloofd
Hmm....
Ik denk niet dat we in termen moeten denken van 'wel of niet geoorloofd'
Je moet eerder bij jezelf denken van, wat bereik ik er mee? Wat bereik je met zieken en kutten met je ex....
Word je er vrolijker van? I don't think so. Vervolgens gaar zij (of hij) weer terug lopen kutten... en dan word het een soort van war of the roses.
Heeft totaal geen nut... niemand wint namelijk...
pi_72986974
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:20 schreef dreamzk het volgende:

[..]

In in dit geval ook nog eens juridisch interessant.
  maandag 21 september 2009 @ 23:29:06 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72987139
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In in dit geval ook nog eens juridisch interessant.
Je hebt een voordeel ten opzichte van ons.
pi_72987257
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je hebt een voordeel ten opzichte van ons.
Ik geloof het ja. Maar ik heb een nog groter voordeel tegenover haar. En dat zal ik inderdaad uitbuiten als een piraat met een fles rum! Ik heb simpelweg geen zin meer en de energie niet meer om voor haar de lieve jongen uit te hangen.
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hmm....
Ik denk niet dat we in termen moeten denken van 'wel of niet geoorloofd'
Je moet eerder bij jezelf denken van, wat bereik ik er mee? Wat bereik je met zieken en kutten met je ex....
Word je er vrolijker van? I don't think so. Vervolgens gaar zij (of hij) weer terug lopen kutten... en dan word het een soort van war of the roses.
Heeft totaal geen nut... niemand wint namelijk...
En je hebt hier dan wel gelijk in, maar ik ga haar niet zwart lopen maken, of haar Hyves volgooien met scheldtirades of zoeken naar pikante foto's die ik op internet ga zetten hoor. Ik ga slechts datgene halen waar ik recht op heb. En dat ik daar toevallig ook nog eens plezier in heb zie ik niet als een moreel probleem en mezelf verlagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')