Blijf je van me houden als ik geband ben?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef JH87 het volgende:
Wel respect dat je nog probeert fatsoenlijk in discussie te gaan MM.
Het is inderdaad 'maar' een forum. Het kutte is dat het wel een echt persoon is die na ongelooflijk veel inzet, aan de kant wordt gezet. Je weet wel, iemand die gewoon in de echte wereld bestaat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een gezeik ook allemaal om een forum.
Die Danny denkt ook dat hij een soort van god is op het internet.
Ja dat snap ik ook wel, maargoed ik denk dat RayMania er zelf niet mee kan zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is inderdaad 'maar' een forum. Het kutte is dat het wel een echt persoon is die na ongelooflijk veel inzet, aan de kant wordt gezet. Je weet wel, iemand die gewoon in de echte wereld bestaat.
Houden van is wel heftig, maar mijn respect heb je.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Blijf je van me houden als ik geband ben?
Ti's toch vrij nasty als er over je goede wil en inzet heen word gescheten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja dat snap ik ook wel, maargoed ik denk dat RayMania er zelf niet mee kan zitten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:18 schreef MaxMark het volgende:
Danny, zíe je nou zelf niet dat het 'beheren' van mensen (dus het forum) gewoon níet jouw ding is? Dat is in de afgelopen jaren elke keer maar weer bewezen. Het komt elke. keer. weer. terug. Dat is geen toeval, dat is een logisch gevolg van jouw acties. Ga lekker devven voor dit forum, waar je goed in bent, maar geef de dagelijkse leiding aan mensen die verstand hebben van zaken. Zoals RayMania.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ti's toch vrij nasty als er over je goede wil en inzet heen word gescheten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:44 schreef MaxMark het volgende:
Wat was er bij jou gedelete, G.?
quote:Ray bedankt. Jammer dat de beste mod (bijna van het hele forum) er op zo'n manier wordt uitgewerkt.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:21 schreef Grulez het volgende:
Raymania is om een post in Hools van zijn moderatorschap gehaald zonder dat hij er weet van had. En zijn post was o o o zo schokkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |