Meestal is er niets aan de hand hoor en is het er saai, maar af en toe gebeurt er iets en dan is het gewoon niet goed om de vuile was buiten te hangen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waarom? We weten allemaal dat de crew zich soms achterlijk gedraagt, als ze er helemaal sneaky over doen vind iedereen het alleen maar spannender.
Donder op manquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
zo te lezen had hij er een goede reden voor
Heb je wel gelezen wat Raymania zelf had gezegd waardoor hij op zwart is? Of alleen wat Danny er over te zeggen had?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
*rimrim.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
beide, maar ik ga er verder geen woorden vuil aan makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat Raymania zelf had gezegd waardoor hij op zwart is? Of alleen wat Danny er over te zeggen had?
Flikker op man triest figuur. Alsof jij dat ook maar zou begrijpen. Kruip nog even dieper die tunnel in. Een mening is ook maar zoiets he... op die weg zou jij je nooit begeven...quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zet het er even bij, voor het geval PSM het zich afvroeg.quote:me·ning de; v -en manier waarop men over een bep. zaak denkt
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Flikker op man triest figuur. Alsof jij dat ook maar zou begrijpen. Kruip nog even dieper die tunnel in. Een mening is ook maar zoiets he... op die weg zou jij je nooit begeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |