Voor de zure ex-crew.quote:
Zeker ook alleen toegankelijk voor ex-crew waardoor ik niets gemist heb ?quote:
Niet stokenquote:Op maandag 21 september 2009 21:05 schreef nietzman het volgende:
M'n schoenen zijn verzonden! Tot over een paar weken ws, schoenen!.
Mijn schoenen (vanuit Amerika) zijn op 31 Augustus besteld en liggen vanaf 13sept bij de inklaringquote:Op maandag 21 september 2009 21:05 schreef nietzman het volgende:
M'n schoenen zijn verzonden! Tot over een paar weken ws, schoenen!.
Je mist er niks aan.quote:Op maandag 21 september 2009 21:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeker ook alleen toegankelijk voor ex-crew waardoor ik niets gemist heb ?
En zie nu net dat ze in het sorteerproces zitten in Amsterdam. Fuck yeahquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn schoenen (vanuit Amerika) zijn op 31 Augustus besteld en liggen vanaf 13sept bij de inklaring. Heb nog geen bericht gekregen van de douane, dus ik hoop dat ze niet kwijt zijn
mwoah, een tijdje geleden even? Ik heb hem zeker een week lang zien staan....quote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je mist er niks aan.
Een tijdje geleden stond 'ie even open, kon dr alleen niet reageren.
Maar tis vrij saai.
Geen dilemma? Extern project zodat je ook buiten de Hanze ervaring opdoet? Of is je practicum (Wat voor practicum) verplicht?quote:Op maandag 21 september 2009 21:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwoah, een tijdje geleden even? Ik heb hem zeker een week lang zien staan....
Hmmz dilemma: Woensdag naar Hanze, practicum's doen, of naar een basisschool, om een extern project voor de volgende periode binnen te slepen?
quote:
Die van mij zijn wit met spannende vlekken.quote:Op maandag 21 september 2009 21:22 schreef Luco het volgende:
[..].
Overigens, mijn schoenen hebben geen hip slangenleer. Zijn "gewoon" wit
Die van mij laten deuken achterquote:Op maandag 21 september 2009 21:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die van mij zijn wit met spannende vlekken.
Voor onder de 200¤ hoef ik geen gezeik te verwachten toch?quote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn schoenen (vanuit Amerika) zijn op 31 Augustus besteld en liggen vanaf 13sept bij de inklaring. Heb nog geen bericht gekregen van de douane, dus ik hoop dat ze niet kwijt zijn
¤0 tot ¤22 hoef je sowieso niks te betalen, ¤22 tot ¤150 moet je BWT betalen, mits je ze aangeeft of pech hebt met de douane. Dit zijn bedragen INCLUSIEF verzendkostenquote:Op maandag 21 september 2009 21:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Voor onder de 200¤ hoef ik geen gezeik te verwachten toch?.
Op hoop van zege dan maar.quote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Luco het volgende:
¤0 tot ¤22 hoef je sowieso niks te betalen, ¤22 tot ¤150 moet je BWT betalen, mits je ze aangeeft of pech hebt met de douane. Dit zijn bedragen INCLUSIEF verzendkosten
American Football schoenen, maar ik gebruik ze voor het korfballen op kunstgras.quote:
Ik snap het grapje nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar krijg je een blindengeleidehond bij toch?
Mishandeling van de schoenen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:30 schreef Luco het volgende:
[..]
American Football schoenen, maar ik gebruik ze voor het korfballen op kunstgras.
[..]
Ik snap het grapje niet
+ Inklaringskostenquote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
¤0 tot ¤22 hoef je sowieso niks te betalen, ¤22 tot ¤150 moet je BWT betalen, mits je ze aangeeft of pech hebt met de douane. Dit zijn bedragen INCLUSIEF verzendkosten
Die komen pas boven de 150¤quote:
Als je de ballonnen bedoelt; daar heb ik voor de zekerheid wat meer van gekocht. Misschien dat ze er iets bijzonders mee doen dat je er iets aan over houdt (zoals het zwarte schaap) en dan heb ik die toch maar mooi in grote getale goedkoop ingekochtquote:Op maandag 21 september 2009 20:56 schreef JH87 het volgende:
MM, die boerderij van jou is echt not done.
[ afbeelding ]
Koop dan, onder decorations. Kan alleen vandaag nog, geloof ik.quote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef JH87 het volgende:
Jeetje.
Ik wil ook een ballon met zwart schaap.
NOM NOM NOM NOM!!! JE LIEGTquote:Op maandag 21 september 2009 21:47 schreef JH87 het volgende:
Het is trouwens tijd voor een ode aan de Appie. Ben & Jerry's in de bonus.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:38 schreef Bob. het volgende:
Hebben ze ZUU weer gesloten?Ik vond het wel tof om daar een beetje mee te lezen.
Zonde.
Terwijl ze het zelf ook doetquote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef yvonne het volgende:
Hopla, het gaat weer dicht.
Komop, een soort vrijbrief om alle rellen nog eens dunnetjes over te doen en crew nog eens lekker af te zeiken?
Nope.
tsja, je rakelt oude relletjes op en dan weet opeens iedereen er van, terwijl sommige dingen echt achter de schermen moeten blijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:59 schreef Bob. het volgende:
Wat hadden ze dan verwacht dat er daar zou gebeuren? Dat alle ex-crew bij elkaar ging zitten keuvelen over hoe geweldig het wel niet was?
Waarom? We weten allemaal dat de crew zich soms achterlijk gedraagt, als ze er helemaal sneaky over doen vind iedereen het alleen maar spannender.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tsja, je rakelt oude relletjes op en dan weet opeens iedereen er van, terwijl sommige dingen echt achter de schermen moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |