Vervolgens ga je zitten en wachten totdat zij opstaan?quote:Op maandag 21 september 2009 17:31 schreef Snowcold het volgende:
Ik zeg altijd: Doe het lekker zelf, luie hond.
Het gaat mij om het principe.quote:Op maandag 21 september 2009 17:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Een bord meenemen, wat errug!!111!!![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 17:31 schreef Kerol het volgende:
Maar even serieus, het is wel een ernstige zaak hoor.
Dat ik gemiddeld 15 posts per dag heb
Pas twee. xdquote:Op maandag 21 september 2009 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je dit nou in ieder topic posten?
I'm with genius.quote:Op maandag 21 september 2009 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikkert op zou ik zeggen.
Sterker nog, ik zei het.
:S doe niet zo raar :S :S :S :Squote:Op maandag 21 september 2009 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Flikkert op zou ik zeggen.
Sterker nog, ik zei het.
En dan wat te drinken inschenken, weer gaan zitten. Opdrinken en dan vragen, ''WIl je ook even mijn glas meenemen''.quote:Op maandag 21 september 2009 17:46 schreef Billy_Talent het volgende:
Gewoon "ja" zeggen en dan doorlopen zonder hun bord mee te nemen!!!1
Dan blijven ze zo achter van "ja, maar..wtf huh??! je zou mijn bordje toch ook meenemne?!??" Helemaal in de war zijn ze dan.
elfquote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En dan wat te drinken inschenken, weer gaan zitten. Opdrinken en dan vragen, ''WIl je ook even mijn glas meenemen''.
!!!1!1!
quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik laat alles gewoon staan? en dan de volgende ochtend/week een keer opruimen!
Zo gaat dat bij mij ook jaquote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik laat alles gewoon staan? en dan de volgende ochtend/week een keer opruimen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |