Voor hoeveel euro gaan die sams in Japan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:00 schreef unioz het volgende:
iemand nog een paar samurais/warehouse/studio d'artisan/evisu jp/.... nodig?
doe eind december pickups in tokyo.quote:
Held ben jequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij 30 en Stansfield 34.
Goed plan, maar kan nu geen nieuwprijs betalen, en voor dat geld wil ik sowieso goed kunnen passen voordat ik tot aanschaf overgaquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:39 schreef unioz het volgende:
[..]
doe eind december pickups in tokyo.
bij bvb deze winkel: http://www.rakuten.ne.jp/gold/americaya/ en http://www.rakuten.ne.jp/gold/2nd/
1 euro = ongeveer 128 yen
sams beginnen ongeveer vanaf 24999 yen
dat snap ik, maar jij snapt mij ook wel neem ik aan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:05 schreef unioz het volgende:
passen zal moeilijk gaan met unsanforized jeans
Ben jij nou een kerel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:52 schreef domestic het volgende:
iemand enig idee welk type dit is?
kwam hem tegen op ebay vindt hem opzich wel tof maar is al verkocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
alvast bedankt
hoe wist je eigenlijk van die sample sale af, heb je een uitnodiging van ze gekregen?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik was gisteren bij de Blue Blood sample sale in hun oude kantoor in Amsterdam. Wel wat leuke dingen gekocht. 1 broek 1 trui en 1 tshirt. Maar om nou te zeggen dat er heel veel mooie dingen tussen lagen dat was ook weer niet zo.
Mijn broertje werkt bij het bedrijf wat blue blood heeft overgenomen. En nu waren ze dus oude voorraad van het hoofdkantoor aan het verkopen. Vandaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:09 schreef mezzy het volgende:
[..]
hoe wist je eigenlijk van die sample sale af, heb je een uitnodiging van ze gekregen?
Weet iemand trouwens wanneer er uitverkoop is bij BlueBlood PC Hooftstraat?
wat gebeurt met het oude voorraad wat niet is verkocht tijdens die sample sale?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn broertje werkt bij het bedrijf wat blue blood heeft overgenomen. En nu waren ze dus oude voorraad van het hoofdkantoor aan het verkopen. Vandaar.
Geen idee, zal wel weer ergens in een sale komen te liggen ofzo. Zoveel bijzonders zat er ook weer niet tussen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef mezzy het volgende:
[..]
wat gebeurt met het oude voorraad wat niet is verkocht tijdens die sample sale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |