dat is waar.... maar dat moet dan op zeer korte termijn.... en probeer dat maar eens tactisch te brengenquote:Op maandag 21 september 2009 14:27 schreef Myraela het volgende:
Dat kan geopereerd worden.
Dus ze kan je ook nog analen?quote:Op maandag 21 september 2009 14:25 schreef ASroma het volgende:
TS heb op vrijdagavond een leuke date gehad met benefits, dat betekent sexy time!! De tegenpartij is een leuke, spontane dame met een gouden karakter.
Ik kan alleen geen relatie met haar beginnen, want die neus.... zo groot....een echte haakneus....nee... ik kan het niet....![]()
klacht> oppervlakkig zijn
Met zo'n neus krijg je in ieder geval nooit de wind van vorenquote:Op maandag 21 september 2009 14:35 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets![]()
best wel leuke date, al zat ik de hele tijd van dont look at it, dont look at it, dont look at it, dont look at it....
ja en ze was goedquote:Op maandag 21 september 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je haar nou geneukt ?
WTF.quote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Heider00sje het volgende:
Je kan je anaal laten bevredigen, terwijl je je laat pijpen. En dat terwijl ze nog beide handen overheeft om aan je ballen te zitten.
Dus, waar ligt het probleem?
tuurlijk er wordt uitgebreid beoordeelt over de neukertjes die langskomenquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Boeit het je echt wat kameraden zeggen over je vriendin / neukertje /whatever ?
Wat een cultuur dan bij jullie
Misschien het soort volk waar jij mee optrekt wel ja.quote:Op maandag 21 september 2009 14:43 schreef ASroma het volgende:
In wezen zijn mensen oppervlakkig.
Dat zei ik.quote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Heider00sje het volgende:
Je kan je anaal laten bevredigen, terwijl je je laat pijpen. En dat terwijl ze nog beide handen overheeft om aan je ballen te zitten.
Dus, waar ligt het probleem?
iddquote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat is waar.... maar dat moet dan op zeer korte termijn.... en probeer dat maar eens tactisch te brengen
ik moest echt hardop lachenquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Mendeljev het volgende:
Het is overigens wel enorm lullig als je een grote neus hebt.
Op de middelbare school hadden we iemand met een grote neus. Iedere keer als iemand zijn naam riep en die kerel draaide zich om ging de hele klas bukken.
Ik bedenk me nu pas hoe hard dat eigenlijk is
quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Mendeljev het volgende:
Op de middelbare school hadden we iemand met een grote neus. Iedere keer als iemand zijn naam riep en die kerel draaide zich om ging de hele klas bukken.
Fucking hell wat een gedrochtquote:Op maandag 21 september 2009 14:35 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets![]()
best wel leuke date, al zat ik de hele tijd van dont look at it, dont look at it, dont look at it, dont look at it....
Natuurlijk gebeurt datquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Boeit het je echt wat kameraden zeggen over je vriendin / neukertje /whatever ?
Wat een cultuur dan bij jullie
Geef haar die operatie cadeau.quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat is waar.... maar dat moet dan op zeer korte termijn.... en probeer dat maar eens tactisch te brengen
dit gaat het dus worden......quote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Captain_Cock het volgende:
Heel simpel: of ze doet een 'nosejob'of je spreekt nooit meer af
een steenpuist is anders dan een oversized puntneus.quote:Op maandag 21 september 2009 22:49 schreef ASroma het volgende:
[..]
dit gaat het dus worden......
meer mensen die puur om dit het net niet wordt? Bijvoorbeeld een wrat of een enorme steenpuist een afgrijselijk grote neus etc.etc.etc.
ik denk het wel...
Haha ik moest ook hardop lachenquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Mendeljev het volgende:
Ze heeft een gouden karakterquote:Op maandag 21 september 2009 14:25 schreef ASroma het volgende:
TS heb op vrijdagavond een leuke date gehad met benefits, dat betekent sexy time!! De tegenpartij is een leuke, spontane dame met een gouden karakter.
Ik kan alleen geen relatie met haar beginnen, want die neus.... zo groot....een echte haakneus....nee... ik kan het niet....![]()
klacht> oppervlakkig zijn
Zo, wat een originele grappen! Bravo.quote:Op maandag 21 september 2009 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fijn voor het meisje in kwestie, kan ze een shaggie onder de douche roken !![]()
Vraag trouwens even aan haar of het goed verdient om daar bij Van der Valk op het dak te staan
[ afbeelding ]
Je maakt je druk om wat je kameraden van je potentiele relatie vinden?quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar die neusdie krijg ik echt op mijn bordje als ik met kameraden ben
Ik moest hard lachen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Mendeljev het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |