Maaslander schijnt best lekker te zijnquote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef kitkat007 het volgende:
Beste fokkertjes
ik wil graag belegen
Je kunt om te oefenen meedoen aan het beusspel op IEX.nl, virtuele centjes, actuele koersen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:50 schreef kitkat007 het volgende:
Beste fokkertjes
ik wil graag belegen en investeren maar wil graag klein beginnen (duh),alleen heb ik geen idee waar ik moet beginnen ??
heb elders (op het forum gelezen) dat via Brinck of alex... ben zelf wel wat ouder en wil mijn geld goed besteden en tegelijkertijd iets nieuws leren...
kom maar op met de tips...![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 13:51 schreef Headed het volgende:
Misschien leuk om even te volgen.
TVP dus.
probeer het te volgen maar hun zijn al heel wat verder,bedoel dus letterlijk de eerste stappen dan kan ik de topics door lezen en begrijpen....(30 topics verder lolquote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[centraal] Beleggen & Aandelen [deel 31] (en de voorgaande topics)
dat lijkt er meer op tnxxquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Misan het volgende:
[..]
Je kunt om te oefenen meedoen aan het beusspel op IEX.nl, virtuele centjes, actuele koersen.
Je kunt daar toch ook je vragen stellenquote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef kitkat007 het volgende:
[..]
probeer het te volgen maar hun zijn al heel wat verder,bedoel dus letterlijk de eerste stappen dan kan ik de topics door lezen en begrijpen....(30 topics verder lol)
niet zo veel maar nu rond de 5000 en wil elk maand bij leggen (natuurlijk moet ik het fijne ervan begrijpen),het gaat ook om lange termijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |