AKQ 1738:quote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef qonmann het volgende:
nu hebben we de usual suspects wel gehad..
Ja wel, een Noormannenleider kreeg het stuk land van een of andere hertog of koning ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Hap_Slik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd iets met Noormannen, maar dat zal het wel niet zijn
AKQ 1738:quote:Op maandag 21 september 2009 22:29 schreef Hap_Slik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd iets met Noormannen, maar dat zal het wel niet zijn
Grappig, echt nooit geweten dat dit ook echt zo was .. Als kind dacht ik nog na over dit soort dingenquote:Op maandag 21 september 2009 22:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja wel, een Noormannen leider krijg het stuk land van een of andere hertog of koning ofzo
Rollo was t iig
Ik vond die uitleg ook wel mooi hoor ..quote:Op maandag 21 september 2009 22:33 schreef qonmann het volgende:
puntje voor Hap_slik ..keek ff verkeerd
Je weet het wel heel goed ..maar noormannen (van Hap_slik) was goed genoeg ..sorryquote:Op maandag 21 september 2009 22:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ja wel, een Noormannenleider kreeg het stuk land van een of andere hertog of koning ofzo
Rollo was t iig (die Noorman dus)
Dat is nou mijn hobbyquote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je weet het wel heel goed ..maar noormannen (van Hap_slik) was goed genoeg ..sorry
Heel goed .. Steve Ballmer kwam pas na 5 jaar bij Microsoft.quote:
ja allebei goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |