Dit dus.quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Na verschillende meetings heb ik wel geleerd geen voorstelling meer te maken van een user.
Maar onbewust doe ik het nog wel eens.
Echt niet, op FOK! heeft iedereen minimaal universiteit gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 19:31 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is FOK! gewoon een goede afspiegeling van de maatschappij.
Hoe ver zat je ernaast met je voorstellingen?quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Na verschillende meetings heb ik wel geleerd geen voorstelling meer te maken van een user.
Maar onbewust doe ik het nog wel eens.
Bij sommige...héél erg ver.quote:Op maandag 21 september 2009 19:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe ver zat je ernaast met je voorstellingen?
Ik zou zeggen, zet een spiegel naast je monitor en ziedaar het antwoord.quote:Op maandag 21 september 2009 13:46 schreef Beauregard het volgende:
Vaak wel. Met name wanneer een user overkomt alsof hij/zij schuimbekkend van woede of grootheidswaanzin achter de pc zit.
Mijn colaquote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Echt niet, op FOK! heeft iedereen minimaal universiteit gedaan
3 universitaire studies.quote:
STFU!!1!!quote:Op maandag 21 september 2009 21:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet een spiegel naast je monitor en ziedaar het antwoord.
Je bent groot gewordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |