nee, ben geen mikequote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjes
Iets over alleen baby's laten schattige boertjes!quote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjes
voor mij ! niet voor Miekequote:
heb je niet genoeg aan de alentejo boerenquote:
Whehe. Nou dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Bitch please. Waarom niet?
Misschien zagen ze je mooie ogen en ontwapenende glimlach!
Ik vind mezelf ook best leuk als ik de foto's ziequote:Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Erik best leuk als ik de foto's zo zie
die praten zoooo langzaamquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb je niet genoeg aan de alentejo boeren
quote:
quote:
jajaja grappig wist ik niet, ben alleen in evora geweestquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je er nooit geweest, ze doen een half uur over elkaar alleen goeiedag wensen
¿quien eres?quote:
volgende keer even oplettenquote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaja grappig wist ik niet, ben alleen in evora geweest
eu farai ;-) heb je al gegeten? zo ja watquote:
found a new hobby i seequote:
tbquote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eu farai ;-) heb je al gegeten? zo ja wat
helemaal alleen gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tbja ik heb een microwave pizza op, helemaal zelf gedaan
Ik ben trots en teleurgesteld tegelijkertijdquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tbja ik heb een microwave pizza op, helemaal zelf gedaan
je weet dat ik daar vaak boodschappen doe ?quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan..
(Maar ik ga liever naar die op het Trudoplein, daar komen ehm.... leukere mensen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |