Jij 'bekritiseert' nooit een film of muziek o.i.d.?quote:Op maandag 21 september 2009 11:29 schreef Aart_Sveijant het volgende:
Nou vind ik persoonlijk dat als je wat te bekritischeren hebt, zelf moet bewijzen dat je het beter kan..
Vraag eens.quote:Op maandag 21 september 2009 11:29 schreef Aart_Sveijant het volgende:
Of prostitutie hier ook bij komt kijken weet ik gelukkig niet!
Wat een onzin. Dus een trainer van een alteet mag kritiek geen hebben op z'n pupil anders moettie voordoen dat hij harder kan zwemmen/rennen of verder kan springen, of hoger kan stoten of wat dan ook.quote:Nou vind ik persoonlijk dat als je wat te bekritischeren hebt, zelf moet bewijzen dat je het beter kan..
Net gedaan.. het luchte erg op!quote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Skaff-a het volgende:
Was jij de jarige? Nee
Was het jou appeltaart? Nee
Heb je taart gehad? Ja
Was de appeltaart lekker? Ja
Zeik niet
Nja, wel een kern van waarheid heur...Ik hou er ook niet van als er een hork met z`n klauwen in z`n broekzakken mijn werk staat te bekritiseren terwijl hij zelf nog geen kip klaarmaakt, snapje?quote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus je mag alleen zeiken als je het zelf beter kan? Wat een onzin..
Jij begrijpt de Clou niet.... je mag altijd zeiken, maar als je iemand afzeikt en vervolgens wordt er gevraagd als jij het beter kan laat dat dan maar zien.....quote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus je mag alleen zeiken als je het zelf beter kan? Wat een onzin..
Of.quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Jij begrijpt de Clou niet.... je mag altijd zeiken, maar als je iemand afzeikt en vervolgens wordt er gevraagd als jij het beter kan laat dat dan maar zien.....
Lief dagboek...quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Aart_Sveijant het volgende:
[..]
Net gedaan.. het luchte erg op!
Dat is het vervelende nog... meestal zijn zelf gemaakte dingen goed te eten maar je hebt altijd iemand die er wat over te zeiken heeft, dan had ik ook gezegt maak er maar één wij gaan wel keuren...quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of.
En iets kan toch wel bagger zijn zonder dat ik het zelf beter kan? Ik heb nog nooit een taart gebakken en zal waarschijnlijk dus ook geen perfecte kunnen afleveren. Neemt niet weg dat ik wel het verschil weet tussen een lekkere en een ranzige taart.
Echt vol zit je verstand niet he.. overigens die van andere ook niet echt..quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of.
En iets kan toch wel bagger zijn zonder dat ik het zelf beter kan? Ik heb nog nooit een taart gebakken en zal waarschijnlijk dus ook geen perfecte kunnen afleveren. Neemt niet weg dat ik wel het verschil weet tussen een lekkere en een ranzige taart.
Ja, maar dan hou je het voor jezelf lijkt me...Je gaat toch niet iemand af staan zeiken als je zelf de skills niet heb t beter te doen?quote:Op maandag 21 september 2009 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of.
quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef Aart_Sveijant het volgende:
[..]
Echt vol zit je verstand niet he.. overigens die van andere ook niet echt..
Het gaat erom .. meneer is zelf bakker geweest in het verleden en kan precies (tot in de puntjes) uitleggen hoe je een appeltaart moet maken. Dan vind ik persoonlijk, als aan jou (in dit geval de collega) wordt gevraagd om dan een goede versie te maken en vervolgens weigerd, dat je een lafaard bent..
Jonge, hij was bakker dus kan ie het heus wel....Als jij goed bent in verslagen schrijven en je keurt een ander verslag af dan ga je toch ook niet een kkmooi verslag maken om te laten zien dat jehet wel kan?quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef Aart_Sveijant het volgende:
[..]
Echt vol zit je verstand niet he.. overigens die van andere ook niet echt..
Het gaat erom .. meneer is zelf bakker geweest in het verleden en kan precies (tot in de puntjes) uitleggen hoe je een appeltaart moet maken. Dan vind ik persoonlijk, als aan jou (in dit geval de collega) wordt gevraagd om dan een goede versie te maken en vervolgens weigerd, dat je een lafaard bent..
Als je je leesbril op had gezet had je gelezen dat ik al had omschreven dat hij zo beetje elk beroep in de wereld heeft uitgevoerd :-)quote:Op maandag 21 september 2009 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want ik moest weten dat hij bakker was geweest en dat hij precies heeft uitgelegd hoe het wel moest?
Weigerd trouwens?
quote:Op maandag 21 september 2009 11:45 schreef Aart_Sveijant het volgende:
[..]
Als je je leesbril op had gezet had ik al omschreven dat hij zo beetje elk beroep in de wereld heeft uitgevoerd :-)
Je werkt bij de KFC ?quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nja, wel een kern van waarheid heur...Ik hou er ook niet van als er een hork met z`n klauwen in z`n broekzakken mijn werk staat te bekritiseren terwijl hij zelf nog geen kip klaarmaakt, snapje?
Nee, dat heet voetbal kijken met passie, homo!quote:Op maandag 21 september 2009 11:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Erger is wanneer mensen dit doen wanneer ze voetbal kijken op tv
Ga zelf dan op het veld staan met je bierpens, als je het beter kanstakkers
quote:Op maandag 21 september 2009 11:29 schreef Aart_Sveijant het volgende:
Ook denkt hij zo beetje alles te weten, aangezien hij bijna elk beroep ter wereld heeft gedaan.
Of prostitutie hier ook bij komt kijken weet ik gelukkig niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |