nopequote:Op maandag 21 september 2009 10:33 schreef Bastian het volgende:
25 euro? of is dat geen serieus bod?
nopequote:Op maandag 21 september 2009 10:47 schreef Casparovvv het volgende:
Krijg ik er ook een bak kwartjes bij?
Laat maar, ik heb ongeveer de hoogte al gezien op ze internetzquote:Op maandag 21 september 2009 11:09 schreef T42 het volgende:
[..]
moet ik meten, waarom wil je dit weten? voor vervoer?
hij kan helemaal uitelkaar zodat hij achter in de auto pastquote:Op maandag 21 september 2009 11:17 schreef Bastian het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb ongeveer de hoogte al gezien op ze internetz
hij wil niet aanspringen en ik heb van deze oudjes niet zoheel veel verstandquote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef DragonFire het volgende:
ow never mind. Is het moeilijk te fixen?
plaats makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Het pinball ding lijkt op die van Windows pinball.. Meesterlijke tafel!
Jammer dat ik geen plaats heb, en er geen verstand van heb. Anders kwam ik em halen.
Dus zie het maar als gratis kick
als ik voor morgen avond 9uur (vrijdag avond 21:00) niet meer geboden is mag je hem hebben voor jou bodquote:
- edit -quote:Op donderdag 24 september 2009 09:42 schreef T42 het volgende:
[..]
als ik voor morgen avond 9uur (vrijdag avond 21:00) niet meer geboden is mag je hem hebben voor jou bod
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:00 schreef Bastian het volgende:
[..]
- edit -
Laat maar. Financieerder heeft afgehaakt. Bod gaat niet door.
haha werkt ie dus toch nog na 3x damn nooit gedachtquote:Op donderdag 24 september 2009 10:41 schreef BYM het volgende:
[..]
Meesterlijk!
(De fortisbank heeft gebeld, de aandelen koersen zijn weer iets gestegen, misschien dat je na halvering van je portfolio wel over kan gaan tot deze zeer zware aanschaf, of een tweede hypotheek!)
Free kick, die milkshake machine die ik laatst kocht heeft alle ruimte al in beslag genomen dus helaas
Jawel, maar ik heb pas mn Bally Amigo uit 1977 verkocht, dus om nou meteen weer n andere te kopen.... :Squote:
heb er nu 3 in de huiskamer staan das beetje te veel van goeddequote:Op maandag 28 september 2009 22:18 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb pas mn Bally Amigo uit 1977 verkocht, dus om nou meteen weer n andere te kopen.... :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |