abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:05:34 #251
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_72998235
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Jeuj! (Nou ja, niet dat ie niet met zijn gezicht op de foto wilde natuurlijk, maar algemene jeuj)
Wel grappig dat jullie echt heel andere "maten" hebben dan die kleine uk van ons... geen idee van totale lengte, maar ze scheen lange bovenbenen te hebben. Voetje was 4,1 cm... en ze schatte haar in nu op 1000 gr (en een beetje)... Nou ja, vanmiddag effe snel een groeiecho, dus dan hoor ik misschien wel meer van dergelijke maten.. maar vind het best apart dat verschil (speciaal nog even gekeken hoever je was, maar we verschillen ongeveer 3 weken).
[..]

voor de fiets actie en voor de opmerking van je moeder (had mijn moeder kunnen zijn )
Onze kleine was met 27 weken op de pretecho 1100 gram en had ook in verhouding langere benen. De beentjes liggen een week voor. Maar mijn vriend is dan ook groot, maar ik helemaal niet... VOlgens mij wordt het een papa look o like. Oh ja en wij zijn ook al twee keer terug geweest voor de pretecho...handjes voor het gezicht en de navelstreng ervoor...vanavond mogen we voor de laatste keer terug....

TROUWENS: mijn datum moet eigenlijk verzet worden naar 12 december!!! Zou iemand dit willen aanpassen?? Dankje
pi_72998382
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:05 schreef Bucko het volgende:

[..]

Onze kleine was met 27 weken op de pretecho 1100 gram en had ook in verhouding langere benen. De beentje liggen een week voor. Maar mijn vriend is dan ook groot, maar ik helemaal niet... VOlgens mij wordt het een papa look o like. Oh ja en wij zijn oook al twee terug geweest voor de pretecho...handjes voor het gezicht en de navelstreng ervoor...vanavond mogen we voor de laatste keer terug....
Ah, dus die van ons is niet meteen een rare maat (hier nu ook 27 weken precies een beiden met best lange(re) benen... vooral man is 1.95m). Die handjes en navelstreng zaten bij ons ook in de weg, maar gelukkig was de mevrouw in kwestie razendsnel elke keer waardoor we toch nog wel wat leuke foto's hebben en meer dan eigenlijk de bedoeling omdat zij het zo sneu vond dat het niet leek te lukken.
pi_72998571
Heej Serpente een slijmprop is een hartstikke duidelijk begin je baarmoedermond is verweekt!

DJRandall ga je lekker iedereen aansteken met de griep, als wraak, gemeen hoor Beterschap!

lol @ Troel en de mama van Rocka (mijn moeder zat te zeuren dat zwangere vrouwen altijd zo stom waggelen, dat mag ze nu niet meer zeggen ik lijk nml net een eend)

Ik fiets zo langzaam dat wanneer ik nog langzamer zou gaan de fiets om zou vallen Ik wil best harder maar dan krijg ik harde buiken. Vervelend als je net te laat van huis bent weggegaan voor een afspraak

Pff ik ga zo maar proberen te slapen, ik viel een paar keer bijna flauw toen ik net in de stad was voor boodschapjes. Maar ik heb wel tepelcreme gescoord, de kraamzorg zal trots zijn!!

Oh ik studeer trouwens biologie, na de presentatie van volgende week ben ik KLAAR!!
En dan moet ik werk zoeken, iemand nog een baan in de aanbieding??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72998898
Sserpente, ik ben nieuwsgierig! Nog nieuws?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72999251
Het is alweer spannend hier, met Ssserpente. Succes

Ik heb een vraagje (nogmaals over harde buiken )

Als je overeind wilt komen, maar je kan niet helemaal rechtop staan, omdat je buik te strak staat, valt dat ook onder harde buiken eigenlijk? (doet geen pijn verder, maar is wel vervelend)
Ik heb een klein beetje het vermoeden dat ik wat rustiger aan moet doen (hoe moet dat trouwens? is daar een handleiding voor?)
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:46:01 #256
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72999490
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef mefke79 het volgende:
Fietsen jullie echt nog? Oooo ik ben jaloers! De eerste maanden heb ik amper kunnen fietsen door pijn in mijn stuitje, toen ging het een aantal weken wel (dankzij een heel belachelijk dik zadel) en daarna kon ik nog wel fietsen maar niet meer op of af stappen. En ik vind het zo jammer, want ik heb een heul nieuwe fiets Hier komt dus echt een babymee voor op de fiets, kan ik de cosi achterop zetten, kan ik eindelijk weer fietsen.

Hier zet echt helemaal niets door, voel amper wat, behalve dan een bowlingbal van voren, maar dat is ook al gewoon aan het worden. Sserpente, jij dan? En Rubey ook al llm, gaat snel he.
Als je dat van mij nog fietsen kunt noemen vind ik dat knap. En ik doe het alleen omdat ik niet weet hoe ik anders dingen moet doen. Lopen kan niet ver, fietsen ook niet, afstappen ook niet... Eigenlijk gaat niks goed meer!
We hebben nu eenmaal geen 2 auto's dus... dan toch maar fietsen (rolschaatsen is ook al zo wat)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72999517
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef sindell het volgende:

Als je overeind wilt komen, maar je kan niet helemaal rechtop staan, omdat je buik te strak staat, valt dat ook onder harde buiken eigenlijk? (doet geen pijn verder, maar is wel vervelend)
Ik heb een klein beetje het vermoeden dat ik wat rustiger aan moet doen (hoe moet dat trouwens? is daar een handleiding voor?)
Meer op je kont gaan zitten en lekker zitten fokken Dat is rustig aan doen, of een film kijken ofzo
Ik weet niet echt wat harde buiken zijn. Heb volgens mij nog geen een keer een gehad..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:47:13 #258
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_72999527
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef sindell het volgende:

heb ik ook last van, vooral aan einde van de dag...volgens mij is dat gewoon een harde buik, maar zeker weten doe ik het niet
gisteren toevallig bij VK geweest en gevraagd wanneer harde buiken niet goed zijn, Als je rustig zit of lig en je heb regelmatig harde buiken dan kun je beter even contact opnemen. Na het traplopen of tijdens en lopen of bewegen is een harde buik niet erg...mits het natuurlijk binnen de beperken blijft....
pi_72999586
mijn baas zegt net dat ik maar naar huis moet gaan. Moet niet blijven zitten als ik ziek ben.....
Hup naar huis dus...
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:51:47 #260
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72999665
Heeft Linda zich al gemeld? Ze zou gisteren worden ingeleid toch?
pi_72999719
DJRandall, ziek is ziek.
En aan jezelf denken is soms helemaal niet verkeerd.

Naar huis, theetje drinken en op de bank met een goed boek, of nog beter, naar bed!
pi_72999734
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik denk dat je even een topic terug moet
pi_72999883
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Linda heeft al een prachtige dochter Lotte
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:01:14 #264
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72999963
Oooooh Lotte , wat een lieve naam . Gefeliciteerd Lindaaaaaaa . Woehoie, wat fijn dat ze toch nog vanzelf is gekomen. Ik hoop dat jullie heel gelukkig zijn en genieten van al het moois dat je nu overkomt.

Ik zag het in het updatetopic, ik vergeet steeds dat dat er is, terwijl het zo handig is .
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:03:30 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73000060
Hier toch ook wel regelmatig harde buiken. Echt zo'n harde bal in je buik. Doet geen pijn maar voelt wel onplezierig.
freecell heeft er ook al een tijdje last van geloof ik...
pi_73000264
Nou ja ik zou het dus niet echt omschrijven als een bal, maar meer als ontzettende spanning op met name de onderbuik. Ik vind het een beetje vaag allemaal namelijk

Morgen trouwens 20 weken echo, ben erg nieuwsgierig
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:13:13 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73000400
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef sindell het volgende:
Nou ja ik zou het dus niet echt omschrijven als een bal, maar meer als ontzettende spanning op met name de onderbuik. Ik vind het een beetje vaag allemaal namelijk

Bij mij is dan mijn onderbuik keihard. Ik heb het soms al gewoon als ik opsta, of als ik geplast heb...

Spannend hoor! Ik heb de mijne over 2,5 week
Wil je ook weten wat het wordt?
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:14:15 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73000449
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef sindell het volgende:

Met 20 wk zit je baarmoeder tot bijna bij je navel, dus je kan heel makkelijk checken of je een harde buik het, door onder je navel in je buik te duwen. als het niet meegeeft, heb je een harde buik

Veel plezier met de 20 wk echo! Wil je weten welk geslach je beeb heeft? Ga je het vertellen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73001228
He guys!

Geen nieuws hier. 'Weeen' om de tien minuten/kwartier. Houden zo'n 30 seconden aan. Dus niet lang genoeg om echt iets te bewerkstelligen. Maar ze zijn wél pijnlijk genoeg om echt niet doorheen te kunnen slapen, wat de vk opperde. Er zitten echt venijnige knakkers tussen!

Dus als dit zo doorgaat, ben ik straks 24 uur wakker en moet de hele kermis nog beginnen! Denk dat als er vanavond niets veranderd is, ik toch de vk maar weer ff bel.

Sorry voor de desillusie!
pi_73001321
f5der5

Rocka, haha, op rolschaatsen, ik zie het al helemaal voor me. Niet dat ik je ken, maar ik zie gewoon een zwangere vrouw voorbij rollen. Misschien kun je beter voor een skatebord gaan of een skelter

Bucko. Wat fijn dat je terug mocht komen op de pretocho. IK heb er net een gehad en ik moet 'helaas' ook terug. Onze sjors wil niet dat wij zn mooie snuitje zien. Groei ook ong 1100 gram en beentjes gewoon. VOlgens haar berekeningen 15 december, wat ook mijn 1e bereking was, maar de uitgerekende datum van 12 december wordt niet meer aangepast. (Ik zet in op de 16de).

Goeie hardebuiktip davinia.

Oh, ik ben er achter
[sub]
quote:
Het is feest in het Sprookjesbos! In het nieuwe televisieprogramma Sprookjesboomfeest zijn er kinderen op bezoek in het Sprookjesbos. Presentatrice Marike Folles leest voor uit het grote sprookjesboek en de Sprookjesbosbewoners beantwoorden vragen van de kinderen. Ook wordt er een aflevering van de populaire animatieserie Sprookjesboom gekeken en kunnen de kinderen zingen en dansen met Roodkapje, Draak, Assepoester, Langnek, Ezel en alle andere bewoners van het Sprookjesbos. Alleen Wolf moet goed in de gaten gehouden worden, maar daar weten Marike en de kinderen wel raad mee!
/sub]
pi_73001485
sssserpente, gewoon op je strepen gaan staan hoor. En alsje moe bent vraag je maar of ze je even naar het ziekenhuis sturen zodat je daar wat kan slapen. daar hebben ze hele fijne spuiten voor (ik heb het nu niet over de ruggenprik maar een of andere slaapmiddeltje wat ze je toe kunnen dienen)
pi_73001554
Nou ja als meneer of mevrouw het wil laten zien dan wil ik graag weten wat het wordt

En dan praat ik mijn mond toch wel een keer voorbij, dus kan ik het net zo goed gelijk zeggen

En mijn buik voelt sowieso vrij hard, ik heb een aardig dikke huid die dan nog wel meegeeft, maar de rest niet. Nou ja maar weer even een keer horen wat de Vk zegt dan.
pi_73002954
Ssserpente, in bad gaan werkt niet? Dat was hier echt een goede truc zondag, ik was zo van de pijn af. En dan daarna je bedje in. En je mag ook hiervoor gewoon paracetamol (VK: kan geen kwaad en als het echte weeën worden, helpen ze toch niet). Succes, tis gewoon zwaar irri. En ja, als je niet kan slapen kan je een nachtje ziekenhuis doen met een slaapmiddeltje en dan houden ze je kindje in de gaten. ik heb mezelf serieus afgevraagd of ik dan uberhaupt zou kunnen slapen, dus ik heb er gewoon een nachtje van 12 uur slaap achteraan gegooid

Rocka, rolschaatsen Da kannie joh, je evenwichtsgevoel houdt geen rekening met je buik!
O en harde buiken zijn echt lastig als je buik echt groot is. Bij mij is alles hard van onder mijn ribben tot aan mijn schaambeen, ik kan dan niet eens meer lekker zitten. Kan je beter een harde buik hebben met 20 weken ofzo.
O en Sindell, dat gevoel heb ik ook weleens gehad tijdens een groeispurt. Alsof je baarmoeder meer ruimte nodig had dan je huid kan geven (volg je me nog?). Werd gelukkig snel weer beter, maar toch, raar gevoel.
pi_73003159
Serpente, heb je al 2 paracetamolletjes genomen en een harde kruik tegen je buik aan gehad???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73003241
Vicky, die tip was ik nog vergeten ja, de warme kruik. Jammer genoeg helpt die hier niet, Driekus vindt het veel te leuk om dan er tegenaan te gaan liggen bewegen (tja, schoppen kan je het niet meer noemen, heeft ie geen ruimte meer voor). Maar warmte in de vorm van een bad of douche werkt hier wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')