Onze kleine was met 27 weken op de pretecho 1100 gram en had ook in verhouding langere benen. De beentjes liggen een week voor. Maar mijn vriend is dan ook groot, maar ik helemaal niet...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Jeuj! (Nou ja, niet dat ie niet met zijn gezicht op de foto wilde natuurlijk, maar algemene jeuj)![]()
Wel grappig dat jullie echt heel andere "maten" hebben dan die kleine uk van ons... geen idee van totale lengte, maar ze scheen lange bovenbenen te hebben. Voetje was 4,1 cm... en ze schatte haar in nu op 1000 gr (en een beetje)...Nou ja, vanmiddag effe snel een groeiecho, dus dan hoor ik misschien wel meer van dergelijke maten.. maar vind het best apart dat verschil (speciaal nog even gekeken hoever je was, maar we verschillen ongeveer 3 weken).
[..]
voor de fiets actie en
voor de opmerking van je moeder (had mijn moeder kunnen zijn
)
Ah, dus die van ons is niet meteen een rare maat (hier nu ook 27 weken precies een beiden met best lange(re) benen... vooral man is 1.95m). Die handjes en navelstreng zaten bij ons ook in de weg, maar gelukkig was de mevrouw in kwestie razendsnel elke keer waardoor we toch nog wel wat leuke foto's hebben en meer dan eigenlijk de bedoeling omdat zij het zo sneu vond dat het niet leek te lukken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:05 schreef Bucko het volgende:
[..]
Onze kleine was met 27 weken op de pretecho 1100 gram en had ook in verhouding langere benen. De beentje liggen een week voor. Maar mijn vriend is dan ook groot, maar ik helemaal niet...VOlgens mij wordt het een papa look o like. Oh ja en wij zijn oook al twee terug geweest voor de pretecho...handjes voor het gezicht en de navelstreng ervoor...vanavond mogen we voor de laatste keer terug....
Als je dat van mij nog fietsen kunt noemen vind ik dat knap. En ik doe het alleen omdat ik niet weet hoe ik anders dingen moet doen. Lopen kan niet ver, fietsen ook niet, afstappen ook niet... Eigenlijk gaat niks goed meer!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef mefke79 het volgende:
Fietsen jullie echt nog?Oooo ik ben jaloers! De eerste maanden heb ik amper kunnen fietsen door pijn in mijn stuitje, toen ging het een aantal weken wel (dankzij een heel belachelijk dik zadel) en daarna kon ik nog wel fietsen maar niet meer op of af stappen. En ik vind het zo jammer, want ik heb een heul nieuwe fiets
Hier komt dus echt een babymee voor op de fiets, kan ik de cosi achterop zetten, kan ik eindelijk weer fietsen.
Hier zet echt helemaal niets door, voel amper wat, behalve dan een bowlingbal van voren, maar dat is ook al gewoon aan het worden. Sserpente, jij dan? En Rubey ook al llm, gaat snel he.
Meer op je kont gaan zitten en lekker zitten fokkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef sindell het volgende:
Het is alweer spannend hier, met Ssserpente. Succes![]()
Ik heb een vraagje (nogmaals over harde buiken)
Als je overeind wilt komen, maar je kan niet helemaal rechtop staan, omdat je buik te strak staat, valt dat ook onder harde buiken eigenlijk? (doet geen pijn verder, maar is wel vervelend)
Ik heb een klein beetje het vermoeden dat ik wat rustiger aan moet doen(hoe moet dat trouwens? is daar een handleiding voor?)
heb ik ook last van, vooral aan einde van de dag...volgens mij is dat gewoon een harde buik, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:38 schreef sindell het volgende:
Het is alweer spannend hier, met Ssserpente. Succes![]()
Ik heb een vraagje (nogmaals over harde buiken)
Als je overeind wilt komen, maar je kan niet helemaal rechtop staan, omdat je buik te strak staat, valt dat ook onder harde buiken eigenlijk? (doet geen pijn verder, maar is wel vervelend)
Ik heb een klein beetje het vermoeden dat ik wat rustiger aan moet doen(hoe moet dat trouwens? is daar een handleiding voor?)
Ik denk dat je even een topic terug moetquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Heeft Linda zich al gemeld? Ze zou gisteren worden ingeleid toch?
Linda heeft al een prachtige dochter Lottequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:51 schreef Guuzewuus het volgende:
Heeft Linda zich al gemeld? Ze zou gisteren worden ingeleid toch?
Bij mij is dan mijn onderbuik keihard. Ik heb het soms al gewoon als ik opsta, of als ik geplast heb...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef sindell het volgende:
Nou ja ik zou het dus niet echt omschrijven als een bal, maar meer als ontzettende spanning op met name de onderbuik. Ik vind het een beetje vaag allemaal namelijk![]()
Morgen trouwens 20 weken echo, ben erg nieuwsgierig
Met 20 wk zit je baarmoeder tot bijna bij je navel, dus je kan heel makkelijk checken of je een harde buik het, door onder je navel in je buik te duwen. als het niet meegeeft, heb je een harde buikquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef sindell het volgende:
Nou ja ik zou het dus niet echt omschrijven als een bal, maar meer als ontzettende spanning op met name de onderbuik. Ik vind het een beetje vaag allemaal namelijk![]()
Morgen trouwens 20 weken echo, ben erg nieuwsgierig
/sub]quote:Het is feest in het Sprookjesbos! In het nieuwe televisieprogramma Sprookjesboomfeest zijn er kinderen op bezoek in het Sprookjesbos. Presentatrice Marike Folles leest voor uit het grote sprookjesboek en de Sprookjesbosbewoners beantwoorden vragen van de kinderen. Ook wordt er een aflevering van de populaire animatieserie Sprookjesboom gekeken en kunnen de kinderen zingen en dansen met Roodkapje, Draak, Assepoester, Langnek, Ezel en alle andere bewoners van het Sprookjesbos. Alleen Wolf moet goed in de gaten gehouden worden, maar daar weten Marike en de kinderen wel raad mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |