abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74935531
Bökko is waarschijnlijk de grootste verliezer hier, maar ergens verbaast mij dat Mueller verhaal niet echt. Alleen jammer voor Bökko dat de bom nu precies nu moet barsten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 november 2009 @ 12:14:28 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74935627
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Bökko is waarschijnlijk de grootste verliezer hier, maar ergens verbaast mij dat Mueller verhaal niet echt. Alleen jammer voor Bökko dat de bom nu precies nu moet barsten.
OF Bökko moet een privé sponsor weten te vinden om Mueller voor hem te behouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74936242
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:09 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Of is het juist een verlossing btw talent verloochent zich niet ik denk dat Sven Kramer ook met een ander coach als Kemkers presteert.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_74936328
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat hij vrij ver is gegaan. Misschien ongeveer hetzelfde als hij tegen Timmer zei maar die ging er wel op in
Dowet me denken aan die docu van Marianne Timmer voor Turijn van Mart Smeets die camera tussen die twee en ze zeiden er geen ene naar elkaar heel bizar niet eens goede morgen.
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 12:53:02 #205
73911 ultra_ivo
pi_74936604
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

OF Bökko moet een privé sponsor weten te vinden om Mueller voor hem te behouden
Bokko heeft al zoiets gehint, dat hij dan elders bij Mueller gaat trainen.
  maandag 23 november 2009 @ 13:26:33 #206
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74936906
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:35 schreef Remzz het volgende:
Nou dat vind ik wel meteen heel ver gaan .... Bovendien lijkt het me niet goed voor het Noorse schaatsen, kan weinig zeggen over Peter Mueller als persoon maar als trainer is het een hele goede.
Ver, maar niet onverwachts. Had het apart gevonden als hij niet z'n koffers moest gaan pakken.
pi_74936916
Erg handig is dit allemaal niet in een Olympisch seizoen.

Je moet toch wel vrij ver zijn gegaan als ze je ontslaan. Maar misschien was het wel de druppel...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 23 november 2009 @ 13:27:42 #208
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_74936927
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef maril het volgende:

[..]

Dowet me denken aan die docu van Marianne Timmer voor Turijn van Mart Smeets die camera tussen die twee en ze zeiden er geen ene naar elkaar heel bizar niet eens goede morgen.
Is het nog wat vroeg in de morgen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 november 2009 @ 13:40:25 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74937238
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:42 schreef maril het volgende:

[..]

wow ik heb die zin nu al 6 keer gelezen maar ik blijf hem lastig vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74937854
quote:
RIJSWIJK - Schaatsster Gretha Smit heeft besloten haar sportieve loopbaan per direct te beëindigen. Dat heeft het management van haar ploeg Hofmeier maandag bekendgemaakt.
© ANP

Smit (33) beleefde zaterdag een teleurstellend optreden op de 5000 meter bij wereldbekerwedstrijden in Hamar. ''Dit wilde ik niet nog een keer meemaken'', aldus Smit.

De winnares van olympisch zilver in Salt Lake City liet toen al doorschemeren te twijfelen over een vervolg van haar loopbaan.

Smit kampte de afgelopen jaren veelvuldig met blessures, maar de problemen met haar scheenbeen leken in de aanloop naar dit seizoen onder controle. In Hamar speelde deze kwetsuur weer op.

Geen topniveau

Smit concludeerde na haar achttiende plaats in de B-groep dat schaatsen op topniveau er niet meer inzit en staakte haar pogingen zich te plaatsen voor de Olympische Spelen van Vancouver.

''Als ik naar de Spelen ga, dan ga ik om te winnen en niet om zomaar rondjes te rijden'', liet ze maandag weten.

''De race van zaterdag vind ik niet bij me horen. Ik had me misschien nog wel op kunnen laden voor het olympisch kwalificatietoernooi, maar ik zie het in vier weken tijd gewoon niet beter worden. Ik heb er goed over nagedacht. Maar dit is het verstandigste, zo wil ik niet meer over de baan.''

Smit, die in 2002 olympisch zilver won op de 5000 meter, heeft al langer pijn aan haar onderbeen. Ze kende een goede zomer en leek op de weg terug. Op het ijs kreeg ze toch weer veel pijn. ''De blessure is een beetje chronisch geworden'', aldus Smit. ''Ik kan het niet onder controle houden.''

Marathonschaatsen

Smit domineerde samen met haar zus Jenita jarenlang het marathonschaatsen. De doorbraak in het langebaanschaatsen kwam in Salt Lake City waar ze onverwacht de zilveren medaille pakte op de 5000 meter.

Daarna behaalde zij meerdere podiumplaatsen tijdens nationale en internationale wedstrijden op zowel de 3000 als de 5000 meter.
Bron

Niet onverwacht na de resultaten en de uitspraken van afgelopen weekend.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_74938171
quote:
Op maandag 23 november 2009 13:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wow ik heb die zin nu al 6 keer gelezen maar ik blijf hem lastig vinden
Is ook(Zal de griep zijn). Het komt er op neer dat ik een documentaire over Marianne Timmer heb gezien.
Een camera volgde Marianne Timmer en Peter mueller, die 2 zeiden helemaal niets tegen elkaar en de spanning was te snijden.(Timmer en Mueller zijn gescheiden onder meer omdat Mueller een condoom in de tas van Timmer had gevonden )
  FOK!fotograaf maandag 23 november 2009 @ 16:52:30 #212
73911 ultra_ivo
pi_74941382
Meer positief nieuws, Cathrine Grage heeft zich gekwalificeerd voor Vancouver.
  maandag 23 november 2009 @ 17:40:29 #213
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_74942950
By bye Mueller.

Gelukkig heeft hij zijn successen met Noorwegen bij de vorige Spelen al behaald.
Géén kloon van tvlxd!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 november 2009 @ 19:02:16 #214
862 Arcee
Look closer
pi_74944581
quote:
Op maandag 23 november 2009 14:03 schreef Bruce117 het volgende:
Bron

Niet onverwacht na de resultaten en de uitspraken van afgelopen weekend.
Van afgelopen 7 jaar eigenlijk. Jammer, maar er zit niet meer in inderdaad.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 november 2009 @ 19:02:49 #215
862 Arcee
Look closer
pi_74944610
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_74945015
Ik vraag me toch af wat hij gezegd heeft. Een coach ontsla je niet zo maar. Zeker niet vlak voor de Spelen als het relatief goed gaat.
pi_74945074
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:14 schreef Leatherface het volgende:
Ik vraag me toch af wat hij gezegd heeft. Een coach ontsla je niet zo maar. Zeker niet vlak voor de Spelen als het relatief goed gaat.
Zeker, en of het echt alleen Haugli is geweest die hier melding van heeft gemaakt, want het is niet zomaar een besluit wat je neemt n.a.v. een klacht van 1 schaatster zou ik zeggen.
sig verwijderd door FA
pi_74945468
Naar verluidt waren het vragen/opmerkingen over het seksleven van Haugli en haar partner.

Als dat klopt vind ik het overtrokken, nogal zelfs.
pi_74947720
Oe, Peter Mueller ontslagen... Well done Maren
pi_74947783
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:26 schreef wimderon het volgende:
Naar verluidt waren het vragen/opmerkingen over het seksleven van Haugli en haar partner.

Ligt eraan in welke context het een en ander gezegd is (hoewel ik me geen context kan verzinnen waarin je zoiets vraagt) en misschien zal het de welbekende druppel zijn geweest.
  maandag 23 november 2009 @ 23:12:20 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74953957
Mooi. Die Mueller heb ik nooit gemogen, die eikel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_74954340
pi_74954565
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:26 schreef wimderon het volgende:

Hij was ook in beschonken toestand toen hij dat deed.
Dat heb ik weer gelezen in de column van Marc Houben (Sportweek)
pi_74955980
kan iemand mij vertellen voor welke ploeg bart reed, in den tijden dat hij nog voor nederland diende?
pi_74956033
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef racingweirdo het volgende:
kan iemand mij vertellen voor welke ploeg bart reed, in den tijden dat hij nog voor nederland diende?
Toen waren er nog geen profploegen. Hij reed toen nog gewoon bij de kernploeg van de bond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')