abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73988852
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef DeVinger het volgende:
Komop jongens, scriptie is een prima reden. Maar verder is er toch niet zo heel veel anders dan voorgaande jaren, dezelfde rare nieuwsberichten die elkaar opvolgen en de wisselvallige prestaties? Wat laat jullie interesse dan nu dalen tot een dieptepunt, naast de scriptie.
Het zijn meer dingen denk ik. De beleving is gewoon veel minder op de tribunes. Het eerste wat daarnaast in me opkwam bij jouw vraag is het feit dat er bijna geen speler meer op het veld staat waar ik voor naar het stadion ga. De laatste jaren hadden we nog mooie spelers op het veld, noem een Van der Schaaf, noem een Theo Janssen, noem een Sansoni, noem in mindere mate een Swerts, een Rink, een Lazovic, weet ik het.

De huidige selectie straalt op een Verhaegh en Claudemir na eigenlijk niets meer uit. Ik heb er gewoon niets meer mee. Het is niet dat ik nu ik meer dan vier jaar in Groningen woon ineens naar FC Groningen wil ofzo, dat zou ik nooit doen. Vitesse blijft m'n club, maar de interesse is momenteel tot een dieptepunt gedaald. Wie weet wakkert het weer aan mettertijd, maar het doet me momenteel niet zoveel.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:10:57 #277
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_73990235
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:51 schreef Puala het volgende:
Het is ook zo wat om die seizoenskaart weg te gooien om zo'n reden..
Vitesse heeft zich nog niet bij Skelper aangesloten? Is wel ideaal als je niet kunt / wilt gaan.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_73990272
Piet heeft uitstraling maar geen veldspeler.

Ik doe niet aan scripties dus ik ben er gewoon bij.
pi_73991662
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:35 schreef JH87 het volgende:

[..]

Het zijn meer dingen denk ik. De beleving is gewoon veel minder op de tribunes. Het eerste wat daarnaast in me opkwam bij jouw vraag is het feit dat er bijna geen speler meer op het veld staat waar ik voor naar het stadion ga. De laatste jaren hadden we nog mooie spelers op het veld, noem een Van der Schaaf, noem een Theo Janssen, noem een Sansoni, noem in mindere mate een Swerts, een Rink, een Lazovic, weet ik het.

De huidige selectie straalt op een Verhaegh en Claudemir na eigenlijk niets meer uit. Ik heb er gewoon niets meer mee. Het is niet dat ik nu ik meer dan vier jaar in Groningen woon ineens naar FC Groningen wil ofzo, dat zou ik nooit doen. Vitesse blijft m'n club, maar de interesse is momenteel tot een dieptepunt gedaald. Wie weet wakkert het weer aan mettertijd, maar het doet me momenteel niet zoveel.
Ik snap je punt wel hoor, maar sinds ik heb geaccepteerd dat VItesse slechts middenmoot is (vorig jaar) en ik er zonder onrealistische verwachtingen heen ga kijk ik veel relaxter naar de wedstrijden. Bovendien ga ik al jaren met een maat van vroeger die nu in Utrecht studeert (Dubnobasswithmyheadman) en zie het ook vooral als 'gezellig avondje', aangezien ik in Nijmegen studeer en je elkaar zo sowieso blijft zien wanneer je het beiden druk hebt. Dat wil niet zeggen dat ik er puur voor de gezelligheid zit, ik hoop nog steeds dat ik beloond wordt voor al die jaren opoffering en dan ga ik Vitesse heel Europa achterna, en mochten we in de wereldbeker komen heel de wereld.

Ik ben het wel met je eens dat Vitesse zelf tot een dieptepunt is gedaald, want ik ben ook in de hoogtijdagen aan komen waaien en de nacompetieseizoenen hadden dan nog iets vertederends. Met 20.000 man Vitesse door het incidentele dieptepunt slepen. Nu worden de ambities per jaar minder en zijn we ook echt middenmoot. Dat heeft automatisch zijn gevolgen voor de poppetjes binnen de selectie. Buiten het veld gebeurd er nog altijd genoeg, binnen het veld is de binding wel aan het wegebben. Dat ben ik absoluut met je eens.

Toch heeft Vitesse met spelers als Velthuizen, Verhaegh, Claudemir, Hofs (ook al mag hij de veters van Theo nog niet strikken qua personality en speelt hij ver onder de maat), NIlsson en mits Stefanovic/Kaloglu laten zien waar ze voor gehaald zijn nog genoeg waarvoor ik de treinreis van 10 minuten uit Nijmegen wil maken Van Diermen vind ik bijvoorbeeld ook leuk om te zien hoe hij zich staande houdt. De échte exentrieke figuren ontbreken, dat ben ik met je eens maar dat is in mijn ogen inherent aan de positie van de club. Bovendien valt of staat alles met prestaties en juist nu de verschillen achter de top zo klein zijn kan het ook zo maar weer omdraaien en dan krijgt iedere supporter weer een heel ander beeld bij de club, zo werkt het ook laten we eerlijk zijn.
pi_73991865
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Mark het volgende:

[..]

Vitesse heeft zich nog niet bij Skelper aangesloten? Is wel ideaal als je niet kunt / wilt gaan.
Wat is dat?
pi_73993620
De bekerwedstrijd is GRATIS voor seizoenkaarthouders van Vitesse!!!
pi_73993741
Oh my, ik wil niet weten hoe weinig kaarten er zijn verkocht.
pi_73993796
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 19:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
De bekerwedstrijd is GRATIS voor seizoenkaarthouders van Vitesse!!!
???? waar staat dat
pi_73994607
Hm. Week OV, 10 minuten trein, afleiding tussen leren door, gratis wedstrijd... Maybe..
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:26:43 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74002803
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:06 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Wat is dat?
een site waar seizoenkaarthouders hun kaart per wedstrijd kunnen verkopen. Handig als je van tevoren al weet dat je een wedstrijd niet gaat, en geen bekenden een plezier kunt doen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74003260
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:26 schreef Mark het volgende:

[..]

een site waar seizoenkaarthouders hun kaart per wedstrijd kunnen verkopen. Handig als je van tevoren al weet dat je een wedstrijd niet gaat, en geen bekenden een plezier kunt doen.
He dat is handig
pi_74014951
hadden ze die idd maar dan had ik die kunnen gebruiken voor woensdag omdat nu de scc houders gratis naar binnen kunnen.

Kutbestuur!
pi_74016395
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 14:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
hadden ze die idd maar dan had ik die kunnen gebruiken voor woensdag omdat nu de scc houders gratis naar binnen kunnen.

Kutbestuur!
Doe is niet zo rebels.
pi_74026535
Je zou er maar zitten nu. Wat een baggerelftal zeg...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:33:24 #291
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74026724
Wat doet Hans Westerhof eigenlijk vandaag de dag?
Wie dit leest is gek
pi_74027936
Wat doet Aad de Mos? Doe hem maar terug dan waren er al wat koppen gevallen dit seizoen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:29:07 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_74028258
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:16 schreef henkit het volgende:
Wat doet Aad de Mos? Doe hem maar terug dan waren er al wat koppen gevallen dit seizoen.
Je kunt geen heel elftal wisselen na zes minuten he!?!?

Dramatisch slecht weer, maar het tekent Vitesse van de laatste jaren. Ik zie geen enkele progressie, af en toe een betere wedstrijd misschien, maar geen stabiele weg omhoog.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74030801
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 21:25 schreef MilfLover het volgende:
Je zou er maar zitten nu. Wat een baggerelftal zeg...
Ik zat er ook
Maar ben voor Heracles en zat naas het uitvak

Vitesse had even een goede periode tot ongeveer de 60e minuut. Toen de 0-2 viel was het snel afgelopen
Eerst helft was slaapverwekken, ben gaan roken bij de 40e minuut (wtf, roken moest ergens op een trap?)
en toen viel de 0-1
pi_74030930
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je kunt geen heel elftal wisselen na zes minuten he!?!?

Dramatisch slecht weer, maar het tekent Vitesse van de laatste jaren. Ik zie geen enkele progressie, af en toe een betere wedstrijd misschien, maar geen stabiele weg omhoog.

Ook zo’n last van najaarsmoeheid ?
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74035750
Het is volgens mij echt helemaal niets meer. Beleid is bagger, selectie is niet goed uitgebalanceerd. Waar is een Stijn Vreven of Remco Vd Schaaf die die verdediging helemaal bont en blauw had geschopt met dat soort schandalig voetbal?
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:16:15 #297
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_74036013
zo vanullig balverlies gister of gewoon niet weten wat je moet doen. Ze stonden er vaak onmachtig bij al was het niet eens de slechtste wedstrijd van het seizoen. Heracles liet ook niks zien maar counterde simpel met 2 kansen naar 0-2. Slechte dag voor Claudemir trouwens...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')