abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72960786
Wat mij nog ff te binnenschoot...kan iemand mij vertellen waarom islamitische meisjes naar Inglorious Bastards gaan? Deze film is voor hen inhoudelijk toch niet interessant/halal?
Nothing else matters †
pi_72960789
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
Overigens is volgens mijn agenda, het suikerfeest vandaag pas.
Jij begint nut toch pas met vasten?
pi_72960808
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat mag, maar je draagt wel bij aan het probleem. Als je een beeld creeërt dat Marokkanen rellen tijdens het Suikerfeest, zullen er nieuwe bijkomen die dat wel wat vinden, en als het toch al verwacht wordt.
Moeten we dan maar een algehele nieuwsstop invoeren? Stel je voor dat het anderen inspireert....Zelfs dan ligt het probleem nog steeds bij het tuig dat zich niet kan inhouden.

Je laten "inspireren" door een nieuwsbericht, ongeacht wat, is kansloos En het is een slap argument, als het zo door ze aangevoerd wordt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72960809
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Ravenous het volgende:
Wat mij nog ff te binnenschoot...kan iemand mij vertellen waarom islamitische meisjes naar Inglorious Bastards gaan? Deze film is voor hen inhoudelijk toch niet interessant/halal?
Dat gaat jou volgens mij geen ene reet aan. Zij beslissen zelf wel hoe ze hun geloof invullen.
pi_72960843
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat gaat jou volgens mij geen ene reet aan. Zij beslissen zelf wel hoe ze hun geloof invullen.
Volgens mij was het een vraag uit interesse, geen belediging hoor...
Mr. Prolapse 2009
pi_72960848
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er geprobeerd dan op de dagen van het suikerfeest?

Volgens mij gaat het hier helemaal niet om een select groepje maar om uitgelaten jongeren die op die avond ergens in een feesttent hadden moeten staan en niet in de bioscoop hadden moeten zitten.
Precies! Want wij dwongen ze die bioscoop in, en toen moesten ze zich een weg naar buiten vechten
Ten eerste is het een zaak van die mensen zelf om te zorgen dat er wat te doen is. Het is hún suikerfeest, de gemeente of politiek organiseert toch ook met Pasen niks. Scheiding van kerk en staat heet dat...

En ze gaan zelf naar de bios, kopen kaartje (en popcorn ), en gaan dan rellen.
Maar jij doet het nu net voorkomen alsof Rotterdam zo'n boerendorp is dat er geen flikker te beleven is en ze daarom maar gaan rellen, terwijl het toch echt genuanceerder ligt.
pi_72960890
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Moeten we dan maar een algehele nieuwsstop invoeren? Stel je voor dat het anderen inspireert....Zelfs dan ligt het probleem nog steeds bij het tuig dat zich niet kan inhouden.

Je laten "inspireren" door een nieuwsbericht, ongeacht wat, is kansloos En het is een slap argument, als het zo door ze aangevoerd wordt.
Het probleem bestond, maar was het ook elk jaar terugkerend en zo massaal?
pi_72960918
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Volgens mij was het een vraag uit interesse, geen belediging hoor...
Ik heb toch geantwoord?
pi_72960921
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat een vijandigheid Ik vroeg het mij oprecht af
Nothing else matters †
pi_72960935
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Ravenous het volgende:
De vertoningen van Inglorious Bastards zorgen trouwens sowieso voor nogal wat rumoer, is een film waarbij het publiek vaak nogal druk en heftig i.s
pi_72960949
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef Ravenous het volgende:

[..]

Wat een vijandigheid Ik vroeg het mij oprecht af
Nou dan weet je het nu in ieder geval.
  maandag 21 september 2009 @ 11:05:37 #132
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72960955
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij begint nut toch pas met vasten?
ja, tussen het ontbijt en de lunch inderdaad. Daarna weer vasten tot het avondeten.
pi_72960967
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies! Want wij dwongen ze die bioscoop in, en toen moesten ze zich een weg naar buiten vechten
Ten eerste is het een zaak van die mensen zelf om te zorgen dat er wat te doen is. Het is hún suikerfeest, de gemeente of politiek organiseert toch ook met Pasen niks. Scheiding van kerk en staat heet dat...

En ze gaan zelf naar de bios, kopen kaartje (en popcorn ), en gaan dan rellen.
Maar jij doet het nu net voorkomen alsof Rotterdam zo'n boerendorp is dat er geen flikker te beleven is en ze daarom maar gaan rellen, terwijl het toch echt genuanceerder ligt.
Nee, dat doe ik helemaal niet voorkomen. Jij maakt er een wij/zij verhaal van. Ik vraag me gewoon af of er iets georganiseerd is en na de ervaringen van eerdere jaren lijkt me het niet zo gek dat deelraden en dergelijke daar even naar kijken en evt. begeleiding en advies in geven.
pi_72960970
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, het is niet goed en begrijpelijk maar het was wel te verwachten als het vorig jaar ook al gebeurde.
En het zijn inderdaad de moslims zelf die iets hadden kunnen organiseren, daar ging mijn vraag ook over.
Het lijkt wel alsof jij alles meteen af wilt kappen terwijl ik toch hele logische vragen stel naar oorzaak en gevolg.
Je stelt vragen op een zodanige manier dat je suggesties wekt. En die suggestie is dat "gebrek aan activiteiten" de oorzaak is voor het wangedrag. De oorzaak van het wangedrag ligt volledig bij die reljeugd zelf; en in hun gebrekkige opvoeding.

Uit het feit dat Pathé extra beveiliging heeft ingezet, mag blijken dat ze voldoende waren ingesteld op mogelijke overlast. Maar we gaan een situatie krijgen die Snapaccount al aanstipte: ieder weldenkend mens mijdt voortaan de bioscoop op de dag dat het Suikerfeest eindigt. Lang leve de apartheid!
pi_72960986
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef SCH het volgende:

[..]

De vertoningen van Inglorious Bastards zorgen trouwens sowieso voor nogal wat rumoer, is een film waarbij het publiek vaak nogal druk en heftig i.s
Is dit een verkapte goedpraat-post?
Mr. Prolapse 2009
pi_72961009
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:59 schreef Meh7 het volgende:
Le-zen.
Dat heb ik gedaan. En ik haal je redenering genadeloos onderuit.
pi_72961037
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:05 schreef Prosac het volgende:

[..]

ja, tussen het ontbijt en de lunch inderdaad. Daarna weer vasten tot het avondeten.
En dan vanavond naar de film
pi_72961049
Kunnen we misschien af van het idee dat er niets te doen was voor de jongeren in Rotterdam? Er was namelijk genoeg te doen. Vanwege autovrije zondag waren er veel activiteiten georganiseerd. Ik heb ze daar ook aan mee zien doen.
Nothing else matters †
pi_72961052
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:06 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is dit een verkapte goedpraat-post?
Nee, het is een constatering.
pi_72961060
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:07 schreef isogram het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan. En ik haal je redenering genadeloos onderuit.
Nog een keer lezen en dit keer begrijpend lezen.

Hint: "versterkt" & "alleen maar meer"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')