abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72955336

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Feyenoord 100 jaar
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR Fans
FR 1908
Feyenoord Netwerk
Feyenoord fotopagina
Tifonet
FRFC 1908

Hier vind je de OP.

Castaignos en twee andere spelers uit de jeugd donderdag in de selectie?

[ Bericht 50% gewijzigd door Hofpleinfontein op 21-09-2009 00:10:00 ]
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_72955421
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zit wat in. Ik begin met de week meer m'n twijfels over Cissé te krijgen, en had graag een sterke spits ala Koevermans bij ons gezien. Of gewoon een extreem snelle goalgetter als Suarez.
Exact.

Want laten we wel wezen, ongeacht deze totale offday, had een goed resultaat er vandaag echt wel ingezeten.
  maandag 21 september 2009 @ 00:10:34 #3
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72955475
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Jullie missen voorin simpelweg de klasse om het uitermate zwakke centrale duo en linksback van PSV pijn te doen. Een schrijnend gegeven, juist hier ligt hun absolute zwakte.
Als je zo makkelijk en zo snel 0-2 voorstaat, kan je rustig achterover gaan leunen, daar is PSV gewoon ijzersterk in. Ook in tijdrekken overigens, na 30 minuten al.

Braamhaar faalde daar overigens hard in. En maar twintig keer op zijn horloge wijzen dat hij tijd gaat bijtellen en dan uiteindelijk, met zes wissels, uiteindelijk tot 3 minuten komen. Niet dat het wat uitgemaakt verder, maar toch.
pi_72955486
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Exact.

Want laten we wel wezen, ongeacht deze totale offday, had een goed resultaat er vandaag echt wel ingezeten.
Cisse is ook geen linksbuiten, dat is juist die sterke spits waar Ritmo naar opzoek is.

En neem weer eens een avatar Ritmootje, nu kom ik er elke keer pas achter dat het jou post is als ik de onzin lees.
The only thing I fear is my MoM
pi_72955521
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Exact.

Dan moeten wel alle spelers hun niveau halen. Geen enkele ploeg in Nederland is onverslaanbaar.
Je mist ook een breekijzer. Been bracht Makaay wel in maar dat is geen aanspeelpunt en zwak in de lucht.
Wijnaldum heeft vandaag weer eens bewezen dat hij geen invaller is. Kan Slory niet op links en Wijnaldum op rechts.Cissé op de bank.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 21 september 2009 @ 00:19:23 #6
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72955637
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Als je zo makkelijk en zo snel 0-2 voorstaat, kan je rustig achterover gaan leunen, daar is PSV gewoon ijzersterk in. Ook in tijdrekken overigens, na 30 minuten al.

Braamhaar faalde daar overigens hard in. En maar twintig keer op zijn horloge wijzen dat hij tijd gaat bijtellen en dan uiteindelijk, met zes wissels, uiteindelijk tot 3 minuten komen. Niet dat het wat uitgemaakt verder, maar toch.
Exact.

Engelaar die zich 2 keer strompelend naar de kant liet brengen om er vervolgens na 3 seconden weer in te rennen
pi_72955735
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Exact.

Engelaar die zich 2 keer strompelend naar de kant liet brengen om er vervolgens na 3 seconden weer in te rennen
Irritant ja. En die 6 seconden voor een keeper wordt ook nooit op voor gefloten
pi_72955802
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

Irritant ja. En die 6 seconden voor een keeper wordt ook nooit op voor gefloten
Inderdaad. Waarom bestaat die regel eigenlijk.Als je gaat tellen kom je op minimaal 10 seconden. Niet dat je daarmee de wedstrijd had gewonnen maar het is wel spelbederf.
pi_72955861
Ik had eerlijk gezegd een moeilijkere pot voor PSV verwacht, maar goed de twee treffers van Koevermans vielen wel op goede momenten.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72957481
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom bestaat die regel eigenlijk.Als je gaat tellen kom je op minimaal 10 seconden. Niet dat je daarmee de wedstrijd had gewonnen maar het is wel spelbederf.
Echt hè, ik vind dat zo'n kneusje, die keepert van PSV. Als ik me echt heel erg verveel vandaag zal ik eens gaan optellen hoeveel tijd hij wel niet gerekt heeft
pi_72957511
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Exact.

de behandeling van de keeper de eerste helft en dan maar 1 f*cking minuut extra met ook nog 4 goals.
pi_72959835
quote:
Beste supporter,

We hebben gisteren geen moment echt aanspraak gemaakt op een goed resultaat. Ik had gehoopt dat we verder waren dan wat we tegen PSV hebben laten zien, maar we kwamen gewoon te kort. Dat is een wijze, maar harde les. Ik had gehoopt dat we scherp zouden beginnen - zeker omdat PSV een Europese uitwedstrijd in de benen had - maar het lukte ons niet om ze onder druk te zetten.

Zoals je hebt kunnen zien, gingen we te veel de lange bal spelen en daar wist PSV met al hun kwaliteit en ervaring wel raad mee. Tegelijk werd elk foutje aan onze kant direct afgestraft. PSV heeft voor rust vier kansen gehad en maakte er drie. Na rust zijn we al snel va-banque gaan spelen, maar veel grote kansen hebben we niet gehad. Ik herinner me een kopbal van Jon Dahl Tomasson in het strafschopgebied. Misschien had hij die bal beter aan kunnen nemen, maar dat is achteraf praten.

We kunnen wel wat meer voetbalgogme in de ploeg gebruiken. De spelers van PSV waren gewoon wat leper. Die kunnen net op het juiste moment een overtreding maken of juist op de grond gaan liggen als ze aangetikt worden. Dat is ook niet zo gek, want het zijn allemaal jongens met veel internationale ervaring. Toch waren de verschillen gisteren gewoon te groot.

De teleurstelling bij de spelers was gisteren groot na afloop, dat is logisch. Maar we moeten ook realistisch blijven. De doelstelling is om Europees voetbal te halen. Supporters die na de afgelopen wedstrijden dachten dat we wel even kampioen zouden worden, kunnen dat idee wel in de ijskast zetten. Het is nu eerst zaak dat we tegen Harkemase Boys en daarna NAC laten zien hoe ver we echt zijn.

Groeten,
Mario Been
  maandag 21 september 2009 @ 10:57:14 #13
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72960694
Herpakken tegen NAC.
pi_72961300
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Inderdaad, nog 3 blessurebehandelingen geweest en maar 3 minuten bijtellen. Moet gewoon eens een scheids zijn die na 3 treuzelen gewoon geel geeft.

Neemt niet weg dat Feyenoord een totale off day had, en PSV nog steeds die luizige counterploeg is.
pi_72961398
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:57 schreef Keltie het volgende:
Herpakken tegen NAC.
Moeten ze wel met meer strijd spelen, want dat mis ik toch een beetje.
pi_72961428
blijf erbij dat we een echte verdedigende back moeten hebben..
en niet een die leuk naar voren kan voetballen..
daar hebben we er op het middenveld genoeg van.

je verliest teveel wedstrijden omdat de voorzetten er niet uit worden gehaald.
plus dat er echt slecht gedekt wordt , die zone dekking is ook niet alles blijkt !
Hopelijk leert Fer er een beetje van , want het is nu twee wedstrijden achter elkaar dat het gebeurt.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_72961563
Die brieven zijn echt te pijnlijk om te lezen.
pi_72962346
Waarom zegt Been nu in een keer iets over "supporters die wel even dachten dat we kampioen zouden worden"? Beetje makkelijk om daar na een nederlaag over te beginnen. Sowieso achterlijk hoeveel conclusies er door o.a. de media aan 1 wedstrijd gehangen worden, ook Ajax of Twente kan wel eens verliezen tegen PSV. Het vergrootglas wat iedereen op ons legt, zou op AZ moeten liggen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ritmo op 21-09-2009 12:13:17 ]
-
pi_72962864
quote:
Tomasson: PSV maat te groot? Absoluut niet

Jon Dahl Tomasson (links) en Roy Makaay verlaten teleurgesteld het veld na de 1-3 nederlaag tegen PSV.

ROTTERDAM - Trainer Mario Been vond PSV een maatje te groot en had gehoopt dat zijn ploeg 'iets verder zou zijn'. Doelman Rob van Dijk liet optekenen dat Feyenoord 'niet veel te vertellen had' tegen de Eindhovenaren.

Slechts Jon Dahl Tomasson dacht daar zondag heel anders over. De Deen speelde in de top van Europa bij AC Milan, VfB Stuttgart en Villarreal. Met meer dan honderd interlands achter zijn naam, is hij gewend om de hand in eigen boezem te steken. ,,PSV een maatje te groot?,'' herhaalde hij na afloop de vraag in de Kuip. ,,Nee, absoluut niet! Wij verliezen deze wedstrijd puur omdat wij zelf faalden. Iedereen mag zeggen dat PSV beter is dan Feyenoord, maar ik denk daar heel anders over.''

Het was de opvallende analyse van een speler die koortsachtig op zoek is naar eerherstel. Net als de club beleefde Tomasson vorig jaar een rampseizoen. Maar sinds de entree van Mario Been in de Kuip is alles anders. Het pakken van een ticket voor Europees voetbal is het doel. Maar de ervaren Deen wil meer. ,,Wij hebben in een topwedstrijd gewoon de doelpunten weggegeven,'' zegt hij. ,,Daar waren echt grote fouten bij. Dan staat het snel 0-2 en wordt het lastig. Maar dat gebeurde niet door geweldig spel van PSV.''

Tomasson had na de pauze de spanning terug kunnen brengen. De spits kopte op de voeten van doelman Andreas Isaksson, waar aannemen op de borst en uithalen een betere optie was geweest. ,,De eerste helft was wel heel erg mager,'' analyseerde Tomasson. ,,De tweede helft was qua strijd wel iets beter, maar het was nog te mager. Bovendien rekte PSV erg veel tijd. Isaksson heeft wel tien minuten gewonnen. Ja, daar maak ik mij kwaad om.''

Waar de Deen wel aansluiting vond bij de mening van zijn trainer en ploeggenoot Rob van Dijk, was op het punt dat er geen paniek hoeft te ontstaan. ,,Iedereen is teleurgesteld. We wilden zo graag laten zien hoe ver wij al zijn. Dan doet 1-3 pijn. Maar dat is voetbal. We zijn ondanks dit verlies goed begonnen aan het seizoen. De nederlaag moeten wij scherp analyseren. En het is prettig dat er donderdag een bekerwedstrijd op het programma staat. Tegen Harkemase Boys kunnen wij de teleurstelling weer wegspelen.''

Mario Been toverde een flauwe glimlach op zijn gezicht toen de stelling werd geopperd dat Feyenoord misschien wel beter af is met een rol in de slipstream van de koploper(s). ,,Misschien, maar neem van mij aan dat ik hier graag had gewonnen,'' lachte Been. ,,PSV heeft meer voetbalgogme in huis, dat is duidelijk.''

Het zijn details die een grote rol spelen. Zoals Sekou Cissé die al twee weken speelde en trainde met een voetblessure, zonder clubarts Casper van Eijck een seintje te geven. ,,Sekou is een introverte jongen. In de rust gaf hij aan toch weer veel last te hebben.''

De oefenmeester bracht de jonge talenten Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum binnen de lijnen, maar die hielden het veld nooit breed. ,,En we speelden veel de lange bal en daar is André Ooijer dol op. We pakken de draad donderdag weer op tegen Harkemase Boys.''

Dat zal gebeuren met enkele spelers die gisteren nog moesten toekijken. Zoals de Serviër Stefan Babovic, die op de tribune zat. Naast hem zat landgenoot Aleksander Ignjatovic, de enige speler uit de A-selectie die zich vanavond gewoon bij Jong Feyenoord/Excelsior moet melden voor het bekerduel met Jong NAC. (MIKOS GOUKA)
JDT snapt het.
-
pi_72963132
idd want PSV was gewoon beter! Maar het komt wel goed met Mario,Leo en feyenoord.
Volgende testcase= Ajax!
75 topics = FIN
pi_72964562
PSV was vooral beter omdat Feyenoord het toeliet.
-
pi_72969848
quote:
De oefenmeester bracht de jonge talenten Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum binnen de lijnen, maar die hielden het veld nooit breed. ,,En we speelden veel de lange bal en daar is André Ooijer dol op. We pakken de draad donderdag weer op tegen Harkemase Boys.''
Is het niet de taak van de oefenmeester om ervoor te zorgen dat de spelers dat goed doen?
pi_72972080
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Is het niet de taak van de oefenmeester om ervoor te zorgen dat de spelers dat goed doen?
Klopt, maar daarvoor heb je nou wedstrijdbesprekingen en trainingen.
-
pi_72972339
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar daarvoor heb je nou wedstrijdbesprekingen en trainingen.
Ik wil Been niet bashen, maar die gaat nu achteraf lopen zeggen dat Biseswar en Wijnaldum het veld breed hadden moeten houden en dat we minder lange ballen hadden moeten geven. Zoiets hoor je toch vooraf te doen?
  maandag 21 september 2009 @ 17:25:16 #25
123545 DatMeenJeNiet
pi_72972416
quote:
Slory: 'Ik dacht: waar doe ik dit eigenlijk nog voor'
Geschreven op maandag, 21 september om 17:18

Andwelé Slory zat de afgelopen twee seizoenen in dienst van Feyenoord in een diep dal. Volgens de aanvaller heeft hij vanwege divers blessureleed bijna twee jaar stilgestaan in zijn ontwikkeling. "Ik dacht: waar doe ik dit eigenlijk nog voor", vertelt de tweevoudig Oranje-international maandag in het weekblad Sportweek.

"Mijn begin bij Feyenoord was nog prima, ik speelde bijna alles", blikt Slory terug op zijn beginperiode. "Totdat ik in het eerste duel mijn voet brak. Na mijn rentree ben ik dat seizoen nooit meer in m'n spel gekomen, dat jaar daarna ook niet. Persoonlijk had ik het zwaar, vorig seizoen. Ik voelde me niet lekker bij wat er allemaal gebeurde met Feyenoord en met mij. Ik was vaak geblesseerd en kwam weinig aan spelen toe."

"Ik was helemaal klaar met voetbal. Ik dacht aan stoppen, echt. Het ging niet meer met me. Ik had het heel moeilijk." Onder leiding van Mario Been heeft hij het plezier in het voetbal hervonden. "Ik kan zeggen dat ik er alleen maar sterker uit ben gekomen. Ik ga weer elk dag met veel plezier naar de training. Samen met de andere jongens focussen we ons op eerherstel." Slory was zondag tegen PSV (1-3 verlies) zelfs trefzeker.

Slory heeft een aflopend contract, en is dus mogelijk bezig aan zijn laatste seizoen in dienst van de Kuipbewoners. "Na dit seizoen ben ik transfervrij, mocht de club de optie op een extra jaar in mijn contract niet lichten." Desondanks hoopt hij nog jaren bij Feyenoord te blijven. "Ik wil hier nog lang blijven. Ik voel me hier thuis. En de supporters zijn geweldig." Slory (26) speelde eerder voor Telstar en Excelsior.
De Sloor.
pi_72972537
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:23 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik wil Been niet bashen, maar die gaat nu achteraf lopen zeggen dat Biseswar en Wijnaldum het veld breed hadden moeten houden en dat we minder lange ballen hadden moeten geven. Zoiets hoor je toch vooraf te doen?
Met die mededeling heeft hij z'n spelers vast ook vooraf het veld ingestuurd maar hij kan tijdens de wedstrijd moeilijk het veld inlopen om het even voor te doen.

Ik moet overigens Jol achteraf gezien wel een beetje gelijk geven over Been. Ik wist toen niet dat Been bij de NOS ging zitten om CL-wedstrijden te analyseren. Dat mag ie best, maar dan moet je mensen als v. Halst geen 'wijsneuzen' gaan noemen als zij jouw wedstrijden analyseren. Zeker niet als je er zelf gaat zitten zonder enige voorbereiding.

Maar goed, niemand is perfect. Zelfs Mario niet.
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De Sloor.
Toen ie voor het doel stond bij de 2-1 dacht ik dat ie naast zou schieten maar hij bleef koel en dat is idd echt een teken van zelfvertrouwen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Ritmo op 21-09-2009 17:46:43 ]
-
pi_72972972
quote:

[..]

Ja, want tegen voetballers hoef je alles maar 1 keer te zeggen.

pi_72973329
Castaignos bij de selectie tegen de Harekieten. Mogelijk een mooi moment om te debuteren. Ook Babovic bij de groep. Zal Been dus echt voor de "B-keus" gaan kiezen, dus mannen als Hofland en De Cler?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72973443
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:49 schreef methodmich het volgende:
Castaignos bij de selectie tegen de Harekieten. Mogelijk een mooi moment om te debuteren. Ook Babovic bij de groep. Zal Been dus echt voor de "B-keus" gaan kiezen, dus mannen als Hofland en De Cler?
Dat lijkt me wel, als ze ergens speeltijd kunnen krijgen is het wel zulk soort wedstrijden. Al zou ik op de bank maar wat A-spelers klaar houden, als je zag hoeveel moeite het 'B-team' met Excelsior had vorige week.
-
  maandag 21 september 2009 @ 18:20:52 #30
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72974275
Donderdag weer herpakken en dan NAC de 4e nederlaag op rij geven
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_72975396
quote:

[..]

Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft? Die taak zullen ze ongetwijfeld wel hebben meegekregen in het veld, maar ze hebben het gewoon niet goed genoeg uitgevoerd. Been benadrukt dat gewoon nogmaals.
Blijf het ook steeds wel een achilleshiel van ons elftal vinden, de flanken. Komt veels te weinig dreiging en als we er wel komen dat gaat het te langzaam.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 21 september 2009 @ 18:58:40 #32
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_72975463
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Tomasso het volgende:
Donderdag weer herpakken en dan NAC de 4e nederlaag op rij geven
Of NAC herpakt zich tegen aartsrivaal Willem II en jullie krijgen klop
451 °F
pi_72975609
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:58 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Of NAC herpakt zich tegen aartsrivaal Willem II en jullie krijgen klop
Ja. Of het wordt een gelijkspel.
  maandag 21 september 2009 @ 19:08:55 #34
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_72975833
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ja. Of het wordt een gelijkspel.
Of het wordt afgelast wegens stortregens.

Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat NAC een taaie ploeg is dat de afgelopen jaren goed heeft gepresteerd, ook tegen goede tegenstanders. Ze zitten nu in een enorme dip, maar niets is beter om uit een dipje te komen dan een bekerwedstrijdje tegen een rivaal die op papier makkelijk te verslaan is.
451 °F
  maandag 21 september 2009 @ 19:35:54 #35
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72976958
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:08 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Maar wat ik eigenlijk bedoel is dat NAC een taaie ploeg is dat de afgelopen jaren goed heeft gepresteerd, ook tegen goede tegenstanders. Ze zitten nu in een enorme dip, maar niets is beter om uit een dipje te komen dan een bekerwedstrijdje tegen een rivaal die op papier makkelijk te verslaan is.
Vergis je niet in Willem II. Spelen dit seizoen behoorlijk netjes, alleen het geluk ontbreekt ze.
pi_72978218
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Vergis je niet in Willem II. Spelen dit seizoen behoorlijk netjes, alleen het geluk ontbreekt ze.
ze krijgen wel de bloemen, niet de punten.
  maandag 21 september 2009 @ 20:08:56 #37
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72978256
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ze krijgen wel de bloemen, niet de punten.
Wauw, je kan citeren.
pi_72978609
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Waarom zegt Been nu in een keer iets over "supporters die wel even dachten dat we kampioen zouden worden"?
Die sukkels zijn er toch gewoon? Iedereen om me heen zei het zondag: "We staan weer met beide benen op de grond."

Stond ik dan al, maar dat terzijde
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72980693
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ja, want tegen voetballers hoef je alles maar 1 keer te zeggen.

Nou ja, de lange bal kan soms moeilijk anders als de tegenstander goed druk zet, maar het veld breed houden lijkt me nou niet zo'n moeilijke taak. Maar misschien overschat ik onze spelers wel.
pi_72980733
quote:

[..]

Enorme dip? Omdat je een slechte wedstrijd tegen een sterk PSV speelt?
-
  maandag 21 september 2009 @ 21:07:44 #41
123545 DatMeenJeNiet
pi_72980918
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Enorme dip? Omdat je een slechte wedstrijd tegen een sterk PSV speelt?

Doe eens beter lezen.
pi_72981003
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Die sukkels zijn er toch gewoon? Iedereen om me heen zei het zondag: "We staan weer met beide benen op de grond."

Er is denk ik niemand die denkt of roept dat Feyenoord wel even kampioen wordt. Hoogstens dat als alles meezit je een voorzichtige outsider kunt zijn. Dat laatste sluit ik nog steeds niet uit hoor, we zullen de komende weken zien. Maar ik bedoel dat Been juist die opmerking nu maakte, en niet na Willem II of Twente.

Als je vorige week Feyenoord als titelkandidaat zag en na deze wedstrijd tegen PSV opeens vindt dat je blij mag zijn met Europees voetbal dan ben je nog opportunistischer dan de media. PSV werd kampioen in jaren dat ze met 4-0 van Ajax verloren, en wij wonnen van PSV in jaren dat we 6e werden dus lekker boeiend.
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Doe eens beter lezen.

De laatste keer dat wij 'in vorm' waren en NAC een slechte reeks achter de rug had liep ook niet zo gunstig voor ons af. Ik maak me meer zorgen over de komende wedstrijd in Breda dan dat ik over PSV deed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 21-09-2009 21:15:55 ]
-
pi_72982335
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Van die gasten die na de 0-2 al naar huis gingen: 'JA WE HADDEN NU 2-0 VOOR MOETEN STAAN'
Sorry hoor, maar een échte supporter blijft 90 minuten zitten, al sta je 0-10 achter...
  maandag 21 september 2009 @ 23:18:52 #44
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72986749
quote:
Op maandag 21 september 2009 21:38 schreef Jorwol het volgende:
Sorry hoor, maar een échte supporter blijft 90 minuten zitten, al sta je 0-10 achter...
Wat een onzin.
pi_72987423
quote:
Jonathan de Guzman zal tijdens de wintertransferperiode naar Valencia worden gehaald. Dit meldt Voetbal International op maandag. De Canadees schijnt de toezegging te hebben gehad van de Spaanse club dat ze hem in de winterstop zullen overnemen van Feyenoord.

Valencia toonder eerder al zijn interesse voor De Guzman tijdens de zomer, maar haalde de Feyenoorder toen niet. De Guzman, wiens contract na dit seizoen afloopt, heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Valencia zijn voorkeur heeft, ondanks interesse van onder andere Aston Villa en Tottenham Hotspur. Feyenoord zelf heeft nog getracht om de 22-jarige langer aan zich te binden, maar de Canadees weigerde om zijn contract te verlengen.
Helaas, had hem graag zien bijtekenen. Maar elk voordeel heeft zijn nadeel, Wijnaldum zal dan zijn plaats wel innemen.

Weet iemand overigens wat er met Bruins gebeurt is? In de voorbereiding veel gespeeld en niet eens onverdienstelijk, maar nu lijkt hij compleet buiten beeld bij Been.
The only thing I fear is my MoM
pi_72988703
Is Guzman pas 22? Dacht toch wel 23 of 24.
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:35 schreef Juk het volgende:

[..]

Helaas, had hem graag zien bijtekenen. Maar elk voordeel heeft zijn nadeel, Wijnaldum zal dan zijn plaats wel innemen.

Weet iemand overigens wat er met Bruins gebeurt is? In de voorbereiding veel gespeeld en niet eens onverdienstelijk, maar nu lijkt hij compleet buiten beeld bij Been.
Op dit moment moet Feyenoord vaak knokken om een wedstrijd te winnen en dan heb je niets aan Bruins met z'n tamelijk lakse (lees: riskante) spel. Misschien dat als het voetbal straks wat beter wordt dat ie meer komt te spelen.
-
  dinsdag 22 september 2009 @ 01:47:30 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_72989605
Haha Ritmo mafkees.
Bruins is gewoon voorbij gestreefd toch ?
Andere spelers zijn nu beter.
Verder inderdaad jammer van de Guzman hoop dat hij daar goed gaat spelen.
Misschien een keertje met zijn broer ?

Jammer dat het Valenica is is toch ook een club waar ze de laatste jaren moeite hebben,
En waar hij dus geen prijzen zou pakken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_72993432
quote:

[..]

Of met nog een half uur te te spelen gestaakt wegens hevige regen
pi_72993664
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:

Ik moet overigens Jol achteraf gezien wel een beetje gelijk geven over Been. Ik wist toen niet dat Been bij de NOS ging zitten om CL-wedstrijden te analyseren. Dat mag ie best, maar dan moet je mensen als v. Halst geen 'wijsneuzen' gaan noemen als zij jouw wedstrijden analyseren. Zeker niet als je er zelf gaat zitten zonder enige voorbereiding.

Maar goed, niemand is perfect. Zelfs Mario niet.

Een wedstrijd analiseren doe je op basis van het spel wat je ziet en daar geef je dan je mening over. Been had commentaar op de mensen van Studio Voetbal omdat die niet de hele dag met een groep werken, dus niet weten hoe iemand traint en wat er van een speler verwacht wordt, dus daar zit wel verschil in.
pi_72994920
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Ritmo mafkees.
Bruins is gewoon voorbij gestreefd toch ?
Andere spelers zijn nu beter.
Dat zeg ik toch?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')