Ik moest lachen om remlof.quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Allure_ het volgende:
Ik moet toch wel lachen om New Kids On The Block.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maisnon had van de week een mooie.
http://keesthefreeze.hyves.nl/
3 maal raden van wie dat account is.quote:
Wat is je probleem?quote:Op zondag 20 september 2009 22:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hou je vingers dan van je toetsenbord.
BAN! NOTE!quote:Op zondag 20 september 2009 22:36 schreef Skylark. het volgende:
Kan gebeuren, we zijn allemaal maar mods.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben op Hyves in ieder geval Antonio Jesùs González Cuevas de la Torre.
Maar die heb ik nog niet gebruikt
Is dat een echt foto of speciaal geposeerd? Tweede lijkt me? Want die minigeweer linksonder lijkt me nep.quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto.. vind ik eng en indrukwekkend.
Werken op zondagquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Lamon. het volgende:
HALLO, autisten!
Was ik vandaag de enige die moest werken?
Eng indeed. Chernobyl?quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto.. vind ik eng en indrukwekkend.
KLB HOOLIGANSquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Zotheid het volgende:
RELLUHHHHHH
Niksquote:
Nopequote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Lamon. het volgende:
HALLO, autisten!
Ik werk niet op zondag, dat is tegen mijn geloof en principes.quote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Lamon. het volgende:
HALLO, autisten!
Weet ik veel, ik was er toch niet bijquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is dat een echt foto of speciaal geposeerd? Tweede lijkt me? Want die minigeweer linksonder lijkt me nep.
Ja, dat zoek ik dus al heel lang, ik dacht WOI of chernobyl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |