Ik heb 'm in de kast staan.quote:
Dit kan gewoon niet echt zijn.quote:
tajunto wat doe jij nou weer hierquote:Op maandag 21 september 2009 13:35 schreef UnrealMarc het volgende:
Alle knappe negerinnen die geplaatst zijn in dit topic proberen hun uiterlijk te veranderen naar westerse maatstaven (dus allemaal stijl haar etc. in plaats van kroeshaar). Doe mij maar gewoon natural african beauty![]()
[ afbeelding ]
Mooie damequote:Op maandag 21 september 2009 13:35 schreef UnrealMarc het volgende:
Alle knappe negerinnen die geplaatst zijn in dit topic proberen hun uiterlijk te veranderen naar westerse maatstaven (dus allemaal stijl haar etc. in plaats van kroeshaar). Doe mij maar gewoon natural african beauty![]()
[ afbeelding ]
O, en daarom wonen ze 2000 jaar na de Romeinen nog steeds in hutjes van stro en stront?quote:Op maandag 21 september 2009 13:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Negers hebben de toekomst jongen, het is toch het sterke ras. Adapt or die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 21 september 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
GATVERDAMME! Na het zien van die pic werd het me slecht![]()
Die naam van TS ook"Aychelle"
Past precies in het rijtje als "Shanique" en "Unique" (spreek uit "joe-nie-kee")
Het lijkt wel of al die negers wel een dure naam moeten hebben om toch maar iets voor te stellen
quote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Spongbobeesha, Elephantisha, Clitosandria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heb daar al wat meiden mee over de zeik gekregen aangezien dat 1 van de populaire namen is in het Engels sprekend gedeelte van de wereldOp dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Jij overleeft dat niet mietje.quote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
O, en daarom wonen ze 2000 jaar na de Romeinen nog steeds in hutjes van stro en stront?
Haha die is goed iddquote:Op maandag 21 september 2009 15:13 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Spongbobeesha, Elephantisha, Clitosandria
quote:
Jawel, maar wij hebben de hersens om fatsoenlijke huizen te bouwen.quote:
Maar over een paar jaar niet meer de grondstoffen/energie.quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel, maar wij hebben de hersens om fatsoenlijke huizen te bouwen.
*fobo checktquote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Mylene het volgende:
TS, je opent wel veel topics m.b.t. dit onderwerp. Wat is het, onzekerheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |