Volgens mij is zij op haar 75e ofzo nog altijd lekkerquote:
GATVERDAMME! Na het zien van die pic werd het me slechtquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef aychelle het volgende:
Nee ik ga niet klagen over mezelf, ik klaag over hoe mensen klagen over negerinnen.
wat me opvalt is dat veel zeggen, dat bij de mooie negerinnen die gepost worden telicht zijn en lijken op halfbloeden. Maar ik vind het zo raar dat mensen echt denken dat er geen lichte negerinnen, of negerinnen met groene ogen bestaan.
En wat maakt het uit als iemand een wat lichtere negerin post die toevallig mooi is? Als mooie lichte negerinnen niet tellen als ''echte negerinnen '' dan zijnAngelina Jolie en Megan Fox ook geen blanke vrouwen meer (want oja! die zijn niet 100% blanke, oeps! )
Mensen (fokkers) die denken dat wij negerinnen er allemaal zo uitzien ...
een lelijke negerin
[ afbeelding ]
een mooie negerin (en kom niet aan te roepen met: die is halfbloed want dat is ze niet!) en ga me ook niet vertellen dat ze te lelijk is!
[ afbeelding ]
klacht: mensen die denken dat niet lekkah kunnen zijn!
Leuk he internet. Kan je ook eens stoere uitspraken doen over negers.quote:Op maandag 21 september 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
GATVERDAMME! Na het zien van die pic werd het me slecht![]()
Die naam van TS ook"Aychelle"
Past precies in het rijtje als "Shanique" en "Unique" (spreek uit "joe-nie-kee")
Het lijkt wel of al die negers wel een dure naam moeten hebben om toch maar iets voor te stellen
Ja hequote:Op maandag 21 september 2009 00:09 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Leuk he internet. Kan je ook eens stoere uitspraken doen over negers.
quote:Op maandag 21 september 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Past precies in het rijtje als "Shanique" en "Unique" (spreek uit "joe-nie-kee")
Het lijkt wel of al die negers wel een dure naam moeten hebben om toch maar iets voor te stellen
quote:Op maandag 21 september 2009 00:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja heVooral als ze hun "pokkie" kwijt zijn, man dan moet je ze eens horen man!
quote:Op maandag 21 september 2009 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je dat hij 'Die Hard 3' style door de Bijlmer gaat lopen met een boord "I hate niggers" om zn nek ?quote:Op maandag 21 september 2009 00:14 schreef MilfLover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wou dat ik ook zo stoer was als jou? Lekker de toetsenbord held uithangen.
Nee gelukkig zijn de namen die nederlanders krijgen erg mooi.quote:Op maandag 21 september 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wahaahah ikke ken een negerin en die heet zo Beautifulllll wehehehehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vurnon Anitaquote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nee gelukkig zijn de namen die nederlanders krijgen erg mooi.
Wie wil er geen Jan,Jan Peter, Kees Jan, Jan Willem, Annette, Anita enz enz heten.![]()
![]()
da zijn moooie name schaat, piet en hannie en sjannie en gofert en günther en bassie en adriaan en donald duckquote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nee gelukkig zijn de namen die nederlanders krijgen erg mooi.
Wie wil er geen Jan,Jan Peter, Kees Jan, Jan Willem, Annette, Anita enz enz heten.![]()
![]()
Dat is al een begin natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Wil je dat hij 'Die Hard 3' style door de Bijlmer gaat lopen met een boord "I hate niggers" om zn nek ?
ah ik kan je verzekeren, dan gebeurt er niks. Ik kom er bijna dagelijks, valt allemaal reuze mee hoor, qua 'gangsters'quote:Op maandag 21 september 2009 00:21 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Dat is al een begin natuurlijk.
Overstappen op station Bijlmer telt niet meequote:Op maandag 21 september 2009 00:23 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ah ik kan je verzekeren, dan gebeurt er niks. Ik kom er bijna dagelijks, valt allemaal reuze mee hoor, qua 'gangsters'
Ik denk ook niet dat er wat zou gebeuren maar het is wel wat stoerder en indrukwekkender dan hier anoniem wat uitspraakjes doen natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 00:23 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ah ik kan je verzekeren, dan gebeurt er niks. Ik kom er bijna dagelijks, valt allemaal reuze mee hoor, qua 'gangsters'
quote:
ernaast wonen en er op school zitten wel?quote:Op maandag 21 september 2009 00:25 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Overstappen op station Bijlmer telt niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |